پر ابهام، پر چالش، مثل آزمون اصلح

آزمون اصلح، گام پایانی و پرچالش مهارت آموزان ماده ۲۸ اساس نامه دانشگاه فرهنگیان است که پس از گذشت بیش از یک سال از حضور آنان در آزمون استخدامی قرار است با ابهامات بسیار برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر ساله برخی وزارت‌خانه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از طریق آزمون استخدامی جذب می‌کنند و این افراد پس از گزینش‌های لازم و البته گذراندن دوره آموزشی می‌توانند به کار در نهاد برگزار کننده آزمون مشغول شوند.

اما این فرایند برای ۱۶ هزار نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش پیچیده‌تر از دیگر نهادها بوده و پس از گذشت حدود ۱۵ ماه از زمان آزمون همچنان روند آزمودن این افراد به شیوه‌های مختلف ادامه دارد و مهارت آموزان سخت‌ترین و البته مهم‌ترین مرحله آن موسوم "آزمون اصلح" را تا چندی دیگر پیشرو خواهند داشت.

مهارت آموزانی که از طریق ماده ۲۸ اساس نامه دانشگاه فرهنگیان به این مرکز آموزش عالی دولتی راه پیدا کرده‌اند پس از قبولی در آزمون استخدامی، گذراندن مصاحبه در زمان اندک با تعداد مراجعین بسیار و بعد از عبور از هسته گزینش (تحقیق میدانی و مصاحبه) وارد یک دوره آموزشی دو نیم ساله شدند؛ این درحالی بود که دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان استخدامی هیچ امکاناتی از قبیل خوابگاه، غذا، سایت اینترنتی و... در نظر نگرفته بود و از طرفی حتی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، آموزش پذیرفته شده‌های رشته های مختلف را در یکدیگر ادغام کرد.

گذران دوره در شهری دور از خانه

همین امر باعث شد بیشتر مهارت آموزان مجبور شوند این دوره یکساله را در مراکز استان‌ها یا استان دیگری بگذرانند. کلاس‌ها حداقل سه روز در هفته برگزار می‌شد و این صرفه‌جویی‌ها برای دانشگاه فرهنگیان، هزینه های گزافی روی دست قبولی‌های ماده ۲۸ آموزش و پرورش گذاشت.

افرادی که اعتراض‌های شبیه به هم دارند: "هزینه رفت و آمد و اسکان سه شبانه روزی‌ام در هفته در این مدت پنج تا شش میلیون تومان هزینه داشته و هیچ حقوق و مزایا و بیمه‌ای هم نداریم؛ هر وقت هم که اعتراضی می‌کردیم می‌گفتند ما در دفترچه نوشته‌ایم که هیچ امکاناتی در اختیارتان نمی‌گذاریم و خودتان با اختیار تمام این مسیر را انتخاب کردید."

یکی از خطرهای سفر به استان دیگر در طول این مدت می‌گوید و دیگری از تامین هزینه‌های خود با تمام مشکلات مالی خانواده‌اش "ما در یکی از روستاهای محروم آذربایجان غربی زندگی می‌کنیم؛ خانواده‌ام هرجور که بود هزینه رفت و آمدم را تامین کردند اما تا امروز مدام سخت‌گیری‌ها اضافه می‌شود و نمی‌دانم می‌توانم بالاخره با معلم شدنم کمک خرج خانواده‌ام باشم یا نه!"

این سخت‌گیری‌ها صدای اعتراض دیگران را نیز درآورده و آنان از ایرانیزه نشدن مطالب درسی، تئوری بودن بیش از حد مطالب و ده‌ها ایراد دیگر در این یک سال سخن می‌گویند "از آبان ماه سال گذشته که پودمان یک مهارت آموزی شروع شد کل مدت دوره هرچقدر ما به اساتید میگفتیم فنون تدرس و مهارت‌های کلاس داری آموزش بدهند، به همان مطالب تئوری که ما در کلاس‌های دانشگاهی در دوره لیسانس و ارشد و دکتری خوانده بودیم تاکید داشتند؛ کل این دو پودمان ما در هفته یک روز کارورزی داشتیم که مدرسه می رفتیم و فقط همان یک روز مفید بود چون مابقی مطالبی که تدریس می‌شد همگی تکراری بودند و خیلی از افراد مجبور بودند برای گذراندن آن کیلومترها در مسیر محل زندگی تا محل برگزاری دوره در رفت و آمد باشند."

جای خالی بومی گزینی

این موارد درحالی بیان می‌شود که بومی گزینی بیش از هرچیز دیگری توسط آموزش و پرورش مورد تاکید بوده است.

پس از گذشت این دو پودمان، با آغاز تابستان سال جاری پودمان فرهنگی با برگزاری دوره‌های کمک‌های اولیه، نقشه راه، اردو و مصاحبه به صورت فشرده از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب برگزار می‌شود تا در پایان این پودمان تابستان شلوغ و پرکار مهارت آموزان ماده ۲۸ با برگزاری آزمون مجازی فرهنگی برای تمام رشته‌ها ادامه پیدا کند که البته بسیاری از منابع این آزمون برای رشته‌های دبیری و آموزگاری غیر تخصصی بودند.

با این حال روز برگزاری آزمون که به صورت مجازی برگزار می‌شد، مهارت آموزان متوجه شدند که بسیاری از سوالات اشتباه بوده و یا خارج از منابع اعلام شده مطرح شده‌اند و همین امر باعث شد بسیاری از مهارت آموزان نمره حد نصاب قبولی را کسب نکنند.

به گفته مهارت آموزان دو جزوه مدیریت فرهنگی و سیاست گذاری فرهنگی با آنکه در میان منابع آزمون بارگذاری نشده بودند حدود ۱۰ سوال را به خود اختصاص دادند و این گاف عجیب قرار است با برگزاری آزمون مجدد برای کسانی که نتوانستند نمره قبولی بگیرند، جبران شود.

اما در گام پایانی قرار است آزمون جامعی با نام اصلح که پیشتر از آن سخن به میان آمد برگزار شود که سرنوشت بیش از یک سال تلاش مهارت آموزان را مشخص می‌کند؛ آزمونی که این افراد معتقد هستند به دلیل حجم مطالبی که دقیقا مشخص نیست از چه منابعی در نظر گرفته شده حتی از کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌هایی همچون علوم تربیتی نیز سخت‌تر خواهد بود.

این آزمون میزان تسلط مهارت‌آموزان را بر شش پایه تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌دهد و تنها یک ماه فرصت برای آمادگی این آزمون وجود دارد درحالی که زمان برگزاری آزمون مصادف است با ایامی که مهارت آموز باید از فرصت باقی مانده تا اول مهر برای آمادگی و مسلط شدن نسبت به پایه تحصیلی خود استفاده کند نه برای همه پایه ها به صورت طوطی وار.

این چالش بزرگ درحالی برای مهارت آموزان مطرح می‌شود که آن‌ها بیش از یک سال از زندگی خود را صرف پودمان‌های مورد نیاز برای ورود به تدریس کلاس‌های درس کرده‌اند و این امر خود سبب بروز مشکلات بزرگی برای مهارت آموزان شده است؛ مهارت آموزانی که نه با آزمون مشکلی دارند نه با گذراندن دوره‌های مختلف بلکه از ضابطه‌مند نبودن و مشخص نبودن اهداف مورد نظر در طول این یک سال گله‌مند هستند.

با این وجود مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان هربار بر وجود الزامی این آزمون تاکید کرده‌اند، رضا کچوئیان معاون نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در این‌باره معتقد است "برای افرادی که تیر ماه ۹۷ در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده اند در دفترچه راهنمای آزمون به صراحت موضوع برگزاری آزمون جامع مطرح و عنوان شده بود. مهارت آموزان علاوه بر گذراندن دو پودمان، ملزم به شرکت و موفقیت در این آزمون نیز هستند."

البته وی به این نکته اشاره نکرده که چه دلیلی وجود دارد تا این آزمون با ۴۵۰ نمره از هزار نمره‌ای که در کل دوره مهارت آموزی دارد بدون آنکه منبعی مشخص برای آن تعریف شود برگزار خواهد شد، اگر بنا به سنجش مهارت آموزان است آیا آزمون استخدامی و مصاحبه‌ها این توانمندی‌ها را نمی‌سنجد؟ و آیا برگزاری پودمان‌ها در این یک سال نتوانسته این مهارت را ارتقا بخشد؟ اگر آزمون‌ها و پودمان‌ها موثر بوده پس چه نیازی به برگزاری آزمون است و اگر چنین نیست پس چه لزومی وجود داشت که این یک سال با تمام هزینه‌های مادی و معنوی بر مهارت آموزان تحمیل شود؟

نامه اعتراضی هشت هزار مهارت آموز

همین موارد باعث شد تا هشت هزار نفر از مهارت آموزان نامه اعتراضی خود را به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ارسال کنند و اگرچه این امضا با پیوستی از درخواست پیگیری رئیس کمیسیون برای بطحایی وزیر وقت آموزش و پرورش ارسال شد، اما مهارت آموزان جواب درخوری در پاسخ به این نامه نگرفتند.

با این حال و با وجود آنکه مهارت آموزانی که گام در راه هفت خان استخدام در آموزش و پرورش گذاشته‌اند آزمون اصلح را درپیش دارند و دغدغه آنان این روزها تنها همین آزمون است، کچوئیان به آن‌ها برای آزمون پیشرو امید می‌دهد "جایی برای نگرانی نیست. حتی اگر مهارت آموزان در آزمون اول شهریورماه -روز برگزاری آزمون- هم حد نصاب قبولی را کسب نکنند مجددا اگر مجوز جبرانی داده شد سه ماه بعد در آزمون جبرانی و در غیر این صورت حداکثر در سال ٩٩ مجددا فرصت شرکت در آزمون جامع را خواهند داشت همچنان که هم اکنون ورودی‌های باقیمانده سال ٩٥ هم در این آزمون با سرفصل‌های مختص خود حضور دارند."

وی ادامه می‌دهد "مطمئنم بعضی از دوستان از قضاوت های عجولانه‌ای که این روزها کردند، و مدام با اطلاعی غیر مسئولانه دچار استرس شدند، پس از آزمون اول شهریورماه، احساس نامناسبی داشته باشند.

این سخنان اگرچه بر پرابهام بودن و مشخص نبودن منابع آزمون صحه می‌گذارد اما نقطه امیدی نیز می‌تواند برای مهارت آموزان باشد تا آنان دلگرم باشند که زحمات یک ساله آنان به فراموشی نخواهد رفت.

