۶۸ برنامه شاد تابستانه در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: مجموع برنامه‌های تابستان در منطقه یک ۶۸ برنامه با ۳۳ عنوان شامل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سلامت است که با هدف بهبود روش‌های زندگی برگزار شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های تابستان ۹۸، اظهار کرد: از نخستین روز تابستان برنامه‌های "یلدای تابستانه" و برگزاری جشنواره "بازی‌های آبی" آغاز شد و در ادامه ویژه برنامه‌های نشاطستان با عنوان چهارشنبه‌های شاد، هر هفته در یکی از محلات منطقه یک برگزار شد و تا ششم شهریورماه این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها نقش بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی دارد، افزود: برنامه‌های تابستانی شامل برگزاری جشن‌ها، برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و برگزاری بازی‌ها و سرگرمی است که امیدواریم رضایت شهروندان را حاصل کند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه "چهارشنبه‌های شاد" با هدف افزایش نشاط اجتماعی و دوستی بیشتر افراد خانواده با یکدیگر برگزار شده است که در این برنامه‌ها مسابقاتی بین پدران و پسران و مادران و دختران خواهد بود تا بتوانیم صمیمیت و رفاقت را بیش از پیش در خانواده‌ها شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر خم نیز ویژه برنامه‌های شاد دیگری برگزار خواهد شد همچنین در این ایام ویژه برنامه «تاب‌ستانه شهر» با شعار «شهر فعال؛ شهروند شاد» در روز یکشنبه ۲۷ مردادماه در خیابان صاحب روضات برگزار خواهد شد.

شکرانی خاطرنشان کرد: مجموع برنامه‌های تابستان در منطقه یک ۶۸ برنامه با ۳۳ عنوان شامل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سلامت است که با هدف بهبود روش‌های زندگی برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان طراحی کرده است؛ ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه شامل برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 384788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.