۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
گلپایگان فرهنگسرا ندارد

گلپایگان_رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: این شهر فرهنگسرا و سالن اجتماعات چند منظوره ندارد، اما به زودی با انتخاب مشاوره در طرح و نقشه‌کشی عملیات اجرایی این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، احمد افتخاری امروز (یکشنبه) در جلسه شورای اسلامی شهر گلپایگان، اظهار کرد: در یک‌سال گذشته از ۸۸ جلسه شورای شهر، ۴۲ جلسه به ملاقات مردمی و ۴۶ جلسه به بررسی لوایح اختصاص داده شده که در این زمینه ۱۵۷ مصوبه شامل تفریق بودجه، تصویب دفترچه عوارض و خدمات، اصلاح بودجه و تصویب بودجه ۴۰ میلیاردی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در کمیسیون بدوی ماده (۱۰۰)، ۶۳۰ پرونده بررسی و برای ۶۳۰ پرونده رأی صادر شده که ۱۴ رأی از این تعداد تخریبی و با اعمال ۱۲۴ میلیارد ریال جریمه بوده است و در کمیسیون تبصره ماده ۱۰۰ یا تجدید نظر نیز از ۱۴۷ رأی ۱۳ فقره جریمه با اعمال ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان از اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها برای نخستین بار خبر داد و تصریح کرد: به موجب این ماده کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری با سه عضو از ادارات آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی با انتخاب شهرداری تشکیل شد که حکم آن‌ها لازم اجرا است.

افتخاری گفت: گلپایگان فرهنگسرا و سالن اجتماعات چند منظوره ندارد، اما به زودی با انتخاب مشاوره در طرح و نقشه‌کشی عملیات اجرایی این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته بودجه شورا ۲۶۰ میلیون تومان و امسال ۳۱۰ میلیون تومان است با اشاره به ارائه طرح پروژه‌ پارکینگ طبقاتی و ایجاد فضای تفریحی و گردشگری بین پل شورا، پل آزادگان و ترمینال گلپایگان، افزود: در صورت موافقت این طرح‌ اجرا می‌شود.

کمیسیون ماده پنج زمینه‌ساز تسریع در اجرای طرح‌ها

معصومه قربانی، عضو شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار کرد: تغییر کاربری اراضی از کشاورزی به مسکونی و مسکونی به تجاری و افزایش تعداد طبقات، مهم‌ترین درخواست‌های مردمی بوده است.

وی از موافقت با افزایش مساحت پارکینگ بازار در ضلع شمالی شهر خبر داد و افزود: اگر کمیسیون ماده پنج برگزار شود، کارها زودتر به نتیجه می‌رسد.

کد خبر 384691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.