کد خبر 384686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 426
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 45
  • امیر US ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    119 4
    سلام‌. واقعا این ازمون اصلح عین بی عدالتی هست.باید حذف شود.
    • منیر ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      49 0
      با این آزمون بی مورد چه چیزی سنجیده خواهد شد!وقتی منبعی برای مطالعه وجود ندارد ورد یا قبولی آن برای مهارت آموز ودستگاه اجرایی فرقی ندارد!واقعا هدف برگزاری آن چیست!هرچند که مهارت آموزان همگی درحد توان علمی بالایی هستند که نگران پاسخگویی به سوالات این آزمون مبهم نباشند ولی آیا این اتلاف وقت وانرژی برای دانشگاه فرهنگیان ومهارت آموز بیچاره نیست!خودتان قضوت کنید
    • صبا IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      38 2
      آزمونی ک نه منبع مشخصی داره، نه زمان مناسبی آخر بی عدالتیه،آزمون نااصلح رو حذف کنید
    • سوگل GB ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      28 0
      ازمون به ناحق و بی منبع عین بی عدالتیه
    • Arash US ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      32 0
      این آزمون غیر قانونی رو هر چه زودتر حذفش کنید
    • جواد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      3 0
      با سلام و با تشکر از سایت خبرگزاری ایمنا این آزمون به اصطلاح اصلح غیر قانونی بوده چون به تصویب شورای عالی اموزش نرسیده و در تعهد محضری مهارت اموز به هیچ وجه چنین تعهدی را برای سیر قانونی استخدامی و تبدیل وضعیت نداده وطبق قانوت استخدامی کشور تنها ازمون به رسمیت شناخته شده برای مزایای استخدام،آزمون استخدامی بوده و لاغیر.........حتی با چشم پوشی غیر منصفانه از این مطلب هم باید گفت این آزمون به نوعی رد کننده ی ارزش و اعتبار قبولی در آزمونهای پایان هر ترم مهارت آموزانه...به علاوه اینکه بر طبق قانون استخدامی ارگانها موظفند بعد از قبولی فرد در آزمون استخدامی و موفقیت در مصاحبه های علمی و گزینش و گذشت سه ماه از ان، حکم ابلاغ گرفته و کلیه مزایای بیمه و احتساب سنوات وحقوق به او تعلق گیرد در حالی که در طول این دوره یکساله هیچگونه خدماتی از این بابت با مهارت اموز ارائه نشده
    • Hedotes IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      2 0
      اگر اینها اساتید و امتحان خود دانشگاه فرهنیگان را قبول ندارند، چرا برای ما دوره مهارت آموزی گذاشتن، از همان اول میکفتن، سال بعد بیایید آزمون اصلح شرکت کنید و منابعشم معرفی میکردن، نه اینکه هفت خوان رستمو گذروندیم، دوباره خوان هشتم با عنوان آزمون اصلح، آزمونی که معلوم نیست چه چیز مهارت آموز را می‌سنجد
    • رامبد IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      5 0
      حذف اصلح ناعادلانه
    • بشیر IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      5 0
      درکل دنیا چنین بی عدالتی وجود نداره. دهه شصت تاکی بایدعذاب بکش بابت ندانم کاری یه عده مسوول. این اصلح هیج کجای قانون نیست. نه تومصوبات شورای عالی اپ و اساسنامه فرهنگیان.
    • مرضیه IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      3 1
      سلام و تشکر از خبر گزاری ایمنا مشکل ما استخدامی ها که از ما به عنوان ماده ۲۸ یاد میکنن اینه اگر آزمونی برای صلاحیت در نظر میگیرند چرا این آزمون بعد از یکسال و زمانی که ما باید خود را برای ورود به مدرسه آماده کنیم اجرا بشه یعنی اگر تعدادی رد شدن در این آزمون باز این افراد بی صلاحیت باید در سیستم وارد بشوند؟
    • ماه GB ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
      2 0
      بخدا انصاف نیست خدا هم خوشش نمیاد پس عدلتون کو عدالتتون کجاست
    • شب تاریک SE ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
      5 0
      برگزاری این آزمون عادلانه نیست واقعا ... با سرنوشت هزاران نفر افراد تحصیل کرده از دانشگاه های برتر کشور چرا اینجوری بازی میکنید!!!!!!!!!!! افسرده گی گرفتیم!!! زودتر کنسلش کنید لطفا...
    • ساناز US ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
      4 0
      دقیقا با نظر شما موافق هستم این ازمون اگر انقدر واجب و ضروری هستش باید برای همه برگزار بشه حتی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و از همه مهم تر حق التدریس و مستخدمین مدرسه که معلم میشن و خود برگزار کنندگان آزمون
  • مهارت آموز ماده 28 DE ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    27 1
    با سلام و با تشکر از سایت خبرگزاری ایمنا برای توجه و بازتاب مشکلات ما مهرت آموزان ماده 28 آموزش پرورش. همانگونه که در خبر هم آمده ما با مشکلات زیادی از قبیل مسائل رفت و آمد، مشکلات اقتصادی، آزمون های مکررو از همه مهمتر پیش بینی ناپذیری و بی نظمی ها در برنامه های اجرایی دانشگاه در طی این یک سال روبرو بوده ایم. در مقابل هجمه زیاد اعتراضات و شکایت های ما مهارت آموزان، هم دانشگاه فرهنگیان و هم وزارت آموزش پرورش سکوت اختیار کرده و به روند نامناسب خود در طی این دوره پافشاری می¬کنند و با برگزاری آزمون غیر استاندار و مبهم اصلح در تاریخ 1 شهریور بیشابیش مهارت آموزان را دچار تشویش و نگرانی کرده اند. این آزمون نه تنها به لحاظ محتوا و شیوه سوالات مبهم است بلکه عواقب قبول نشدن در آن نیز مبهم است. در این یک ماه مسئولین هر روز تهدید و عواقب متفاوتی برای قبول نشدن اعلام می کنند. گاه می گویند حکم استخدامی زده نمی شود، گاه می گویند حکم پیمانی تمدید نمی گردد، گاه می گویند حکم پیمانی به رسمی تبدیل نمی شود و حتی یک بار گفته شد که قبول شدگان استخدامی حق التدریس خواهند شد. در برابر این نا ملایماتی که مهارت آموزان در طی این یک سال متحمل شده اند همانطور که اشاره شد چند ماه قبل نامه ای هم متشکل از 8000 امضا به مجلس تحویل داده شد و اما هیچ پاسخی یا اقدامی برای این نامه گرفته نشده است. چرا و چرا باید ما قبول شدگان آزمون استخدامی سال 97 را به اسم ماده 28 ای هیچ کس نبیند و نشنود و به مشکلات ما رسیدگی نکند؟
  • مهارت آموز ماده 28 DE ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    65 0
    با سلام و با تشکر از سایت خبرگزاری ایمنا برای توجه و بازتاب مشکلات ما مهارت آموزان ماده 28 آموزش پرورش. همانگونه که در خبر هم آمده ما با مشکلات زیادی از قبیل مسائل رفت و آمد، مشکلات اقتصادی، آزمون های مکررو از همه مهمتر پیش بینی ناپذیری و بی نظمی ها در برنامه های اجرایی دانشگاه در طی این یک سال روبرو بوده ایم. در مقابل هجمه زیاد اعتراضات و شکایت های ما مهارت آموزان، هم دانشگاه فرهنگیان و هم وزارت آموزش پرورش سکوت اختیار کرده و به روند نامناسب خود در طی این دوره پافشاری می کنند و با برگزاری آزمون غیر استاندارد و مبهم اصلح در تاریخ 1 شهریور بیشابیش مهارت آموزان را دچار تشویش و نگرانی کرده اند. این آزمون نه تنها به لحاظ محتوا و شیوه سوالات مبهم است بلکه عواقب قبول نشدن در آن نیز مبهم است. در این یک ماه مسئولین هر روز تهدید و عواقب متفاوتی برای قبول نشدن اعلام می کنند. گاه می گویند حکم استخدامی زده نمی شود، گاه می گویند حکم پیمانی تمدید نمی گردد، گاه می گویند حکم پیمانی به رسمی تبدیل نمی شود و حتی یک بار گفته شد که قبول شدگان استخدامی حق التدریس خواهند شد. در برابر این نا ملایماتی که مهارت آموزان در طی این یک سال متحمل شده اند همانطور که اشاره شد چند ماه قبل نامه ای هم متشکل از 8000 امضا به مجلس تحویل داده شد و اما هیچ پاسخی یا اقدامی برای این نامه گرفته نشده است. چرا و چرا باید ما قبول شدگان آزمون استخدامی سال 97 را به اسم ماده 28 ای هیچ کسی نبیند و نشنود و به مشکلات ما رسیدگی نکند؟
    • ghazal IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      1 0
      واقعا خیلی بی عدالتی هست
  • مهارت آموز ماده 28 IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    با سلام و با تشکر از سایت خبرگزاری ایمنا برای توجه و بازتاب مشکلات ما مهرت آموزان ماده 28 آموزش پرورش. همانگونه که در خبر هم آمده ما با مشکلات زیادی از قبیل مسائل رفت و آمد، مشکلات اقتصادی، آزمون های مکررو از همه مهمتر پیش بینی ناپذیری و بی نظمی ها در برنامه های اجرایی دانشگاه در طی این یک سال روبرو بوده ایم. در مقابل هجمه زیاد اعتراضات و شکایت های ما مهارت آموزان، هم دانشگاه فرهنگیان و هم وزارت آموزش پرورش سکوت اختیار کرده و به روند نامناسب خود در طی این دوره پافشاری می¬کنند و با برگزاری آزمون غیر استاندار و مبهم اصلح در تاریخ 1 شهریور بیشابیش مهارت آموزان را دچار تشویش و نگرانی کرده اند. این آزمون نه تنها به لحاظ محتوا و شیوه سوالات مبهم است بلکه عواقب قبول نشدن در آن نیز مبهم است. در این یک ماه مسئولین هر روز تهدید و عواقب متفاوتی برای قبول نشدن اعلام می کنند. گاه می گویند حکم استخدامی زده نمی شود، گاه می گویند حکم پیمانی تمدید نمی گردد، گاه می گویند حکم پیمانی به رسمی تبدیل نمی شود و حتی یک بار گفته شد که قبول شدگان استخدامی حق التدریس خواهند شد. در برابر این نا ملایماتی که مهارت آموزان در طی این یک سال متحمل شده اند همانطور که اشاره شد چند ماه قبل نامه ای هم متشکل از 8000 امضا به مجلس تحویل داده شد و اما هیچ پاسخی یا اقدامی برای این نامه گرفته نشده است. چرا و چرا باید ما قبول شدگان آزمون استخدامی سال 97 را به اسم ماده 28 ای هیچ کس نبیند و نشنود و به مشکلات ما رسیدگی نکند؟
  • shr IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    85 0
    خواهش میکنم این بی عدالتی را پیگیری کنید ما دیگه جونی نداریم بریم سر کلاس
    • شبنم ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      19 0
      آزمون اصلح آزمونی بیهوده برای اتلاف وقت استخدام شدگان#حذف آزمون اصلح
  • نسرین NL ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    67 2
    از این به بعد به جای ازمون اصلح بگید ازمون *نا اصلح*
    • فاطمه IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      16 0
      ما الان به جای اینکه برای پایه ای که می خواهیم در مهر تدریس کنیم با شوق و ذوق،کلی استرس و اضطراب را متحمل شدیم در قبال ازمونی که نه منابع مشخصی داره و نه عواقبش مشخصه !خواهش می کنیم مسئولان محترم در باره این ازمون تجدید تظر کنند
  • امیرعلی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    آزموده را آزمودن خطا است....
  • امیرعلی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    23 0
    آزموده را آزمودن خطاست...
  • حسین CA ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    18 2
    برگزاری این ازمون واقعا ظلمه
  • علی ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    23 0
    ماده 28 مظلوم در آموزش و پرورش #حذف_آزمون_اصلح
  • الهه IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    20 0
    خداروشکر بالاخره یک رسانه پیدا شد حرف ما رو بگه و مشکل ما رو مطرح کنه . ابن چه آزمونی که میخواد صلاحیت ما رو تایید کنه یا نکنه دو ترم رفتیم مدرسه کارورزی فیلم ارائه دادیم طرح درس نوشتیم . صلاحیت ما تایید نشد
    • مهناز IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
      1 1
      واقعا خسته شدیم بعد این همه سختی ،بدون حقوق ۱سال واسه دوره بریمو بیایم،حالا با این آزمون و این همه بی عدالتی دیگه انرژی و انگیزه ای واسمون نمونده.باید حذف بشه
  • ماده ۲۸ IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    ناعادلانه است. این آزمون بایستی حذف شود. هیچ توجیه منطقی و قانونی ندارد.
  • ماده ۲۸ IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    17 0
    ناعادلانه است. این آزمون بایستی حذف شود. هیچ توجیه منطقی و قانونی ندارد.
  • والا GB ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    21 0
    آزمون اصلح کاملا غیرقانونی است و باید حذف شود
  • هانیه GB ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    16 1
    تمام مهارت آموزان ماده ۲۸با پشت سر گذاشتن آزمون سخت استخدامی و دو پودمان و دوره فرهنگی با سوال های خارج از منبع و گدراندن ترمهای سخت دانشگاهی در بهترین دانشگاه های کشور صلاحیت خودشان را برای حرفه ی معلمی به نمایش گذاشتند و آزمون اصلح در واقع توانایی های اونها رو زیر سوال میبره!
  • سلام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    18 0
    صلاحیت ما خیلی وقته سنجیده شده اونم دو سال, باید فکری به حال دیگران کرد. آزمون اصلح هیچ مستند قانونی نداره.
  • فری IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    21 0
    لطفا بگین حذفش کنن اصلح رو. واقعا منصافانه نیست بعدازاین همه ازمون و دوره.بی عدالتی.
  • الهام CA ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    13 0
    با عرض سلام و خسته نباشید این آزمون بی عدالتی تمام به ماده 28 ها است، خواهشمندیم این آزمون را حذف کنید. یک سال تمام ما شهر دور برا دوره رفتیم و با وجود مشکلات فراوان درس خواندیم تا این دوره تمام شد، بعد از اتمام دوره هر نفرچند تحقیق ارائه داد و مجددا آزمون مجازی گرفتن. دانشگاه فرهنگیان هر لحظه یک استرس به ماده 28 وارد می کند، به خدا دیگه جونی برا درس خواندن و اول مهر نداریم، خواهشا این آزمون را حذف کنید
  • مهارت آموز ماده۲۸ IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 0
    واقعا این روند خیلی فرسایشی شده!! از خرداد ماه پارسال تا الان داریم استرس آزمون و مصاحبه و گزینش و پودمانها و دوره فرهنگی و تمام کارهایی ک از ما خواستن رو می کشیم!! حالا آیا واقعا ی جوان باید اینقد برای ی شغل استرس و اضطراب و دغدغه داشته باشه!! اگه قراره ما از مهر وارد مدارس بشیم و ب عنوان ی معلم کارمون رو شروع کنیم بهتر نیس کمی هم از لحاظ روحی و روانی به ما یاری کنن، انگیزه و علاقه ما رو ب این روند بیشتر کنن، مطمئن باشید گروهی صاحب پژوهش و امید و انگیزه فراون وارد آموزش و پرورش خواهد شد، امیدوارم ک این امید و انگیزه رو با آزمونهای تکراری و فرسایشی از بین نبرن!!!
  • سلام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    14 1
    صلاحیت ما مهارت آموزها هم از طریق دانشگاه مورد تحصیلمون ؤ هم دو سالی که در دانشگاه فرهنگیان بودیم سنجیده شد. ولی این آزمون به اصطلاح اصلح نمی دونم واقعا چه هدفی داره و چی رو می خواد بسنجه؟
  • امینه US ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    11 0
    واقعا کسی صدامون رو نمیشنوه. رسانه ملی هم شده بر طبق نظر مسولین نه مردم.
  • ماده ۲۸ RO ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    12 0
    این آزمون و این دوره بدون امکانات و مزایا عین بی عدالتی و ناحقی است خدا لعنت کنه مسئولای ظالمو
  • شاکری FR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    11 1
    سلام واقعا ما موندیم دانشگاه فرهنگیان با اصرار به برگزاری این آزمون دنبال چه چیزی هستند. اگر واقعا دنبال صلاحیت سنجی هستند ما بارها صلاحیت و شایستگی مون رو در مراحل مختلف آزمون نشون دادیم. در ضمن اگر دنبال شایسته سالاری هستید بهتر است ورودی معلم شدن رو کنترل کنید از جمله حق التدریس ها و نهضتی ها و نیروی خدماتی ها نه افرادی که با شایستگی هر چه تمامتر در آزمون استخدامی از میان چندین هزار نفر پذیرفته شده اند و دارای تحصیلات عالیه از بهترین دانشگاه های کشور هستند. ممنون از خبرگزاری ایمنا
  • سحر PT ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    10 2
    این آزمون واقعا داره انرژی مارو می گیره. تا اواخر تیر مسغول گذروندن دوره فرهنگی و آزموناش بودیم الانم که اصلح... پس کی یکم استراحت کنیم تا ذهن و فکرمون برای تدریس آماده بشه؟؟؟ از تیر ماه پارسال تا الان ما همه اش تو استرسیم هی آزمون . اگر آزمون استخدامیتون و مصاحبه تون تعیین صلاحیت نمی تونه بکنه لطفا وقت بچه های مردمو نگیرید. به ما گفتن آزمون جامعه از محتوای دو پودمانه ما فکر کردیم همون کتب و جزواتی که خدریس شده قراره آزمونش رو بدیم اما جلسه آخر به ما گفتن اصلح بدون منبعه بعدشم درگیر دوره فرهنگی شدیم . در واقع ما عملا یک ماه بیشتر فرصت برای مطالعه نداشتیم . این چه وضعشه آیا فیلم های تدریس ما گزارشات کارورزی ما کارنامه های دو پودمان ما کافی نیست؟؟؟ شما که این همه در طی این دوره به ما یاد دادین با یک امتحان و آزمون نمیشه کسی رو سنجید بلکه سنجش باید در روند سال تحصیلی انجام بشه چرا حالا با اصلح دارید ما رو می سنجید؟؟؟؟
  • ماری IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    13 0
    این ازمون هیچ اعتباری نداره. در واقع ما این ارمونو طی دوره ای ک داشتیم.گذروندیم.داقعا بی عدالتیه فقط از ما ماده ۲۸ایا گرفته میشه . اگر قانونه باید از هنه گرفته میشد. ما ۱۶ هزار نفر ب این ازمون اعتراض داریم. خواهشا رسیدگی کنین. ما یک ساله فقط داریم درس میخونیم و امتحان میدیم خسته و بی انگیزه شدیم
  • ماری IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    10 0
    این ازمون هیچ اعتباری نداره. در واقع ما این ارمونو طی دوره ای ک داشتیم.گذروندیم.داقعا بی عدالتیه فقط از ما ماده ۲۸ایا گرفته میشه . اگر قانونه باید از هنه گرفته میشد. ما ۱۶ هزار نفر ب این ازمون اعتراض داریم. خواهشا رسیدگی کنین. ما یک ساله فقط داریم درس میخونیم و امتحان میدیم خسته و بی انگیزه شدیم
  • صادق IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    17 0
    واقعا ممنونیم از توجه شما. امیدواریم این آزمون غیرقانونی که اجحافی برای ماده ۲۸هست حذف بشه. فقط ماده ۲۸معلم میشه؟؟؟ فقط ماده ۲۸ باید تایید صلاحیت بشه؟؟؟ ضمن اینکه اصلا روش تایید صلاحیت روش اشتباهیه، طی یکسال بعد از انجام مراحل مصاحبه و گزینش، کارآموزی، اقدام پژوهی، درس پژوهی، دو پودمان و آزمون غیر استاندارد فرهنگی صلاحیت ما تایید نشده و فقط وابسته به یک آزمون غیر قانونی، غیر استاندارد و مداد کاغذی است؟؟؟؟؟؟؟
  • مینا DE ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 1
    ما ورودی های ۹۶ پودمان و امتحانات ترم و کلی آموزش پژوهی و پروژه و تدریس عملی اون هم ، هم زمان با تدریس توی مدرسه گذروندیم حالا هم باید با ازمون مبهم و بدون منبع مشخصی رو به رو بشیم به اسم ازمون اصلح .... والا اونایی که مقطع دکتری ازمون جامع میدن لااقل منبع مشخصی دارن، ما رو چندتا سرفصل دادن گفتن برین مطابق اینا هرچی پیدا کردین بخونین ، بعد توی صداوسیما گزارش انچنانی هم پخش میکنن که نمیدونم ادامه همکاری لازمه اش قبولی در اصلح هست یا نمیدونم ماده ۲۸ ها آماده و صلاحیت تدریس ندارن!!!! انتظار دارن خوشحال و بی دغدغه هم باشیم !!!!
  • Zahra ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    10 0
    من از اول مهر مثلا میخام معلم بشم بدون هیچ انگیزه ای با عشق وارد سیستم آموزش و پرورش شدم ولی ب یک سال نکشیده خسته شدیم بد نیس مسولین عزیز یکمی خودشون رو جای ما قرار بدن یکسال با این همه سختی بدون در نطر گرفتن کوچکترین مزایا...
  • h US ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    8 0
    حذف آزمون اصلح.
  • یک کلام حرف حساب IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام و تقدیر و تشکر از شما جهت انعکاس مشکلات مهارت آموزان ماده 28 ازمونی که روبه روی مان گذاشته اند برای ما ماده 28 هایی که تا کنون مراحلی بی نظم و دشوار و بسی سخت تر از 7 خان رستم را گذرانده ایم چیزی نیست و ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم ولی انچه که اعتراض ما را برانگیخته عدم منبع مشخص و مناسب و نبود ازمون استاندارد و دارای روایی و پایایی مناسب است و در کنار ان هجمه ی سنگین بی احترامی به مهارت اموزانی است که از نظر تحصیلات دارای تحصیلات لیسانس، فوق و دکترا هستیم و یک سال در دو پودمان و یک ازمون فرهنگی بدون روایی و پایایی شرکت کرده و اکنون با وجود این همه ازمون و امتحان و کلاس و دوره تازه عزیزان دانشگاه فرهنگیان معتقدند باید ازمون جدید بگیرند، ایا این همه ازمون و کلاس تکراری فقط صرف هزینه گزاف و بیهوده نیست؟ حال اینکه اگر تایم باقی مانده را اگر برای تعیین پایه های همکاران عزیز و تلاش برای مسلط و با انرژی حاضر شدن سر کلاس های مهر ماه می کردند بسی نتیجه کارامدتر و بهتر بود.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 0
    ازمون سراسر ظلم اصلح را حذف کنید. ماده ۲۸مظلوم را دریابید. اولین گروهی است که باید در معرض آزمون و خطای ازمون غیر استاندارد به اصطلاح اصلح است و مسئولین بازی با روان و اعصاب قشر تحصیلکرده جدیدی را آغاز نموده اند.
  • ماده۲۸ IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    خواهش میکنم این مشکل و سد بزرگ مارو پیگیری کنین دیگه واقعا بعداینهمه آزمون وامتحان ومصاحبه وگزینش خسته ایم دیگه تحمل اصلح واسترس واضطراب لغواستخدامی بدلیل قبول نشدن در اصلح رو نداریم
  • ماده۲۸ IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    10 1
    خواهش میکنم این مشکل و سد بزرگ مارو پیگیری کنین دیگه واقعا بعداینهمه آزمون وامتحان ومصاحبه وگزینش خسته ایم دیگه تحمل اصلح واسترس واضطراب لغواستخدامی بدلیل قبول نشدن در اصلح رو نداریم
  • Nafas IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    این آزمون نمود کامل بی عدالتی هست. هیچ سود و فایده ای برای ما معلمان آینده نداره. جز استرس و نگرانی و بلاتکلیفی‌. خواهش میکنم به داد ما برسید
  • مها IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 0
    واقعا دیگر جانی در بدن نداریم مهر بریم سرکلاس...بیچاره شاگردامون که با یه معلم خسته رو به رو هستند
  • الهه RO ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 0
    با سلام،چرا باید روند استخدام آموزش،و پرورش اینقدر طولانی بشه؟؟الان از سال ۹۶ که قبول شدیم بعد گذشت ۲۴ ماه و کلی کلاس و امتحان و کارعملی هنوزم امتحان اصلح باید بدیم،آخه چرا از دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان این امتحان نمیگیرن،امتحان بدون سرفصل و بدون منبع
  • DE ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 0
    دیگه خسته شدیم بس امتحان دادیم دوتاتابستونمون فقط مشغول امتحان دادن بودیم دیگه نمیکشییییییییییییم ...بابا ماهم بچه داریم هم زندگی باید فقط بخونیم برای امتحانای بدون منبعتون ...
  • علی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    8 0
    معلمان ماده ۲۸ با مدارک عالی دانشگاهی دارن دو سال باز دوره میبینن بدون هیچ مزایایی و این آزمون اصلح بعد گذراندن دو سال دوره واقعا ظلم می‌باشد خواهشاً مسولان برای حذف اصلح اقدام کنند
  • ناشناس IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    8 0
    تو رو خدا با داد ما ماده بیست و هشتی ها برسید. این بی عدالتی ها فقط در ایران دیده میشه.من به خاطرش کارمو ول کردم. با این سنگ اندازی ها امیدی ندارم برم سر کار اونم با داشتن مدرک ارشد از بهترین دانشکاههای ایران و قبولی در آزمون دستخدامی
  • حسین IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    این ازمون واقعا ظلم به ما هست
  • بامری IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    سلام ما ورودی های 96 دوسال است که درگیر دانشگاه فرهنگیان هستیم، حتی در احکام ما شرط قبولی در اصلح آماده است. حالا با توجه به عقبه ای که در مقاله تان آوردید در مورد ما، آیا این منصفانه است
  • فهیمه IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    این ازمون غیر قانونی هست.زیرا در اساس نامه دانشگاه فقط به دوره یکساله اشاره شده که به تصویب شورای عالی اموزش هم رسیده.ولی چیزی به نام اصلح تو اساس نامه نیست و تصویب هم نشده.و خود دانشگاه این بدعت رو گذاشته
  • زهرا US ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    ۱ ساله درگیریم از کار قبلی انصراف دادیم کلی هزینه کردیم هنوز پا در هواییم. کاش این آزمون حذف شه. استرس ما هم تموم شه و انشاالله شروع سال تحصیلی با روحیه خوبی به کلاس بریم.
  • مهارت آموز ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    با سلام و تشکر از پیگیری شما، پر ابهام است، از آن جا که هنر آموزان از این امتحان معاف هستند، حال آن که اگر قانونی مصب وزارت باشد باید شامل تمام پذیرفته شدگان باشد چنان که در دفترچه قید شده است، دانشگاه فرهنگیان تمام مفاد امتحانی یک سال گذشته را باز آزمایی می کند،دلیلش بی اعتمادی به پردیس های خود است؟ امتحانی که شامل هزاران صفحه، سرفصل و منابع مبهم در مدت زمان محدود است، سنجش صلاحیت نیست، که این نوع سنجش از نظر هر رویکرد و تفکری مردود است، اصلح به جز اضطراب و فشار روحی "هیچ" عایدی برای معلمان ندارد!
  • Dandelion US ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون اصلح را برای سنجش عملکرد تعریف کرده اند را میشه یکی از آزمون هایی دانست که روایی ندارد چرا که سنجش عملکرد را تحت هیچ شرایطی نمیتوان با آزمون های مداد کاغذی سنجید.ماده 28 طی دورهایی متمادی عملکرد خود را پس داده و خود دانشگاه هم نمره و حدنصاب را به ما داده و جدا از این موارد طی یک سال با حضور در مدارس دولتی و کلاس هایی با تراکم بالا و مشکلات عدیده توانستیم عملکرد خوبی را داشته باشیم و مدیران مدرسه ها هم ارزشیابی انجام داده اند.آیا بیشتر از این عملکردی هست؟ چرا همچین تصمیمی گرفته شده؟چرا اصرار به تلف کردن وقت و هزینه و..داررند ؟بجای این آزمون چرا چند کارگاه کاربردی و عملی متناسب با منطقه و ناحیه اجرا نمیکنند؟واقعا چرا همیشه لقمه رو دور سرمون میچرخانیم؟سختگیری بر ما معلمان نه تنها کاری رو درست نمیکنه بلکه انرژی ما رو گرفته و برای اول مهر انگیزه رو از ما سلب میکنه؟مگر نه این است که ما ی وظیفه داریم خدمت به آب و خاک و فرزندان این مرزو بوم؟چرا چوب لای چرخ ما ماده 28 میزارید؟ کاش کسی باشه و صدای 16 هزار نفر رو بشنوه...
  • صابری IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 1
    باسلام و تشکر بابت انتشار این خبر! واقعا این آزمون، صرف بی دلیل وقت و هزینه و انرژی است! صلاحیت ما مهارت آموزان در طول دو پودمان و آزمون های انتهایی هر پودمان سنجیده شده، دو ترم کارآموزی گذرانده ایم و اقدام پژوهی و آموزش پژوهی و درس پژوهی انجام داده ایم! چطور ممکن است فردی بی صلاحیت در آزمون استخدامی موفق و سپس از فیلتر های مختلف گذر کرده باشد؟
  • نیما US ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    ازمونی که منبع نداره واقعا چی رو میخواد بسنجه
  • یلدا FR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    این آزمون نااصلح جهت سنگ اندازی در استخدام معلمان نخبه ماده 28 است چرا که عده ای قصد دارن آموزش و پرورش کشور را ملک شخصی خودشون کنن اما کور خوندن!
  • زری IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا این ازمون عین بی عدالتی ست.مگر ما ازمون استخدامی قبول نشدیم که اینقدر بازی در می اوردند.کجای قانون چنین چیزهایی نوشته شده است و بعد از این همه مراحل هنوز هم می گویند باید در ازمون نااصلحی که خودشان هم نمی دانند چه هست؟ از کجا امده؟منابعش چیست؟و واقعا دچارسردرگمی هستند. شرکت کنید؟
  • زهرا US ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    ۱ ساله که درگیریم از کار قبلی انصراف دادیم تا حالا کلی هزینه کردیم ولی هنوز وضعیتمون معلوم نیست. کاش این آزمون اصلح حذف بشه و این استرس تموم شه و انشاالله شروع سال تحصیلی با روحیه خوبی سر کلاس حاضر بشیم.
  • مریم US ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    آزمون اصلح بدون منبع و با این زمان کم کاملا آزار دهنده است .این آزمون به هیچ عنوان استاندارد نخواهد بود زیرا در طی این یکسال به وضوح مشخص شده است که قسمت ارزیابی هیچ مسئولیتی را در قبال آزمون های غیر استاندارد نمی‌پذیرد.اصلح باید حذف شود
  • مریم US ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 1
    آزمون اصلح بدون منبع و با این زمان کم کاملا آزار دهنده است .این آزمون به هیچ عنوان استاندارد نخواهد بود زیرا در طی این یکسال به وضوح مشخص شده است که قسمت ارزیابی هیچ مسئولیتی را در قبال آزمون های غیر استاندارد نمی‌پذیرد.اصلح باید حذف شود
  • سیما IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    لطفا آزمون اصلح رو حذف کنید
  • سیما IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    لطفا آزمون اصلح رو حذف کنید
  • هانیه IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    ازمون اصلح کاملا غیر منطقی است و باید حدف شود
  • حجت محمودی TR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    با سلام ضمن قدردانی از مطلب عادلانه و منصفانه شما اصل اول معلمی انگیزه و علاقه می باشد، هر چند مهارت معلمی هم قابل انکار نیست، اما این مهارت آموزان هم دوره تحصیلات دانشگاهی خود، هم در آزمون استخدامی، هم دوره یک ساله، هم کارورزی و دوره تابستانی مهارت های لازم را کسب کرده اند، ماده 28دی ها چون با علاقه خود وارد آزمون استخدامی شدند بی شک با انگیزه ترین معلمان خواهند بود، اما این خان هایی که برای آنها تدارک دیده می‌شود، خصوصا آزمون اصلح، تنها کارکردش سلب انگیزه و بی رمق و اتلاف انرژی آنهاست، ای کاش مسولان به جای این موارد، با تشویق و انگیزه بخشی، شور و شوق این معلمان جدید تحول آفرین را افزایش می دانند تا با روحیه بالاتری وارد مدارس می‌شدند و در این مدت انرژي خود را صرف چشم انداز و برنامه های آتی خود می کردند
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    حذف اصلح خواسته مهارت آموزان 96-97خواسته 16هزار معلم پیمانی
  • محمدحسین IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    8 0
    این آزمون واقعا در حق ۱۶۰۰۰ نفر ظلمه.
  • علی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    فقط خدا می دون چکار سر ما آوردن این یک سال.خیلی از بچها رو می شناسم بر اثر فشارایی که اینا آوردن حال روحی خوبی ندارن.ازمون .کلاس های حضوری یک ساله .کار عملی . آزمون این دورها .کار ورزی یک ساله.اقدام پژوهی.دوره ی فرهنگی.دوباره آزمون فرهنگی . تدوین نقشه ی راه .مصاحبه ها ...حالا هم آزمون اصلح که با منبع نامشخص که بیست روز مونده به امتحان تازه معلوم شده تو چه حوزه ای باید مطالعه کنیم...منابع زیاد و زمان کم.این نامردیه...ما به عنوان معلمها یی که مهر باید بریم سر کلاس تنها احساسی که داریم خستگیه.
  • مهارت اموز IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام خدمت همه از همه کسانی که مسئول این دانشگاه و وزارت هسنند و ب نحوی مسئولیت دارند میخوام چند تا سوال بپرسم لطفا با دلایل عقلی و منطقی جواب بدهند؟ مگر ما یکبار قبل ورود دانشگاه ازمون علمی ندادیم و مصاحبه و گزینش نشدیم؟ مگر ما بعد ورود دانشگاه دو پودمان با همه امتحانات و کارهای تحقیقی و عملی نگذراندیم؟ مگر ازمون فرهنگی رو نگذراندیم؟ اگر دانشگاه فرهنگیان رو قبول نداشتند چرا ما یکسال با هزینه خودمون این همه امتحان و سختی رو گذروندیم از همون اول میگفتن خودتون رو برای ازمونی اماده کنین ک هیچ منبعی نداره ... حالا کدوم ازمونی تو کشور ما با همچین شرایطی برگرار مبشه؟ بدون منبع ؟ اگر ب قول گفته خود مسئولین هر کسی وارد این دانشگاه میشود باید ازمون اصلح بدهد ... مگر فقط ماده ۲۸ دانشجواین دانشگاه بحساب میاد؟ بقیه نیستن؟ اگر ماده ۲۸ قراره این همه گزینش بشه پس چرا از اونایی ک ادعاشون میشه ما چندین سال تدریس کردیم بعنوان حق التدریسی و نهضتی ... چرا این ها ازمون نمیدن؟؟ اصن مگر همه تحصیلکرده ها میتونن حق التدریسی بگیرن ؟؟ اگر قراره ازمون گرفته بشه باید عدالت رعایت بشه و گرنه این ظلمیه ک در حق ماده ۲۸ ها عمل میشه
  • اسکندر مقدونی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    درود بر شما و سایت خوبتون که بلاخره صدای این قشر مظلوم را شنیده و اقدام به گزارش نمودید
  • ابوالفضل IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا ممنون بابت پیگیری زندگی ما بهم ریخته شده بخاطر این دوره پیش بینی نشده همه مهارت آموزان دچار مشکل شدند وانگیزه ای ندارن این حق ما نیست که ازفروردین 97درس خواندیم ودرتیر ماه آزمون قبول شدیم و.... همچنان ادامه دارد مگر ما صلاحیت نداشتیم که این همه تلاش وزحمت کشیدیم وتوانستیم بین این همه شرکت کننده موفق بشیم حالا با آزمونی که منابع آن مشخص نیست در حق ما ظلم میشود لطفا آزمون را لغو کنید این خواسته 16هزار مهارت آموز سال97و مهارت آموزان سال96می باشد لطفا به گوش مسئولین برسانید تا رسیدگی شود.
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    خدا خیرتان بده
  • امین IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    سلام. باتشکر از سایت خبری ایمنا. خ. اهش می کنم پیگیر وضعیت 16هزار نفر نگران باشید. واقعا خانواده های ما خسته شدند.
  • عباس CA ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    تا حالا هیچ سازمانو ارگانی چنین استخدامی مسخره ای نداشته که بعد از یکسال بیگاری هنوز لنگ در هواییم.اگه قانونه باید برا همه باشه مثلا حق التدریسها یا دانشجو معلما خیلی بارشونه که اصلح ندارن یا ما خیلی خنگیم!
  • علی ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    ما رو نابود کردن...برای مهر فقط خسته ایم....انگیزه های ما زیر این همه فشار نبود شد.
  • Taher IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    تنها لطف آقایون به جون هم انداختن فرهنگیان زحمتکش ماده 28 و حق التدریس بود
  • سادات IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    آزمون اصلح بدت از کنکور است مخصوصا برا ابتدایی ها که حجم و تعداد کتابا زیاده
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    این آزمون حق ما نیست ما خود را بیشتر از این ثابت کرده ایم.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 1
    درود بر خبرگزاری ایمنا بالاخره کسی صدای ما را فریاد زد لطفا پیگیر خواسته ما باشید و از مسئولین بخواهید با حذف منطقی آزمون اصلح اجازه دهند ما وقت خود را برای مطالعه ی پایه ای که در آن تدریس خواهیم کرد صرف کنیم
  • ehsan IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    با سلام و ممنون بابت انتشار این خبر. خواهشمندیم پیگیر این ظلمی که به 16000 مهارت آموز میشه ،بشین تا بلکه این آزمون ناعادلانه اصلح حذف بشه.به خدا با این همه استرسی که بهمون میدن نمیدونیم چجوری باید سر کلاسا حاضر بشیم همه انرژیمون دیگه تحلیل رفته
  • محمود IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    واقعا متاسفم از طرفی بودجه ندارن و سالی بیست هزار دیپلمه رو با کنکور تا رتبه های 15 هزار و بالاتر جدب میکنن. حقوق مفت میدن .سربازی نمیبرن و ناز پرورده میکنن. از طرفی هم عده ای رو با پارتی و مدرک کاردانی و معرفی این و اون خق التدرسی میبرن سرکلاس. اونموقع این ماده 28 ایا که با ازمون غربال شدن. چارسال پول بدون مار نمیگیرن.مدارک بسیاریشون ارشد و دکتریه. باری هم از دوش دولت برمیدارن.باعث افتخار اموزش پرورش هم میشن رو انقدر نادیده میگیرن و اذیت میکنن.
  • بهروز IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    در این روزا به خاطر این آزمون به جای اینکه برای تدریس سال جدید وقت بذاریم و برنامه بریزیم درس هایی رو میخونیم که تو دوره مهارت اموزی خوندیم و تکرار ملالت اور مکررات بی فایده است اصلح بودن من رو از بچه هایی باید جویا بشین که یکسال بهشون درس دادم و تو منطقه بی امکانات و محروم کویری در ازمون سنجش پیشرفت تحصیلی استانی نمراتی بالاتر از میانگین استانی کسب کردند #حذف-اصلح
  • محمود IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    واقعا متاسفم از طرفی بودجه ندارن و سالی بیست هزار دیپلمه رو با کنکور تا رتبه های 15 هزار و بالاتر جدب میکنن. حقوق مفت میدن .سربازی نمیبرن و ناز پرورده میکنن. از طرفی هم عده ای رو با پارتی و مدرک کاردانی و معرفی این و اون خق التدرسی میبرن سرکلاس. اونموقع این ماده 28 ایا که با ازمون غربال شدن. چارسال پول بدون مار نمیگیرن.مدارک بسیاریشون ارشد و دکتریه. باری هم از دوش دولت برمیدارن.باعث افتخار اموزش پرورش هم میشن رو انقدر نادیده میگیرن و اذیت میکنن.
  • یلدا FR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    این ازمون غیر قانونی و جهت سنگ اندازی در استخدام نخبگان ماده 28 است چرا که خار چشم کسانی هستند که آموزش و پرورش کشور را ملک شخصی خود می‌دانند!!
  • رضا IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    این است رفتار ظالمان با قشری که صدایش به گوش هیچ کس نمی رسد بترسید از خشم خدا خدا سریع الحساب است
  • طاهر NL ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    به خدا من چند سال سابقه تدریس موفق دارم.حالا که بعد از این همه زجرکش کردن دانشگاه فرهنگیان به آزمون اصلح رسیدم خیلی دلسرد شدم. شوق معلمی را از ما گرفتند. چقدر دیگه باید آزار ببینیم تا آقایون متوجه بشند ما توانایی تدریس و کلاسداری داریم. مگه با یک آزمون بدون منبع مشخص و کتبی میشه صلاحیت معلم را سنجید؟ با این کارشون تمام مبحث ارزشیابی را که مثلا میخواستن به ما یاد دهند زیر سوال بردند. متاسفم برای این سطح از تفکرشون.
  • مظلوم خسته... IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با تشکر از این حسن توجهتون به این موضوع.... دو سوال که داریم این است: که اگه اینها برای جذب نیرو که هفت خان و بلکه هشتو نه خان را پشت سر گذاشته اند و جزء نخبگان این کشور با مدارک بالاتر از لیسانس و تحصیل کرده در بهترین دانشگاهای این کشور حساسیت به خرج میدن..... چرا برای دانشجو معلم ها ، حق التدریسی ها و .... هم حساس اینقد حساس نیستن؟ دوم اینکه هنر آموز های دانشگاه شهید رجایی هم که مث ما پارسال و جذب شدن چرا این همه پودمان و ازمون اصلح ندارن..؟؟ مگه اونها هم زیر مجموعه آموزش و پ نیستن شما اگه برای ما از دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پ پیگیری کردین اینها هم بپرسین
  • S ES ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    بی عدالتی آشکار در حق ماده 28
  • خاطره NL ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    ببخشید از آقای خنیفر یه مصاحبه بگیرید بدونیم آزمون فوق اصلح که بعد از اصلح مد نظر ایشونه چه موقع هست؟
  • احسان IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    با سلام و ممنون از بابت انتشار این خبر. خواهشمندیم پیگیر باشین تا این آزمون ناعادلانه اصلح حذف بشه.دیگه انرژیی برای رفتن سر کلاس برای هیچکس نذاشته
  • علی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    با سلام واقعا یکی از بی عدالت ترین و ناجوانمردانه ترین امتحانات توی عمرمه
  • رضا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    رفتار ظالمانه شما مسئول خودشیفته که دلهایتان از سنگ سفت تر شده با پاسخ الهی مواجه می شود. بترسید از خشم خدا که خدا سریع الحساب است
  • بی نام AE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    اون قدر بهمون فشار وارد کردن که من یکی دیگه نایی برام نمونده... عوض اینکه با خیالی آسوده بشینیم برای مهر ماه مطالعه کنیم فقط استرس میکشیم
  • بی نام AE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    اون قدر بهمون فشار وارد کردن که من یکی دیگه نایی برام نمونده... عوض اینکه با خیالی آسوده بشینیم برای مهر ماه مطالعه کنیم فقط استرس میکشیم
  • معلمین ماده28 IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ممنون از سایت ایمنا. این آزمون ناعادلانه اصلح باید حذف بشه چون که هم ظالمانه هستش و هم انرژیمون رو برای رفتن سر کلاس ازمون گرفته
  • طیبه IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام لطفا این دردودل ما رو به گوش مسئولین برسونید ما استخدامی های ماده ۲۸ یکسال تمام داریم امتحان میدیم بدون هیچ مزایای بازم گفتیم اشکال نداره پناه برخدا ولی واقعا دیگه این امتحان اصلح چیه بدون منابع مشخص و پر استرس خواهشن فکری به حال ما بکنید تو روخدا
  • عاطفه IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام این سومین تابستان پر از استرسیه که برای ما درست کردن...خواهش میکنم انصاف داشته باشید چند بار ازمون !!!!! اخه ما توی ازمون استخدامی قبول شدیم و این همه مراحل سخت...انصافه ??? نه منبعی معرفی میکنن نه درست جواب میدن.لطفا متوقفش کنید این ازمونو که ازموده را دوباره ازمودن خطاست....
  • فهیمه ES ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام واقعا ممنونم که به یاد ماده ۲۸ ای ها هستین منکه واقعا از ازمونو امتحان دیگه خسته شدم واقعا یه کار اضافه و نابه جا هست این ازمون امیدوارم حذف بشه
  • Goddess s ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    یه آزمون مجازی گرفتید ِِ پر اازاشکال و غیر استاندارد. مگه تو کتابای ارزشیابی نوشته نیست جواب سوالات نباید هیچکدام شود . چرا ازمونهای مسخره شما جوابش هیچکدام داره . خدا به داد ما برسه دست این بی سوادا افتادیم چه جوری می خوان سوال طرح کنند. کدام بی سوادهایب میخوان کتبی رو تصحیح کنند
  • آقا IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    آزمون بی برنامه
  • آقا IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    آزمون بی برنامه
  • زهرا IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    خواهشن این ازمون اصلح ماده ۲۸ حذف کنید ما خیلی ازمون دادیم فکر نکنم دیگه نیازی به تایید صلاحیت باشه
  • مهارت اموز IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    دقیقا این آزمون اصلح نشان دهنده بی عدالتی و تبعیض گذاشتن؛ وگرنه مهارت اموزایی که اکثرا ارشد و دکتری از بهترین دانشگاه را دارن وبیش از یک سال تقریبا دوره مهارت اموزیشون طول کشیده و با موفقیت تموم شده؛و سابقه تدریس اکثرن دارن؛ از هر فردی شایسته ترن برای معلمی و این امتحان توهینی بزرگ به این افراد است
  • DE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    بی عدالتی محض ...بسه دیگه خسته شدیم
  • NL ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    با سلام متشکرم که بخشی از سختی هایی که ما کشیدیم رو بلزتاب دادید.. خسته ایم از اینهمه استرس و فشار روانی.. مگر گناه ما چیست جز داشتن یک شعل و یک لقمه نان حلال؟!
  • خسروی FR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام و با تشکر از سایت خبرگزاری ایمنا برای توجه و بازتاب مشکلات ما مهارت آموزان ماده 28 آموزش پرورش. همانگونه که در خبر هم آمده ما با مشکلات زیادی از قبیل مسائل رفت و آمد، مشکلات اقتصادی، آزمون های مکررو از همه مهمتر پیش بینی ناپذیری و بی نظمی ها در برنامه های اجرایی دانشگاه در طی این یک سال روبرو بوده ایم. در مقابل هجمه زیاد اعتراضات و شکایت های ما مهارت آموزان، هم دانشگاه فرهنگیان و هم وزارت آموزش پرورش سکوت اختیار کرده و به روند نامناسب خود در طی این دوره پافشاری می کنند و با برگزاری آزمون غیر استاندارد و مبهم اصلح در تاریخ 1 شهریور بیشابیش مهارت آموزان را دچار تشویش و نگرانی کرده اند. این آزمون نه تنها به لحاظ محتوا و شیوه سوالات مبهم است بلکه عواقب قبول نشدن در آن نیز مبهم است. در این یک ماه مسئولین هر روز تهدید و عواقب متفاوتی برای قبول نشدن اعلام می کنند. گاه می گویند حکم استخدامی زده نمی شود، گاه می گویند حکم پیمانی تمدید نمی گردد، گاه می گویند حکم پیمانی به رسمی تبدیل نمی شود و حتی یک بار گفته شد که قبول شدگان استخدامی حق التدریس خواهند شد. در برابر این نا ملایماتی که مهارت آموزان در طی این یک سال متحمل شده اند همانطور که اشاره شد چند ماه قبل نامه ای هم متشکل از 8000 امضا به مجلس تحویل داده شد و اما هیچ پاسخی یا اقدامی برای این نامه گرفته نشده است. چرا و چرا باید ما قبول شدگان آزمون استخدامی سال 97 را به اسم ماده 28 ای هیچ کسی نبیند و نشنود و به مشکلات ما رسیدگی نکند؟
  • zd IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    واقعا در حق ما ظلم شده لطفا رسیدگی کنید ما صلاحیت خود را ثابت کرده ایم این آزمون ظلمی است درحق ما....
  • امیر IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    اصلح ظلم کامل به ماده 28ها است، خواهش می کنیم این آزمون را لغو کنید
  • فهیمه IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    در اساس نامه دانشگاه چیزی به نام اصلح وجود نداره و چنین ازمونی غیر قانونی هست و به تصویب شورای عالی اموزش نرسیده.این آزمون بدعت دانشگاه فرهنگیانه
  • فهیمه IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    در اساس نامه دانشگاه چیزی به نام اصلح وجود نداره و چنین ازمونی غیر قانونی هست و به تصویب شورای عالی اموزش نرسیده.این آزمون بدعت دانشگاه فرهنگیانه
  • امیر ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    سلام مگر سایر ارگانه های که نیرو استخدام میکنن آزمون اصلاح میگیرن یا سایر کارمندانی که اموزش و پرورش اومدن به جز مادت 28 آزمون اصلح دادن نمیدانم کجای قانون این مملکت این نوشته اصلا توسط شورای عالی این چنین چیزی تصویب شده یا خیر تا جای که ما مصوبات این شورا را خواندیم همچون چیزی ندیدیم اخه ظلم تا به که
  • ندا US ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 2
    تو رو خدا کاری کنین که این ازمون حذف بشه واقعا جونیمونو همش با امتحان و استرس سر کردیم
  • zd IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    واقعا در حق ما ظلم شده ما صلاحیت خود را ثابت کرده ایم لطفا رسیدگی کنید این آزمون ظلمی است در حق ما
  • خسته US ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    واقعا درحق ماده ۲۸ ظلم شد اگر میخواین مدیون نباشین این آزمون رو حذف کنید هم برای امسال هم سالهای بعد
  • یک مهارت اموز CA ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    عده ای از جوانان فرهیخته و تحصلیکرده به جای انتخاب شغلهای پردرآمد و کم دردسر از روی عشق و علاقه شغل مقدس معلمی را انتخاب کرده اند. اما بعد از شرکت در آزمون استخدامی و گذراندن دوره های پودمانی و تدریس آزمایشی با مانع جدیدی به نام آزمون «اصلح» مواجه شده اند. سؤال اینجاست اگر آزمون استخدامی و دوره های پودمانی و آزمایشی از صلاحیت و سلامت کافی برخوردار نبودند چرا این گروه از مهارت آموختگان ماده ۲۸ را مجبور به گذراندن آن کرده اید؟ اگر هم آزمون و دوره ها مشکل نداشتند چرا چوب لای چرخ این معلم های پیمانی می کنید؟ البته از وزارتی که بی صاحب مانده و وزیر آن با وجود کلی مشکل و دغدغه ی دانش آموزان کنکوری و معلمان پیمانی، فرهنگیان شاغل و بازنشسته به سودای قدرت جدید وزارت را رها کرده و خواب نمایندگی مجلس را در سر می پروراند بیش از این انتظاری نیست. به فریاد ماده 28ها برسید یک سال زندگیشان دارد به فنامی رود با تصمیمات هرلحظه ی این مسئولین.
  • بهزاد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمونی به نام اصلح درسال ۹۲ با روی کارآمدن دولت دهم آزمون جامع استخدامی جهت کاهش تدریجی نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاه ها در قالب ماده ۲۸ کلید خورد با توجه به کمبود شدید معلم و دبیر بیشترین حجم این استخدام ها در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و مهارت آموزانی که دارای مدرک‌کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های کشور بودند با قبولی در آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه های عمومی و تخصصی با سپردن تعهد محضری به استخدام آموزش و پرورش درآمدند دانشگاه فرهنگیان برای این ۱۶۰۰۰ نفر دوره ای در قالب دو پودمان طراحی و در پردیس های دانشگاه اجرا نمود و در پایان هر ترم هم آزمون به عمل آورد و در نهایت در همین تابستان هم ۶ کارگاه فرهنگی را برگزار کرد که‌ در پایان یک آزمون مجازی را برگزار نمود که حد نصابی برای آن در نظر گرفته شده بود. و اکنون پس از گذشتن از این هفت خوان قرار است اول شهریور آزمونی به نام آزمون جامع (اصلح) به عمل آورد. آزمونی بدون منبع مشخص که شرط استخدام را منوط به قبولی در این آزمون‌نموده است. اولا این آزمون با این شیوه برگزاری در اساسنامه دانشگاه , دفترچه آزمون استخدامی و ... بیان نگردیده است. ثانیا با یک حساب سرانگشتی برای این آزمون بیش از ۱۵۰۰۰ صفحه کتاب در یک‌ماه باید مطالعه شود. ثالثا مدرک صلاحیت حرفه ای در پایان این آزمون اعطا میشود و سوال اینجاست اگر دوره یکساله پودمان در دانشگاه فرهنگیان و زیر نظر اساتید دانشگاه کارایی لازم را نداشته چرا وقت و هزینه مهارت آموزانی که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکنند را به هدر داده اید؟ مهارت آموزان ماده ۲۸ در این پروسه طولانی از هیچگونه امکاناتی از قبیل بیمه, سنوات, حقوق و ... برخوردار نبوده اند و با مشقت فراوان و هزینه های شخصی از راه های دور و نزدیک در کلاسها حضور داشته و تمام امتحانات اعم از تئوری و عملی را به خوبی گذرانیده اند. امید است با حذف آزمون اصلح اول شهریور مهارت آموزان با تمرکز کامل و بدون استرس خود را برای سال تحصیلی آماده کنند و اگر برگزاری این آزمون اجتناب ناپذیر است یا به صورت ضمن خدمت برگزار شود یا منابع مشخصی برای آن‌در نظر گرفته شود. #حذف_آزمون_غیر قانونی_اصلح
  • مریم IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام تشکر از همراهی و همدلی شما نسبت به مشکلات مهارت اموزان ماده ۲۸...ایکاش به جای برگزاری ازمونی که تماما بر پایه مطالب تئوری و حفظیات برگزار می شود مسئولین برنامه ریزیز می کردند تا مهارت اموزان با مشخص شدن پایه تحصیلی که اول مهر باید تدریس داشته باشند و تشکیل کلاسهای عملی برای اموزش مباحث علمی پایه تحصیلی مورد نظر موجب رشد و پیشرفت عملکرد مهارت اموزان شوند. یک سال تمام این مباحث ازمون اصلح را ما امتحان دادیم به قول معروف ازموده را ازمودن خطاست...تشکر از شما
  • مهارت آموز US ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    خداشاهده نزدیک ۵ ملیون تومن تا الان هزینه کردیم، یک ساله با وجود متاهل بودن هر هفته به یه استان دیگه آمد و رفت کردیم حتی ماه رمضون، انواع امتحانارو از ما گرفتن ، اگه میخواستم وزیر آموزش به قرآن انقدر سنجش نمیشدیم... درحالیکه تمام بچه های پذیرفته شده از زرنگترین و باهوشترین بچه های دانشگاهای دولتی هستن و هرکدوم از بین چندهزار نفر رقیب تو آزمون قبول شدن، اینهمه اذیت کردن برای چیه؟ من که هر روز لعنتشون میکنم تو این مملکت فقط برای افراد ضعیف قوانین سخت میذارن، اون بالاییها از هفپ دولت آزادن
  • امیر ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    سلام مگر سایر ارگانه های که نیرو استخدام میکنن آزمون اصلاح میگیرن یا سایر کارمندانی که اموزش و پرورش اومدن به جز مادت 28 آزمون اصلح دادن نمیدانم کجای قانون این مملکت این نوشته اصلا توسط شورای عالی این چنین چیزی تصویب شده یا خیر تا جای که ما مصوبات این شورا را خواندیم همچون چیزی ندیدیم اخه ظلم تا به که
  • مریم IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    سلام تشکر از همراهی و همدلی شما نسبت به مشکلات مهارت اموزان ماده ۲۸...ایکاش به جای برگزاری ازمونی که تماما بر پایه مطالب تئوری و حفظیات برگزار می شود مسئولین برنامه ریزیز می کردند تا مهارت اموزان با مشخص شدن پایه تحصیلی که اول مهر باید تدریس داشته باشند و تشکیل کلاسهای عملی برای اموزش مباحث علمی پایه تحصیلی مورد نظر موجب رشد و پیشرفت عملکرد مهارت اموزان شوند. یک سال تمام این مباحث ازمون اصلح را ما امتحان دادیم به قول معروف ازموده را ازمودن خطاست...تشکر از شما
  • مریم IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 1
    سلام تشکر از همراهی و همدلی شما نسبت به مشکلات مهارت اموزان ماده ۲۸...ایکاش به جای برگزاری ازمونی که تماما بر پایه مطالب تئوری و حفظیات برگزار می شود مسئولین برنامه ریزیز می کردند تا مهارت اموزان با مشخص شدن پایه تحصیلی که اول مهر باید تدریس داشته باشند و تشکیل کلاسهای عملی برای اموزش مباحث علمی پایه تحصیلی مورد نظر موجب رشد و پیشرفت عملکرد مهارت اموزان شوند. یک سال تمام این مباحث ازمون اصلح را ما امتحان دادیم به قول معروف ازموده را ازمودن خطاست...تشکر از شما
  • یک مهارت اموز ماده 28 IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    عده ای از جوانان فرهیخته و تحصلیکرده به جای انتخاب شغلهای پردرآمد و کم دردسر از روی عشق و علاقه شغل مقدس معلمی را انتخاب کرده اند. اما بعد از شرکت در آزمون استخدامی و گذراندن دوره های پودمانی و تدریس آزمایشی با مانع جدیدی به نام آزمون «اصلح» مواجه شده اند. سؤال اینجاست اگر آزمون استخدامی و دوره های پودمانی و آزمایشی از صلاحیت و سلامت کافی برخوردار نبودند چرا این گروه از مهارت آموختگان ماده ۲۸ را مجبور به گذراندن آن کرده اید؟ اگر هم آزمون و دوره ها مشکل نداشتند چرا چوب لای چرخ این معلم های پیمانی می کنید؟ البته از وزارتی که بی صاحب مانده و وزیر آن با وجود کلی مشکل و دغدغه ی دانش آموزان کنکوری و معلمان پیمانی، فرهنگیان شاغل و بازنشسته به سودای قدرت جدید وزارت را رها کرده و خواب نمایندگی مجلس را در سر می پروراند بیش از این انتظاری نیست. به فریاد ماده 28ها برسید کل زندگیمان تلاش هایمان به باد می رود با تصمیم های هرروز این مسئولین .
  • زهرا ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    باسلام و خداقوت ان شاالله نتیجه ی توجه شماسبب بیداری بسیاری از مسئولین زیربط گردد،خدا بهتر می داند که خون ۱۶هزار جوان را خیلی بی انصافانه در شیشه کرده اند ...۱۶هزار زندگی را با بی برنامگی هایشان بهم ریخته اند ...ان شاالله خدا جوابشان را بدهد به حق پنج تن
  • ندا IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    تو رو خدا کاری کنین این ازمون حذف بشه واقعا یک ظلم بزرگی در حق ماست جونیمونو بهترین عمرهای زندگیمونو با امتحان و استرس سر کردیم حیف
  • یلدا FR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    هدف این آزمون تنها سنگ اندازی در استخدام است چرا که عده ای آموزش و پرورش کشور را ملک شخصی خود کرده اند!!!
  • مریم IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    این بی عدالتی رو خذف کنید
  • . IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    سلام ممنون از پیگیری شما واقعا ما الان باید خودمون و برای پایه ایی که قراره تدریس کنیم اماده کنیم نه اینکه اینجوری تو تشویش و نگرانی باشیم . ما هم انسانیم واقعا بعد یک سال مشقت نیاز به ارامش نداریم ؟؟؟ لااقل کاش منبعی داشت ویا برگزار کننده ی منطقی داشت .
  • Ab IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    سلام ما مهارت آموزان ماده ۲۸ با داشتن مدارک عالیه و گذراندن مصاحبه، گزینش، دوران مهارت آموزی در طی سه پودمان و دوران کارورزی، انجام و نوشتن اقدام پژوهی، نقشه راه، مصاحبه، روایت، آزمون مجازی و مشکلاتی که گفتنش در اینجا گنجایش نداره. آیا ما سزاوار آزمون اصلح هستیم یا حق التدریس هایی که با پارتی و بدون هیچ اطلاعات و آزمونی وارد آموزش و پرورش شدن و دارن بچه های ما رو مثل موش آزمایشگاهی درس میدن؟
  • محمد CA ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    ب خدا بعد اینهمه ازمون و گزینش و مصاحبه های سخت معلوم نیست این ازمون چیه
  • ماده 28 مظلوم IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    چرا آموزش و پرورش صدای شانزده هزار جوان مجبور و مغموم از بیکاری را نمی شنود و آنان را با انواع ترفندها در منگنه قرار می دهد آیا این است رسم استقبال از اشتیاق مشتاق به معلمی، آیا این است رسم یاری جوان و سامان دادن به امور او واقعاً خدا را خوش نمی آید اینقدر با این همه شرایط سخت زندگی و هزاران مشکل جوانان را عذاب دهید. ممنون از سایت شما به سبب پوشش این خبر
  • معلم NL ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    سلام و عرض ادب کاش این آزمون اصلح نبود که دقیقاً مصادف شده با روزایی که باید کارهامونو برای دانش آموزانم آماده کنیم. این آزمون و این استرس توی این زمان باعث میشه که یک معلم خسته رو برای مهر ماه راهی مدرسه کنید. کاش حساب شده تر تصمیم میگرفتید.
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    عین بی عدالتی... به صورت واضح
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    عین بی عدالتی... به صورت واضح
  • معلم NL ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    سلام و عرض ادب کاش این آزمون اصلح نبود که دقیقاً مصادف شده با روزایی که باید کارهامونو برای دانش آموزانم آماده کنیم. این آزمون و این استرس توی این زمان باعث میشه که یک معلم خسته رو برای مهر ماه راهی مدرسه کنید. کاش حساب شده تر تصمیم میگرفتید.
  • معلم NL ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    سلام و عرض ادب کاش این آزمون اصلح نبود که دقیقاً مصادف شده با روزایی که باید کارهامونو برای دانش آموزانم آماده کنیم. این آزمون و این استرس توی این زمان باعث میشه که یک معلم خسته رو برای مهر ماه راهی مدرسه کنید. کاش حساب شده تر تصمیم میگرفتید.
  • مهارت آموز ماده ۲۸ IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    یک سال و نیم از عمر دوازده هزار نفر تلف شده به اسم مهارت آموزی. در طول این مدت بیشترین چیزی که مشاهده کردیم بی برنامگی، نبود مدیریت، بلاتکلیفی و حرفهای ضد و نقیضی بود که خودشون چند روز بعد زیرش می‌زدند. بعد مقایسه می‌کنند با آزمونهای کشورهای دیگه... بهتره از همین مهارت آموزان ماده ۲۸ کمک بگیرند تا ظرف چند ساعت، یک برنامه مدون و شفاف و مناسب طرحی کنند برایشان.
  • یلدا IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    این آزمون غیر قانونی و تنها جهت سنگ اندازی در راه استخدام 16 هزار جوان شایسته کشور است. چرا که عده ای قصد دارند آموزش و گرورش کشور را ملک شخصی خودشان کنند و این جوانان ماده 28 گویا جای آنها را تنگ کرده است!!
  • mahdi IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    واقعا این ازمون بعد از ازمون استخدامی و دوره یکساله مهارت ورزی ظلم بزرگی در حق ماست امیدوارم به این بی عدالتی پایان دهند...
  • ماده۲۸ IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    یک سال و نیم از عمر دوازده هزار نفر تلف شده به اسم مهارت آموزی. در طول این مدت بیشترین چیزی که مشاهده کردیم بی برنامگی، نبود مدیریت، بلاتکلیفی و حرفهای ضد و نقیضی بود که خودشون چند روز بعد زیرش می‌زدند. بعد مقایسه می‌کنند با آزمونهای کشورهای دیگه... بهتره از همین مهارت آموزان ماده ۲۸ کمک بگیرند تا ظرف چند ساعت، یک برنامه مدون و شفاف و مناسب طرحی کنند برایشان.
  • فهیمه فلاح IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام، واقعا حرف دل 16 هزار مهارت اموز را زدید. البته گوش شنوایی برای شنیدن حرف ما وجود ندارد. بیش از یکسان از عمر و وقت ما در این مسیر گذشت بدون هیچ بیمه ، سنوات و خوابگاه و... و دانشگاه فرهنگیان از قرار دادن یک بوفه در دانشگاه دریغ کرد . فقط یک سوال از دکتر کچوییان دارم، ایشون فرمودند که ما در دفترچه ازمون استخدامی97 دور کردیم که امتحان اصلح برگزار میشه. سوالم اینه که اگر عنوان کرده بودند چرا به اساتید دانشگاه خودشون توجیح نکردند که ان سرفصلها را تدریس کنند ؟ چرا یک منبع مشخصی برای دروس مشخص نکردند که هریک از اساتید به دلخواه خودشان یک چیزی برای ما تدریس نکنند؟ و اینکه در دفترچه استخدامی عنوان کرده بودند که ازمون اصلح منبع مشخصی ندارد ؟ این چیزی که اینها در اصلح از ما می خواهند معلم های با سابقه شون نمیتوانند پاسخگو باشند.
  • زینب IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    ازمون اصلح رو لغو کنید
  • علی IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    این آزمون بی عدالتی است
  • ریحانه محبتی AE ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    آیابابرگزاری آزمون اصلح تاییدصلاحیت یاناصلاحیت ماده 28های بیچاره مشخص میشه...واقعاجای تاسف داره باگذراندن 7خوانهاک گذروندیم مشخص نشدبایک آزمون بی منبع مشخص خواهدشد!!!
  • ندا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    خواهش فکری به حال ما ماده ۲۸ بکنید ما خواستار لغو ازمون هستیم
  • مریم IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 1
    کاش کمی انصاف و عدالت در وجود مسوولین بود، هفتخوان رستم در برابر پروسه اموزشی یکساله ما هیچ است. دوری از خانواده و کودکان شیرخواره مان، هزینه های مالی و روانی و اینک اینچنین بی مهری در حق ما که در بهترین دانشگاه های دولتی کشور تحصیل کرده ایم.
  • مریم IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    کاش کمی انصاف و عدالت در وجود مسوولین بود، هفتخوان رستم در برابر پروسه اموزشی یکساله ما هیچ است. دوری از خانواده و کودکان شیرخواره مان، هزینه های مالی و روانی و اینک اینچنین بی مهری در حق ما که در بهترین دانشگاه های دولتی کشور تحصیل کرده ایم.
  • کلافه اصلح IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    با سلام و تشکر از خبرگذاری ایمنا خبرگذاری به خوبی این بی منطق بودن اصلح را شرح دادن و ممنونیم اما ایا کسانی که چنین بی منطق برای کسایی که قرار است جوانان اینده رو پروش دهند و ایران عزیزمان را بسازند ایا نظارتی به این ادمهای بی منطق وجود دارد چرا باید هر کسی بتونه سیاست های کلی نظام را با بهانه های مختلف دست اندازی دستکاری کنند شیوه استخدام مربوط به سیاست های کلی است و فقط می توانند دوره های ضمن خدمت برای خود تعریف کنند نه اینکه در طول سیاستهای کلی برای خود دنبال جایگاهی بالاتر از قانون بگردند.
  • سجاد IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    من با داشتن پدری با بیماری صعب العلاج و معلول و برادری سرطانی ،تمامی این مراحل را خارج از شهرم با شرايط بد اقتصادی گذراندم ،حال مانده این آزمون که نه منابع معتبری دارد و جریان آزمون به دو قسمت عملکردی تشریحی و تستی واقعا جای سوال دارد که این آزمون اعتبار و استاندارد ی برخوردار نیست،خیلی از دوستانم دچار تشویش ذهنی و افسردگی شده اند،اساتید آنقدر ضعیف عمل کردند که بیشتر مراحل را خودمان به سختی و با موفقیت طی کرديمدازمون مجازی تابستان از استاندارد کافی برخوردار نبود،طوری که چند منبع را اعلام نکرده بودند،حال قضاوت با شما در مملکتی که شش هزار نامه پاسخ نمیدهد ،یک خبر در یک رسانه کاملا بی تاثیر است
  • علی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    سلام.فک کنید ماهم خانواده شما هستیم کمک کنید برای حذف اصلح......
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    واقعا این همه بی نظمی و بی تدبیری جای تاسف داره!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 1
    واقعا این همه بی نظمی و بی تدبیری جای تاسف داره!
  • اشو IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    چندبار ماباید ازموده بشیم؟؟؟ اگه قراربود ازمون سازمان سنجش و مصاحبه علمی و گزینش مبنا نباش چرا استخدامی برگزار کردن؟؟اخه بی عدالتی حدی داره!!! توهیچ مصوبه شورای عالی ا پ حرفی ازاصلح نیومده.حتی اساسنامه خودفرهنگیان هم نیست!!
  • قانون IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    با تشکر از خبر گذاری ایمنا ایا کسی نیست به کسایی که چنین بی منطق هستند و برای خود جایگاه سیاست گذاری کلانتر از قانون قاعل هستند پاسخ بدهد ایا این اقایان با این بی منطقی و استبداد بی قانون صلاحیت تشخیص دارند
  • ساجده US ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    تو رو خدا اصلح رو حذف كنيد
  • مرتضی FR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    این آزمون لزومی نداره برگزار بشه . ما هفت خان رو رد کردیم ورودیهای ۹۶از پارسال حکم براشون زده شده و رفتن سر کلاس .من حتی حکمم رسمی قطعی هم شده . بعد از دو سال حالا میخوان از دروسی که تو پودمانها گذروندیم امتحان بگیرن . جای تعجب داره چرا حذفش نمیکنن ؟؟
  • وحید ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 0
    این مصداق ظلم،بی عدالتی و بی قانونیه.کاش خودشون یه ذره به حرفایی که تو کله ما می کردند پایبند بودند.
  • مانا IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    امتحان اصلح با کتاب سنجش تناقض دارد. این همه مطلب و یکباره امتحان گرفتن، اشتباه ترین کار است. خواهشا درست تصمیم بگیرید
  • مرتضی FR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    ما ورودی های ۹۶که یکسال رفتیم سرکلاس درس دادیم و حتی خیلیهامون حکممون رسمی شده .چرا از دروس پودمانها میخوان دوباره آزمون بگیرن؟؟
  • اول شخص مفرد ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 1
    واقعاً این آزمون چگونه می تواند صلاحیت ما را بسنجد؟ دانشجویان ارشد و دکتری بهترین دانشگاه های کشور! دوره های کلاس داری و روان شناسی را هم بقدر کافی گذراندیم... بقیه ش کسب تجربه ست که به مرور بدست می آید. چند نفر از مسؤلان فرهنگیان خود این حجم از منابع را خوانده و امتحان داده اند؟
  • مونا IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    ای کاش گوشی برای شنیدن حرف های ما باشه. من معلم الان دغدغم نباید چند کتاب و حفظ طوطی وار چند مطلب باشه باید در حال نوشتن طرح درس و آماده شدن برای سال تحصیلی پیش رو داشته باشم.اگر هدف سنجیدن هست ما بارها سنجیده شدیم چه از طریق آزمون استخدامی چه دو مرحله مصاحبه و در نهایت امتحان های پودمان! ما نود و شش ها ک یکسال هم تدریس داشته ایم پس اینهمه آزمون برای چیه؟ واقعا خسته کننده شده و جز از بین بردن انگیزه در ما و خستگی چیز دیگه ای نداره
  • محبوب NL ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    5 0
    لطفا این ازمون رو حذف کنید بعد یک سال حاالا ما.... بخدا خدا هم راضی نیست اگه دیدتون به اروپا و...هست لطفا احترام وحقوق ومزایایشونم نگاه کنید
  • محبوب NL ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 1
    لطفا این ازمون رو حذف کنید بعد یک سال حاالا ما.... بخدا خدا هم راضی نیست اگه دیدتون به اروپا و...هست لطفا احترام وحقوق ومزایایشونم نگاه کنید
  • زهرا CA ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    ازمون اصلح رو لغو کنید لطفا
  • مینااحمدی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    با سلام.ما ماده ۲۸ ها از ازمون دادن هیچ نگرانی نداریم.اما ازمونی که همه چیز ان استاندارد باش.اینکه حجم زیادی جملات مبهم به عنوان سرفصل به ما داده شده.کاملا غیر حرفه ای است.و در مدت یک ماه نمی شود بدون داشتن سرفصل و منابع واضح تر نمره قبولی را اورد.کاملا غیر کارشناسانه کار گرداورندگان اصلح هست
  • نیلا MD ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    سلام.ما خواهان حذف آزمون اصلح هستیم..
  • س RO ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    6 0
    دیگه واقعا چند تا امتحان بدیم که راضی بشن والا سواد داریم!!!
  • س RO ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 0
    دیگه واقعا چند تا امتحان بدیم که راضی بشن والا سواد داریم!!!
  • سارا IN ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    12 1
    آزمون اصلح غیر قانونی هست و باید حذف شود یا اینکه مسولین آموزش و پرورش خودشون هم این امتحان رو بدن
  • جاتن US ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    8 1
    درست است که ارتقای سطح معلمین باعث ارتقای سطح تحصیلات دانش آموزان میشود اما باآزمون هاییکه برتئوری سنجی برگزارشده و الان هم بعنوان اصلح که هیچ منبع موثقی نداردمهارت معلمان ارتقائی نخاهریافت فقط انرژی اولیه ای که هرفرد برای حضور در کلاس درس خاهد داشت به هدر رفته بخاطر استرس و فشارهای روانی متحمل شده از طریق آزمونهای تکراری
  • جاتن US ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    7 0
    درست است که ارتقای سطح معلمین باعث ارتقای سطح تحصیلات دانش آموزان میشود اما باآزمون هاییکه برتئوری سنجی برگزارشده و الان هم بعنوان اصلح که هیچ منبع موثقی نداردمهارت معلمان ارتقائی نخاهریافت فقط انرژی اولیه ای که هرفرد برای حضور در کلاس درس خاهد داشت به هدر رفته بخاطر استرس و فشارهای روانی متحمل شده از طریق آزمونهای تکراری
  • Zare US ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    10 0
    آزمون اصلح، آزمون بدون منبع و بدون دلیل و تضعیف کنندا روحیه مهارت آموزان ماده ۲۸ حذف باید گردد.
  • Zare US ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 1
    آزمون اصلح، آزمون بدون منبع و بدون دلیل و تضعیف کنندا روحیه مهارت آموزان ماده ۲۸ حذف باید گردد.
  • اول شخص مفرد IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ماده ۲۸ی ها بهترین فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی اند! این آزمون چگونه می خواهد صلاحیت آن ها را تایید کند؟ بقدر کافی دوره های کلاس داری و روان شناسی را گذرانده ایم بقیه ش بر حسب تجربه بدست می آید. آزمون اصلح سنگ اندازی ست
  • ماده ۲۸ خسته و نگران IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    32 6
    با سلام و عرض تشکر از خبرگذاری ایمنا در ادامه تایید حرف دوستان فقط یک سوال طرح میکنم و اون اینه که اگر همچین آزمونی استاندارد و لازمه ی معلم خوب بودنه پس چرا برای دانشجویان خود دانشگاه فرهنگیان برگزار نمیشه؟ مگه اونا قرار نیست معلم همین کشور و مدارس بشوند؟
    • مریم IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      0 0
      خسته شدیم. چقدر ازمون. ما همه ارشد و دکترا بهترین دانشگاههای ایران رو داریم. اکثرا رتبه های زیر ۳۰ هستیم. چقدر آخه آزمودن. ما باید خودمون رو آماده مدرسه کنیم. نه اینکه بازم یک سری تئوری بخونیم. من باید متوسطه دوم درس بدم در هر سه پایه. باید جزوه تهیه کنم و مثالهای زیادی حفظ کنم . وقت ندارم. بعد اصلح هم با این روحیه مگه میشه. من انسانم نیاز به تجدید قوا دارم. ممنون از خبرگزاری ایمنا
  • معلمین ماده28 IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    واقعا این آزمون ناعادلانه و ظالمانه است. و مایی که مهر میریم سرکلاس به جای آماده شدن برای حضور بهتر سر کلاس داریم استرس این آزمون ظالمانه رو میکشیم
  • صادق IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا ممنونیم از توجه شما. امیدواریم این آزمون غیرقانونی که اجحافی برای ماده ۲۸هست حذف بشه. فقط ماده ۲۸معلم میشه؟؟؟ فقط ماده ۲۸ باید تایید صلاحیت بشه؟؟؟ ضمن اینکه اصلا روش تایید صلاحیت روش اشتباهیه، طی یکسال بعد از انجام مراحل مصاحبه و گزینش، کارآموزی، اقدام پژوهی، درس پژوهی، دو پودمان و آزمون غیر استاندارد فرهنگی صلاحیت ما تایید نشده و فقط وابسته به یک آزمون غیر قانونی، غیر استاندارد و مداد کاغذی است؟؟؟؟؟؟؟
  • زهرا CA ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    اصلح غیر قانونی باید حذف بشه...
  • ع IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    رسانه امروز قدرتمندترین نهاد است. سپاس که دغدغه ۱۶ هزار نفر را طرح کردید. سپاسگزار خواهیم شد بر روی این موضوع مانور بیشتری بدهید تا ان شالله این آزمون که مصداق بارز بی عدالتی است حذف شود
  • سادات IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    چرا دانشگاه فرهنگیان از دانشجویان خودش آزمون اصلح نمی گیرد؟آیا آنان واقعا صلاحیت معلمی دارند؟ اگر برای ماده ۲۸ این صلاحیت از طریق یک آزمون مدادکاغذی بی خاصیت تعیین می شود پس برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز باید اینگونه باشد.خون آنان از ما رنگین تر‌ است.همانطور استادان دانشگاه فرهنگیان به ماده ۲۸ هیچ مهارتی نیاموختند به دانشجویان دانشگاه خودشان هم هیچ مهارتی یاد ندادند.پس اگر ما صلاحیت نداریم پس دانشجومعلمان نیز صلاحیت ندارند.
  • سید AE ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    واقعا بی برنامگی هست ماده 28که اکثرا فوق لیسانسو دکترا هستم اکثرا استاد و سابقه تدریس دارن هفت خان رو گذراندیم باز دست بردار نیستن مانع تراشی میکنن. اونوقت یه عده بدون آزمون و بدون مصاحبه و...طرف حجابش رو بلد نیست وارد آموزش و پرورش شده. حالا گیر دادن به ما!!!!
  • معلم IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    لطفا این آزمون ظالمانه رو حذف کنین دیگه خسته شدیم
  • سید رحیم موسوی AE ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    واقعا باید خون گریست بر چنین نظام آموزشی
  • زهرا ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    سلام لطفا شما صدای ما مهارت آموزان ماده 28 باشی
  • تهمینه KR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    ما دیگه توان ازمون دادن نداریم تمام عمرمون ازمون دادیم بسه دیگه هر کدوم از ما دارای مدارک عالیه از دانشگاه های معتبر کشور هستیم چرا انقد به شان و شخصیت ما توهین میکنن این ازمون مزخرف حذف کنید
  • ES ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    همه ما خواهان حذف آزمون اصلح هستیم. آزمون اصلح ظلمی است در حق ماده 28
  • کرمعلی KR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    این ازمون مسخره ارو حذف کنید
  • زهرا IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این آزمون نهایت بی عدالتی برای مهارت آموزان است که بالای ۸۰ درصد آنها دکترا و ارشد هستن. ما هم آدمیم. کاش میزاشتن حداقل تابستونو تجدید قوا کنیم
  • ES ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    صلاحیت ما از قبل در آزمون استخدامی و پودمان ها و دوره های فرهنگی و هزار و یک جور برنامه ای ک دانشگاه فرهنگیان برای ما تدارک دید، ثابت شده است
  • ام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    خدایا تو از باعث و بانی این کارا مگذر، نابود شدیم یکسال تمام درگیر امتحان و 1000 کیلومتر مسافت برگزاری دوره رو متحمل شدیم تو این راه های ناامن با جونمون بازی کردیم بچه هامونو چقد سختی دادیم و این طرف و اون طرف پاسکاری کردیم ک بریم سرکلاس و امتحان بازم دست از سرمون برنمیدارن، هممون مدارک بالا داریم و به اندازه کافی دانش، مهر هم باید بچه. زندگیمونو بذاریم بریم روستاهای منطقه محروم تدریس کنیم، این امتحانو حذف کنید آه مظلوم عرش خدارو میلرزونه....
  • ES ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    صلاحیت ما از قبل در آزمون استخدامی و پودمان ها و دوره های فرهنگی و هزار و یک جور برنامه ای ک دانشگاه فرهنگیان برای ما تدارک دید، ثابت شده است
  • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    تشکر می کنم از خبر گزاری ایمنا. چرا که حرف دل ۱۶۰۰۰مهارت آموز رو زدید. خواهش می کنم پیگیری کنید جهت حذف این آزمون کذایی. خدا خیرتان دهد.
  • ایسان US ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ازنظر من آزمون اصلح ظلمی یه در حق مهارت آموزان ماده 28، اگر منبع معرفی میکردن باز بهتر بود آزمون بدون منابع به جز اذیت کردن و ضایع کردن حق اسمی هم داره؟
  • زهرا CA ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    بعد گذروندن دوره مهارت اموز و کلی سختی رفت و امد و سایر مشکلات ،دیگه ازمون اصلح کلا انرژی و انگیزه مارو از بین برده و معنای نداره
  • سپنتا AE ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    واقعا بریدیم ....
  • باوان US ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    صلاحیت با چندتا سوال؟؟؟ ازمون استخدامی و گزینش و مصاحبه تخصصی رو پشت سر گذاشتیم.دو ترم دوره دیدیم.کارورزی رفتیم.دوره ی فرهنگی داشتیم. اینا هیچی نبودن و فقط این اصلح صلاحیت رو می سنجه؟؟
  • فریده IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    بابا بسه دیگه مگه ۷ خوانه!!!چقدر آزمون چقدر سنجش ؟؟؟چقدر سنگ میندازن جلوی پای ما ما انواع و اقسام پروژه هاو آزمونا و امتحانا رو دادیم این آخریو دیگه حذف کنید یعنی تا حالا ماصلاحیت خودمونو ثابت نکردیم؟؟
  • المان IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    خواهشمندیم ما رو در جهت حذف آ زمون ناعادلانه و ظالمانه اصلح یاری کنیدن
  • elham IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام . آزمون اصلح تقلید از کشور های اروپایی است . پس حقوق و مزایا و .... را هم از اروپایی ها یاد بگیرید
  • رضایی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    غیرقانونی بودن آزمون رو از مجاری قانونی پیگیر خواهیم شد.
  • یا زهرا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    عرض سلام و ادب واقعا داره در حق ما ظلم میشه مگه چ خبره ک یکسال تمومه ما آزمون میدیم ماها خیلی آیتم ها گذرونديم ماها انتظار داریم ک این اصلح حذف شه
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ما الان به جای اینکه برای پایه ای که می خواهیم در مهر تدریس کنیم با شوق و ذوق،کلی استرس و اضطراب را متحمل شدیم در قبال ازمونی که نه منابع مشخصی داره و نه عواقبش مشخصه !خواهش می کنیم مسئولان محترم در باره این ازمون تجدید تظر کنند
  • راحیل DE ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام و با تشکر از سایت خبرگزاری ایمنا. گفتن اگه آزمون اصلح قبول نشین حکم پیمانی شما تمدید نمی شود . به نظر من هدف این آزمون فقط این است که مهارت آموزان ماده 28 دیگه هیچ حرفی از حقوق ، بیمه و سنوات یک ساله مهارت آموزی خودشان نزنن. ما از زمانی که دوره ی مهارت آموزی رو شروع کردیم تا الان زمان و انرژیمان را برای آموزش و پرورش گذاشته ایم. بنابراین وزارت آموزش و پرورش باید حقوق، بیمه و سنوات یک ساله ی ما رو بدهد و نباید این آزمون اصلح رو زمان شروع استخدامی ما بداند.
  • دانا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام و با تشکر از سایت خبرگزاری ایمنا برای توجه و بازتاب مشکلات ما مهارت آموزان ماده 28 آموزش پرورش. همانگونه که در خبر هم آمده ما با مشکلات زیادی از قبیل مسائل رفت و آمد، مشکلات اقتصادی، آزمون های مکررو از همه مهمتر پیش بینی ناپذیری و بی نظمی ها در برنامه های اجرایی دانشگاه در طی این یک سال روبرو بوده ایم. در مقابل هجمه زیاد اعتراضات و شکایت های ما مهارت آموزان، هم دانشگاه فرهنگیان و هم وزارت آموزش پرورش سکوت اختیار کرده و به روند نامناسب خود در طی این دوره پافشاری می کنند و با برگزاری آزمون غیر استاندارد و مبهم اصلح در تاریخ 1 شهریور بیشابیش مهارت آموزان را دچار تشویش و نگرانی کرده اند. این آزمون نه تنها به لحاظ محتوا و شیوه سوالات مبهم است بلکه عواقب قبول نشدن در آن نیز مبهم است. در این یک ماه مسئولین هر روز تهدید و عواقب متفاوتی برای قبول نشدن اعلام می کنند. گاه می گویند حکم استخدامی زده نمی شود، گاه می گویند حکم پیمانی تمدید نمی گردد، گاه می گویند حکم پیمانی به رسمی تبدیل نمی شود و حتی یک بار گفته شد که قبول شدگان استخدامی حق التدریس خواهند شد. در برابر این نا ملایماتی که مهارت آموزان در طی این یک سال متحمل شده اند همانطور که اشاره شد چند ماه قبل نامه ای هم متشکل از 8000 امضا به مجلس تحویل داده شد و اما هیچ پاسخی یا اقدامی برای این نامه گرفته نشده است. چرا و چرا باید ما قبول شدگان آزمون استخدامی سال 97 را به اسم ماده 28 ای هیچ کسی نبیند و نشنود و به مشکلات ما رسیدگی نکند؟
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    بخدا بیاین مارو ببینین فقط دیگه شور و شوق نداریم. عصبی شدیم بی انگیره شدیم.بخدا خسته ایم.
  • م AE ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    خدایی خیلی خسته شدیم منابع نامشخص پراکنده و زیاد هست اصلا توان خوندن نداریم حدنصاب ۶۵% واقعا زیاده کاش حدنصاب بیارن پایین من از ورودی های 95 هستم، که همچنان دارم آزمون میدم، سری قبل به خاطر 10 نمره تا حدنصاب رد شدم این واقعا بی انصافی هست پارسال سوالات تستی واقعا گنگ و نامفهوم بود ، حتی خارج از منبع بود این آزمون دست کمی از آزمون دکتری ندارن
  • مسلم IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    3 0
    اصلح یعنی ظلم و تبعیض
  • زهرا FR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    ممنون که صدای ما شدید
  • هاشمی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    آزموده را آزمودن خطاست...
  • سایه IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اگرقراراست آزمودنی باشه دوپودمان وکلی هم آزمودن داشتیم ازهمه مهمتربایددرنظرگرفت مادانشجونیستیم سالهادرس خوانده ودرمشاغل مربوطه خدمت کرده ایم صلاحیت مارااینگونه مشخص میکنند.آیاهمه مسوولین باصلاحیت واردشده اند.پس این همه مشکلات ازکجاست. نه به آزمون اصلح
  • سایه IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اگرقراراست آزمودنی باشه دوپودمان وکلی هم آزمودن داشتیم ازهمه مهمتربایددرنظرگرفت مادانشجونیستیم سالهادرس خوانده ودرمشاغل مربوطه خدمت کرده ایم صلاحیت مارااینگونه مشخص میکنند.آیاهمه مسوولین باصلاحیت واردشده اند.پس این همه مشکلات ازکجاست. نه به آزمون اصلح
  • FR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام.اگه میدونستم انقد قراره به ماده ۲۸سخت بگیرن و انقد استرس بکشیم اصلا شرکت نمیکردم تو آزمون.به جای اینکه قدر معلمارو بدونن هر روز دارن عذابشون میدن.#نه_به_آزمون_اصلح
  • محمد IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    بخدا در این یکسال آنقدر استرس و فشار روانی و مالی و خانوادگی چشیده ام که در طول 32 سال عمرم اینقدر نکشیده بودم
  • ماده ۲۸ DE ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این آزمون نا عادلانه و بدون برنامه ریزی و منبع مشخص است ......
  • نادیا ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام و خسته نباشی،بخدا معلم ماده ۲۸ از این همه ظلمی که بهش میشه خسته شده،به دادمون برسید،ما از سال ۹۶ تا حالا بلاتکلیفیم،بعضیا از ۹۷ تا حالا،واقعا معلمان ماده ۲۸ رمقی نمونده براشون،کمکمون کنین
  • پارسا NL ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    دقیقا سه سال هست که درگیر آزمون استخدامی هستیم، نه فقط خودمون ، بلکه خانواده هامونم خسته شدن، تابستون امسال هم که کوفت شد، حتی فرصت رسیدگی به بچه سه ساله رو هم ندارم، یک سال تو یه منطقه دورافتاده رفتم و خدمت کردم و بچه بیچاره پیش پدرش مونده و هفته ای فقط دو روز اومدم پیشش، الآنم که با این آزمون درگیرم و وقتی برایش ندارم، از بس استرس دارم که فقط سر بچه بیچاره داد میزنم.
  • سید مصطفی نجفی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام . با تشکر از انتشار این خبر ، آزمونی که منبعش دقیق مشخص نیست و جز استرس و ابهام برای بخشی از تحصیل کرده های حداقل کارشناسی و بالاتر بعد از این همه مرحله گزینش نتیجه ای به ارمغان نیاورده را چه می توان نامید . باز مظلومیت پرورش و تربیت ... ای کاش روزی برسد به جای زجر دادن قشری که مربیان کودکانمان هستند بیشترین توجه معنوی و مادی را به این قشر داشته باشیم .
  • ماده ۲۸ IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام بهترین راه مقابله با آزمون نا اصلح اتحاد است. همه ۱۶۰۰۰ مهارت آموز در روز جلسه آزمون حضور یابیم اما برگه سفید تحویل دهیم. حتی یک کلمه همه ننویسیم. رمز موفقیت اتحاد و دادن برگه سفید است.
  • نیما US ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    خدا خیرتون دهد که حرف دل شانزده هزار نفر رو زدید
  • زهرا US ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    آزمونی که دلهره ب جون ما انداخته و برعکس مطالبی که در کتابها میخونیم.عدالت نیست در حق ما
  • ا US ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون اصلح غیر قانونی هست و باید حذف شود یا اینکه مسولین آموزش و پرورش خودشون هم این امتحان رو بدن
  • ....... IN ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    زمونی که صرفا الگو برداری اسمی از غرب و کشورهای دیگه هست که بگن ما هم معلم هامون رو از فیلتر های مختلفی میگذرونیم بدون هیچ زیر سازی و فقط معلمان خسته و بی اعتماد به سیستم بار می ورد صدای 16000هزار مهارت آموز را هیچ کس نمیشنود
  • سید مصطفی نجفی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام و تشکر از انتشار این پیام . ای کاش روزی برسد به جای زجر دادن قشری که مربیان پرورش و تعلیم کودکانمان هستند دولت با حمایت معنوی و مادی و ارج و منزلت نهادن معلم ، فرزندان و آینده سازانی تربیت کنیم که فردایمان مثل امروزمان نباشد . آخر این چه آزمونیه که نه منابعش دقیق مشخصه و این همه اولتیماتوم و تهدید سازمانی دارد که اگر قبول نشدید چنین می شود و چنان می شود ، حال آنکه بعد از آزمون استخدامی و مصاحبه و کمیسیون و پزشکی و دو ترم آموزش و کارورزی و .... قرار داده شده
  • حسین FR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اصلح غیر قانونیست آن را حذف کنید. ما جوانان این کشوریم نه از کشوری بیگانه تبعیض و حق کشی تا کی!؟
  • سید مصطفی نجفی IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام.تا اندازه ای که میفهمم بی عدالتیه. حذف شود
  • تهمینه IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ازمون اصلح رو حذف کنید
  • الناز IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این آزمون بی قانون واقعا ظلمه. ظلم در حق ماده ۲۸ هایی که کارشونو بخاطر دوره یکساله از دست دادن و کلی هزینه کردن تا استخدام پیمانی بشن.
  • سید مصطفی نجفی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام و تشکر از انتشار این پیام . ای کاش روزی برسد به جای زجر دادن قشری که مربیان پرورش و تعلیم کودکانمان هستند دولت با حمایت معنوی و مادی و ارج و منزلت نهادن معلم ، فرزندان و آینده سازانی تربیت کنیم که فردایمان مثل امروزمان نباشد . آخر این چه آزمونیه که نه منابعش دقیق مشخصه و این همه اولتیماتوم و تهدید سازمانی دارد که اگر قبول نشدید چنین می شود و چنان می شود ، حال آنکه بعد از آزمون استخدامی و مصاحبه و کمیسیون و پزشکی و دو ترم آموزش و کارورزی و .... قرار داده شده9
  • کرمعلی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ازمون اصلح رو حذف کنید این ازمون هیچ گونه توجیح قانونی نداره
  • نادیا ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف همیشگی اصلح برای تمام ورودیها، استخدام شدیم دیگه اصلح برای چیه؟؟؟؟؟؟
  • صبا US ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام .تروخدا ما خسته شدیم از بس امتحان دادیم .هدف اینا چیه چرا کاراشو شده سوهان روح ما .افسردگی گرفتیم .میخوام بدونم این همه معلم فوق دیپلم تو مدارس صلاحیت دارن اون وقت ما با مدرک ارشد و دکتری صلاحیت نداریم ,خسته شدیم بخدا .سه ساله دارم خدمت میکنم به هرکی میگم هنوز دارم امتحان میدم خندش میگیره .این چطور استخدامیه.اصلا اگه این امتحان مهمه پس چرا آزمون دادیم چرا گزینش شدیم اینا صلاحیت و اگه نشون نمیده پس چرا هست
  • ماده ۲۸ خسته از راه IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    موقع ای که مسئولین میگویند ماده ۲۸ بدون گواهی صلاحیت حرفه ای و آزمون اصلح نمیتونن برید سره کلاس پس چطور تونستن معلمان خرید خدمات و سرباز معلمان رو بدون صلاحیت معلمی و آزمون اصلح میفرستن سره کلاس ......
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اصلح هیچ مستندات قانونی ندارد. یک بام و چند هوای آموزش و پرورش!!! اگر قرار بر صلاحیت سنجی ست اول از دانشجو معلمان خودتان شروع کنید و ضمنا صلاحیت عده ای ک به واسطه داشتن پارتی چند ساعتی در مدارس تدریس گرفتن یا عده ای که با جمع کردن چند شناسنامه از خویشاوندان خودشون به جرگه نهضت پیوستند بدون اینکه عملا اقدامی انجام داده باشن را بسنجید. ما فرزندان این خاکیم پس این همه تبعیض برای چیست!؟ چه کسی از این همه هزینه بیت المال سود می‌برد!؟
  • محمد FR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اصلح غیر قانونی را حذف کنید. تبعیض تا به کی!؟
  • ماده ۲۸ IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    خواهش میکنیم اصلح رو حذف کنید.
  • رها IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون اصلح سنجیدن سلاحیت حرفه ای ماده 28 ها نیست بلکه اسلحه ای است که ذره ذره استرس به مهار آموزان وارد می کند، خواهش می کنیم این آزمون را حذف کنید ما قبلا سنجیده شدیم.
  • حسین IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    یک بام و چند هوای وزارت آموزش و پرورش!!!!!!
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اگر صلاحیت سنجی ست لطفا صلاحیت همه رو بسنجید نه فقط ماده 28 ک همه دکتر و کارشناس ارشدهستن.
  • احسان US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    تو رو به اونی که میپرستید بدبخت شدیم. همه آرزوهامون در آستانه 40 سالگی از بین رفته. به تجرد قطعی رسیدیم. مغز ما با مدرک دکتری مملو ا مطالب رشته تخصصی خودمونه اما واقعا دیگه کشش و تاب و توان پاس کردن مطالب غیر تخصصی که یه بار هم قبلا تو پودمان پاس کردیم نداریم. بابا خدایی هست پیغمبری هست پل صراتی هست. اصلح رو حذف کنید تا آرامش به ما و خانواده هامون برگرده
  • محمد IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    به داد 16 هزار جوان فعال و پرتلاش کشور برسید.آی مسؤولیتی ک دم از عدالت می‌زنید کجایید
  • مهارت آموز ماده28 IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ممنون از خبرگزاری ایمنا . صورت منطقی این است که آزمون باید حذف شودِ
  • مریم IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    اصلح را حذف کنید چرا انقدر خون ما را تو این یک سال تو شیشه کردید مگه اسیر گرفتید بابا ما مال این کشوریم!!! 10
  • M RO ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    کاش حذف میشد واقعا داریم اذیت میشیم. تابستون زهر شد به جونمون
  • میترا IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    مسولین داعیه دار عدالت لطفا به این ظلم و نقض قانون رسیدگی کنید
  • سارا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اصلح را حذف کنید
  • سما IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    نه به اصلح
  • محمد IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    به داد جوان های مملکت و خانواده هاشون برسید. چرا توی کشور اسلامی باید این همه تبعیض و بی عدالتی موج بزنه
  • علی توللی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف اصلح
  • عبداله IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    لطفا یکی ترمز دانشگاه فرهنگیان را بکشه!
  • افسون شیروانی US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    نا انصافیه حداقل باید یکسال تحصیلی مهارت آموزا برن تو مدارس تا با آیین نامه ها و محتوای کتابها و...آشنا بشن...زمانش که خیلی نامناسبه حالا خود آزمون بی معنی بماند که بعد از استخدام...آزموده را آزمودن خطاست...
  • سجاد IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعااین امتحان اصلا قانونی نیست وهدف مسئولین دانشگاه فرهنگیان ویا آموزش وپروش چی بوده نمیدونم؟ این آزمون از طرف کدوم نهاد مطرح شده باز جای سوال داره؟؟ اگه آموزش وپرورش این طرح رو مطرح کرده چرا برگزاری دوره رو به ارگانی مثل دانشگاه فرهنگیان واگذارکرده که استادان ودانشگاهشو اصلح ندونسته واگر طرح خود دانشگاه فرهنگیان هستش اینجا هم معلوم میشه که دانشگاه فرهنگیان استادان ومسئولین برگزاری دوره مهارت رو اصلح نمی دونن... یعنی باید خود مهارت آموزان صلاحیت خودشون رو کسب کنند؟؟؟ واین جای سوال داره.
  • مریم IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    مهارت آموزان ماده ۲۸ در این پروسه طولانی از هیچگونه امکاناتی از قبیل بیمه, سنوات, حقوق و ... برخوردار نبوده اند و با مشقت فراوان و هزینه های شخصی از راه های دور و نزدیک در کلاسها حضور داشته و تمام امتحانات اعم از تئوری و عملی را به خوبی گذرانیده اند. امید است با حذف آزمون اصلح اول شهریور مهارت آموزان با تمرکز کامل و بدون استرس خود را برای سال تحصیلی آماده کنند و اگر برگزاری این آزمون اجتناب ناپذیر است یا به صورت ضمن خدمت برگزار شود یا منابع مشخصی برای آن‌در نظر گرفته شود.
  • زهرا کامیاب CA ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    عدالت وانصافم آرزوست از هفتاد خان ها خسته شدیم هیچ رمقی برامون نمونده تکلیف مالایطاقه
  • مریم ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ما که سال ۹۶ آزمون دادیم دوره رفتیم ۱ سال هم مدرسه تدریس کردیم الان تازه یادشون افتاده اصلح بگیرن !
  • احمد IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اگر عدالت رعایت میشه اینها از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان هم آزمون اصلح بگیرند!!!!
  • نازی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون نا اصلح ما چند بار باید امتحان بدیم رکورد همه ی آزمون ها رو زدیم تو همه ی آزمون ها برتر بودیم. صلاحیت ما رو کی میخواد تایید کنه ؟؟؟؟!!!!یه نگاهی به سوابق تحصیلی ما و بقیه دوستان در سیستم آموزش و پرورش بندازین و قضاوت کنین کی حق هستش!!!
  • وحید حاجی علیانی ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    نه به اصلح غیر قانونی
  • رقیه CA ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    اصلح را حذف کنید.
  • m IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    باسلام,واقعا ما بعد از قبولي از استخدامي تلاش هاي زيادي را در دانشگاه با وجود تمام سختي ها انحام داديم تا به اين مرحله رسيديم و با موفقيت به پايان رسانديم.واقعا اين آزمون اصلح چيزي جز استرس برايمان ندارد با وجود اينکه هيچ منبع مشخصي هم براي آن اعلام نشدلطفا رسيدگي گردد.
  • حسین CA ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    ازمون اصلح بی عدالتی محضه 8
  • m IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 0
    لطفا در مورد آزمون اصلح رسيدگي گردد,آزمون بدون منبع.
  • زینب IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    دوره ی یک ساله ای که فقط زحمت و دردسر نه فقط برای خود ما بلکه برای خانواده و اطرافیان داشت و یک سری معلم از بهترین دانشگاه ها فارغ التحصیل شده بودند که باید درسای مسخره و بی ارزش را پاس می کردند و الان هم یک ازمون بی سر و ته و بی منبع پیش رو داریم
  • E IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    1 0
    ازمون اصلح غیرقانونی است
  • احمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام ممنون بابت بازتاب این بی قانونی متاسفانه مصوبه دانشگاه فرهنگیان خلاف قانون می‌باشد اما با وجود بیان کردن این مطلب به مسئولان دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش مصمم بر برگزاری این آزمون هستند. جالب اینجاست که برای مهارت آموزان فنی که با ما آزمون استخدامی دادن چنین آزمونی برگزار نمی‌شود. با وجود مشکلات اقتصادی مردم، مسئولان به جای کاستن اضطراب و تنش و همدلی با مردم اوضاع را از آنچه هست بدتر می‌کنند. امیدوارم با بازتاب بیشتر این مطلب در خبرگزاری‌ها، نهادهای نظارتی وارد عمل شده و این بی قانونی را که باعث ایجاد ناآرامی و به قول یکی از امامان جماعت در خطبه‌هایشان گفتن بدبینی مردم نسبت به دولت و مسئولان می‌شود جلوگیری کنند.
  • حمدی US ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف آزمون اصلح
  • زهرا IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون باید لغو بشه دیگه انگیزه ای برای ادامه نداریم با این همه فشار
  • مرجان IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با این همه آزمون و گزینش و جنگ اعصابی ک در این مدت یک سال گذراندیم واقعا انرژی برای حضور در سر کلاس برایمان نمانده. چطور در کمتر از یک ماه این همه مطلب را بخوانیم
  • Saeid US ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    نمیدونم این آزمون اصلح چه منفعتی برای دانشگاه فرهنگیان داره که برای برگزاری اش این همه پافشاری میکنه با توجه به اینکه غیر قانونی هم هست
  • مهدی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این امتحان چیزی جز استرس در پی ندارد مطعنم انگیزه سابق رو واسه معلمی ندارم
  • ابراهیم ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این ازمون نمونه ای بارز تبعیض و بی عدالتی است
  • فائزه CA ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این آزمون نااصلح دراین شرایط و موقعیت فرسایشی چیزی جز تکلیف مالایطاق نیست انصاف وعدالتم آرزوست 8
  • زهرا IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    لی کاش قبول نمیشدیم نه راه پیش داریم نه را ه پس من به عنوان یک مادر با دوتا بچه دچار مشکل خانوادگی شدم هم دارم خانوادمو اذیت میکنم هم شغلم رو هواست آموزش و پرورش غیر پاسخگو ترین ارگان هاست که کارمندانش براش هیچ اهمیتی ندارن 17
  • فاطیما DE ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام لطفا مهارت آموزهای ماده ۲۸ رو دریابید .واقعا آزمون اصلح ظلم بزرگی هست چطور با این آزمون و خوندن مطالبی که اصلا به رشته تخصصی ما ربطی نداره صلاحیت ما سنجیده میشه
  • Tahmine FR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این امتحان نیست...... انتقامه..... ما بچه های ماده ۲۸، تو همین یکسال تدریس، عملکرد خیلی خوبی داشتیم و بازخوردهای بسیار مثبتی از والدین و مدیریت گرفتیم.. اصلح بسیار بی معنی و بی حاصله ....
  • Fereshte NL ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    لطفا به داد ماده 28برسید مادیگه خسته شدیم واقعا.چقدرباید صلاحیتمون سنجیده باشه.یعنی باآزمون استخدامی ومصاحبه وگزینش ودو دوره پودمان.دوره فرهنگی .مصاحبه ونقشه راه هیچی سنجیده نشد که حالاباید اصلح قبول بشیم که صلاحیت بگیریم؟؟خیلی ظلمه درحق ما
  • بی نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    تمام طول دوره فقط یه ضرب المثل به ذهنم می یومدکه اگر برای ما آب نداره برای اونا که نون داره ؟ طول دوره چطوری گذشت آیا اساتید دغدغه ای برای اموزش جدی داشتند ؟ البته که نداشتند کسی که تو مدرسه درس نداده و استاد دانشگاه بوده چطور می تونه به شما آموزش بده ؟ آیا اقدام پژوهی و درس پژوهی اصولش رعایت شد؟ خیر آخه تا زمانی که سر کلاس نرفتیم و دانش آموز نداشتیم چطور می تونستیم اقدام پژوهی کنیم مگه معنیش اقدام در حین عمل نیست؟؟؟؟ دوره فرهنگی که با اون امتحان کذایی برگزار شد کدوممون استادی رو که برای نقشه راه و مصاحبه انتخاب کردیم دیدیم ؟ و از راهنماییش بهره بردیم ؟؟؟؟؟ از همون اول با تصور و توهم تجسم پیش بردنمون حالا اوجش امتحان اصلحه که نمی دونیم منبع چیه ، چه موقعیتی باید تصور کنیم وووولی یه کارگروه تشکیل شده که بهترین سوالات! رو طرح کنند دقیقا مثل اون معلمی که سر کلاس گفت یک با یک میشه دو و سر امتحان سخترین مباحث رو سوال کرد! همین دیگه برا شما آب نداشته باشه برا اونا نون داره
  • ماده۲۸ خسته و خسته و خسته IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ازمون اصلح یه ظلمه در حق ماده ۲۸.توروخدا به فکر مانیستید به فکر بچه های مردم باشید بزارید واسه اول مهر با خیال راحت اماده شیم .این ظلم رو تمومش کنید
  • Maharat amoz IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    مسئولین محترم اگه ده تا منبع ۶۰۰ صفحه ای معرفی میکردن بهتر از این وضعیت بود .از صبح تا شب داریم می خونیم ولی وقت کم میاریم کاش کمی از این سخت گیری ها رو برای دانشجو معلم های خودتون اعمال می کردین.
  • محمدی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    باسلام .‌ لطف کنید اجازه بدید معلم با روحیه استخدام کنید نه یک مشت معلم عصبی و بااسترس این آزمون اصلح چه صیغه ای بود .حقوق آموزش و پرورش اونقد نیست که بخاطرش از هفت خوان رستم گذشت مگه حقوق بیست میلیونی شرکت نفت و گاز که بخاطرش باید دلمون خون بشه انصاف نیست خدا و خوش نمیاد لطف کنید نسبت به این کارتون تجدید نظر کنید امسال امتحان میدیم خواهشن از سالهای بعد این امتحان رو حذف کنید
  • US ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این آزمون عین بی عدالتی است.باید حذف شود
  • ماده۲۸ IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام باتشکر از پیگیریتون اصلح یه ازمون بی منبع و عین بی عدالتیه باید حذف شه این ازمون هیچی رو نمیتونه بسنجه وقتی شما با تمام این مراحلی که ما پشت سر گذاشتیم نتونستید بفهمید که چقد بار علمیمون بالاست
  • JP ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    بی عدالتی که در حق ماده ۲۸ میشه در حق هیچ کسی نمیشه. وهر مسئولی میگه به من ربطی نداره
  • مهارت آموز US ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اصلح فقط عمر ما رو هدر داد و استرس درست به اندازه ای که دیگه توان نداریم که برای مهر خودمون رو آماده کنیم...چقدر اهدافشون متعالی بود...
  • حسین JP ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا امتحان نااصلح هست و عین بی عدالتیه
  • زهره IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام وخدا قوت ممنون بابت پیگیری شما این آزمون واقعا ظلمی است در حق ما لطفا حذف شود باید حذف شود ما صلاحیت خود را ثابت کرده ایم با آزمون استخدامی و این دورهخواستار حذف هستیم8#حذف اصلح
  • محمد جواد ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اگر این آزمون صلاحیت ما را میسنجد پس تکلیف آزمون استخدامی و گزینش و مصاحبه و دوره یکساله مهارت آموزی و دوره فرهنگی و امتحان های دانشگاه فرهنگیان چه میشود؟پس حتما خودتان را هم قبول ندارد!!!!!!
  • فاطمه IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    بعد از یکسال و خرده ای، انواع و اقسام دوره ها و آزمونهای مختلف، این آزمون برای افرادی که اکثریت قریب به اتفاق فارغ التحصیلان برتر کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های معتبر کشور هستند، واقعا بی مورد هست مخصوصا وقتی که هیچ منبع مشخصی برای مطالعه ارائه نشده.
  • سنا SG ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام این ازمون نااصلح استرس زا باید حذف شود.
  • نغمه DE ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    لطفا پیگیری کنید و این آزمون رو حذف کنید.
  • عاطفه IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام.ممنون که یکی به فکر ما ماده 28 بود این تابستان سومه ما اسیر امتحانیم.مگه ازمون استخدامی و گزینش های سخت برا سنجیدن صلاحیت کافی نیس؟؟؟؟؟ کدوم ارگانی اینقد ازمون میگیره....به خدا بی انصافیه اینقد استرس میندازید تو وجود ما ماده 28...لطفا حذفش کنید. ازموده را ازمودن خطاس
  • لیلا RO ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف آزمون اصلح
  • ... IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام .ممنون از اینکه رسانه ای پیدا شده که درد دل ما رو بازتاب بده . من الان ۷ ساله تدریس میکنم و امسال با ازمون پذیرفته شدم . سالها زحمت کشیدم . سالها درس دادم ، حتی بیشتر از معلم های رسمی دوره ضمن خدمت شرکت کردم ، امسال تا اینها رو قانع کنم که من خودم تو مدرسه درس میگم منو ۳ ماه کاروزی فرستادن و دوشیفت درس میدادم چون معلم راهنما که میدید من جوون و پر انرژی هستم درس رو گذاشته بود کنار و من تدریس میکردم، حالا همه ی مشکلاتی که تو این دوره کشیدیم به کنار با این آزمون چی رو میخوان ثابت کنن؟؟؟ آزمون فرهنگی رو یه بار دادیم چرا باید الان ۱۰ تا سوال از فرهنگی رو دوباره مجبور باشیم بخونیم و امتحان بدیم ، تمام درس هایی که یه بار خوندیم و با نمره های عالی هم پاس کردیم رو چرا باید دوباره امتحان بدیم؟ ۶ تا سناریو دادن که سر و تهشون معلوم نیست نه منبع میگن ، نه سر فصل نه چیزی که از این سر در گمی دربیایم ، همش داریم سرگردون و بی هدف یه چیزایی میخونیم که معلومم نیست به درد بخورن یا نه؟ اونقدر امتحان دادیم و درس خوندیم از زندگیمون موندیم ، بیچاره همسرم که این شرایطمو داره تحمل میکنه . تو روخدا بسه دیگه اخه چی ازمون میخواید این آزمون واقعا بی انصافی هست ما هیچ کدوممون دیگه کشش درس خوندن و امتحان دادن نداریم
  • امیر NL ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف اصلح
  • الناز RO ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون غیرقانونی اصلح را حذف کنید
  • عاطفه IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام به خدا دور از انصافه شما میگید انصاف و عدل را به دانش اموز یاد بدیم...چرا خودتون عین بی عدالتی رفتار میکنید..مگه خودتون ازمون استخدامی و گزبنش های اونو قبول ندارید؟؟؟؟ این سومین تابستانه که.ما که ماده 28 هستیم داریم امتحان میدیم داریم استرس تحمل میکنیم..لطفا ازمون اصلحا حذف کنید.10
  • A RO ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    ما خواستار حذف آزمون ناعادلانه اصلح هستیم
  • مهدی IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون اصلح کاملا غیرقانونی و بی مورد است و باید حذف شود
  • Sara RO ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    لطفاً این آزمون نابه جا رو حذف کنید.واقعا خسته شدیم دیگه
  • زینب US ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعاً این آزمون چگونه می تواند صلاحیت ما را بسنجد؟ دانشجویان ارشد و دکتری بهترین دانشگاه های کشور! دوره های کلاس داری و روان شناسی را هم بقدر کافی گذراندیم... بقیه ش کسب تجربه ست که به مرور بدست می آید. چند نفر از مسؤلان فرهنگیان خود این حجم از منابع را خوانده و امتحان داده اند؟
  • sara IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف اصلح خواسته مهارت آموزان ماده 28
  • sara IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف اصلح خواسته مهارت آموزان ماده 28
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    اصلح باید حذف شود
  • مرضیه GB ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    مگه این 16000نفر از ناکجاآباد اومدن و مال این کشور نیستن که اینجوری میخواد در حقشون ظلم بشه ...تا کی ما دهه شصتی ها قراره بازیچه بازی های بی پایه و اساس بعضی از مسئولین بشیم؟؟!!
  • sara IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    حذف آزمون اصلح خواسته مهارت آموزان ماده 28میباشد ررسیدگی لطفا3
  • لطفی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    یه سیاهی از دور دیده اند ولی نمیتونن تشخیص بدن خرسه یا آدم!!! برنامه مهارت آموزی از کشورهای توسعه یافته شنیدن ولی زیرساخت ها و برنامه ها و امکانات و... ندیدند
  • زهرایی IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    من نمی دونم با این ازمون چه چیزی میخواهد سنجیده شود،مگر دانشگاه فرهنگیان و اساتید خودتان را قبول ندارید که یکسال وقت را با موفقیت در ان گذرانده ایم
  • علی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    من اکنون برای پایه ای که در سال تحصیلی میخوام تدریس کنم باید اماده شوم،نه با کلی استرس به فکر ازمون بدون منبع و مبهم اصلح باشم. به دادمان برسید
  • زهرا IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    این آزمون نااصلح که خودتان هم نمی دانید چیست را حذف کنید
  • مجتبی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    درود به کسی که این خبر را کار کرده، حرف دل ما را زده
  • مینا CA ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام خسته نباشید.لطفا در مورد این آزمون پیگیری کنید بخدا بجای اینکه ما فرصت داشته باشیم خودمون رو واسه اول مهر و پایه ای که میخوایم تدریس کنیم باید وقتمون رو صرف یه آزمون کنم که هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه
  • مینا CA ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام خسته نباشید.لطفا در مورد این آزمون پیگیری کنید بخدا بجای اینکه ما فرصت داشته باشیم خودمون رو واسه اول مهر و پایه ای که میخوایم تدریس کنیم باید وقتمون رو صرف یه آزمون کنم که هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه
  • محمد بریچی IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    از دست اندرکاران محترم خبرگزاری ایمنا درخواست داریم صدای اعتراض ما رو به مسولین برسونن. با تشکر
  • Sina ES ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    استخدام در آموزش و پرورش از استخدام در ناسا سخت تر است اما حقوق و مزایای کارگر روزمزد را دارد
  • ریحانه مردانی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام ودرودبرشما.آیاواقعابابرگزاری آزمون بدون منبع اصلح که واقعامعلوم نیست به چه هدفی برگزارمیشود.میتواننداصلح یانااصلح بودن ماده 28های بیچاره رابسنجند...واقعاجای تاسف دارد...آزموده راآزمودن خطاست.
  • بامری IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام، ما ورودی96 دوساله که درگیر دانشگاه فرهنگیان هستیم، در حکممون هم شرط قبولی در اصلح آورده شده، بعد این همه سختی باید این آزمون صلاحیت مارو تایید کنه؟ واقعا انصافه
  • سعید IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    آزمون اصلح جز وارد کردن استرس و نگرانی به ما معلمان آینده هیچ سودی ندارد.و الا ما از هیچ آزمونی ترسی نداریم. آزموده را آزمودن خطاست. لطفا این آزمون را لغو کنید. ممنون ایمنا
  • ضحی IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام این آزمون واقعا عین بی عدالتی است هیچ جایی دنیا معلمانشون رو این قدر بی احترام نمی شمارند
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    امتحان اصلح و دوره فرهنگی تو تابستون گرم خیلی ظلمه به خدا
  • Km IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    متاسفم برای این سیستم که با وجود گذراندن آزمون بسیار دشوار استخدامی و گزینش های بسیار دقیق ودوره های بسیار سخت و فشرده اکنون باید آزمونی که هیچ ماهیتی نمیشه برایش تعریف کرد را داد.
  • Mk IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    جای تعجب که آموزش و پرورش انقدر دقیق داره ماده ۲۸ استخدام میکنه اونوقت فرت فرت نیروی حق التدریسی بدون مدرک مرتبط دستور استخدامشون صادر میشه.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 0
    رسانه امروز قدرتمندترین نهاد است. سپاس که دغدغه ۱۶ هزار نفر را طرح کردید. سپاسگزار خواهیم شد بر روی این موضوع مانور بیشتری بدهید تا ان شاالله این آزمون که مصداق بارز بی عدالتی است حذف شود و عوامل دانشگاه فرهنگیان از جمله کچوییان و خنیفر برکنار شوند.
  • f IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام و عرض ادب. ما ماده 28یها بیشترمون مسئولیت یک زندگی را داریم. یکسال دوره را به سختی و با قرض کردن از این و اون بخاطر هزینه گزاف رفت و آمد و خوابگاه و غذا گذراندیم به این امید که شاید تابستان بتوانیم کار کنیم و شرمنده زندگیمون نباشیم. آیا با دادن این امتحان ما کاملاً متحوّل میشیم؟ چقدر سختی بکشیم؟ چرا هیچ کس برا حرف ما ارزشی قائل نیست؟ گناه ما چیه؟
  • مرضیه IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    این آزمون اصلح واقعا بی عدالتی است.یکی از صدها کار بی منطقی که طی این سال پرفراز و نشیب شاهدش بودیم.حالا واقعا درک میکنم مشکل نظام آموزشی ما از کجا آب میخوره. خانه از پای بست ویران است/خواجه در بند طاق ایوان است
  • سپیده جلوداران IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    مواد درسی که هر روزه اعلام میشن و مطمئن هم نیستیم که منبع باشند، خیلی آزاردهنده است. مسئولان محترم یک لحظه خودتون رو جای ما بذارید. من نمیدانستم چه بخوانم و الان که تا حدودی متوجه شدم، فرصتی نمانده. از مهر به بعد هم با حجم کاریه یک معلم تازه کار امکان مطالعه ی این همه کتاب را نداریم.لطفا بخاطر خدا به درد دل ما گوش کنید.
  • حمید IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا که این بی عدالتی از وزارت آموزش و پرورش نظر مارو کلا در مورد خودش عوض کرد. ما راضی به این بی عدالتی نیستیم
  • حسینی IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    مسوولان بی مسوولیت هیچ دغدغه ای نسبت مشکلات ندارند خدا آخر وعاقبت همه ما را بخیرکند
  • زمان IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    امشب اقای کچوییان در برنامه رادیویی برای درست جلوه دادن ازمون اصلح، ازمون استخدامیو بی اهمیت جلوه دادن و گفتن فقط ازشو زبان و ادبیات ازمون گرفته شده و مهارت تخصصی سنجیده نشده. مگه میشه در ازمون استخدامی مهارت تخصصی سنجیده نشه ما ۵ آیتم سوال تخصصی داشتیم. جرا انقد دروغ میگن برای قانونی جلوه دادن اصلح
  • صیاد PL ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ظلم در حق ماده ۲۸ می کنند
  • حذف اصلح IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    بعضی از مسولین برای ناراضی کردن مردم تلاش می کنند ازکجا معلوم نفوذی نباشند
  • الی CA ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام. در این یک سال هیچ کس حرف ما را نشنید و بسیار بی برنامگی دیدیم. لطفاً آزمون اصلح که قانونی نیست را حذف کنید.
  • فاطمه JP ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    این همه سختگیری برای مهارت آموزان واقعا ظلم است ما فقط خواستار عدالت هستیم توان علمی ما در دانشگاه‌های دولتی بسیار سختگیرانه تر سنجیده شده این سنگ اندازی برای چیست؟
  • م IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    بخداقسم که خستمون کردن
  • مهارت اموز ماده ۲۸ US ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آزمون اصلح غیرقانونی است.و ظلم است.باید حذف شود
  • US ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آزمون اصلح صلاحیت ما را نمی سنجد فقط فرسوده و نا امیدمان می کند صلاحیت ما بارها اثبات شده است اصلح را حذف کنید
  • هدی US ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    این ازمون رو حذف کنید پیرمون کرد
  • سامان IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    این آزمون ناعادلانه رو متوقف کنید.
  • مرتضی GB ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آزمون به اصطلاح اصلح فقط هدر دادن انرژی سازمانه، و از طرفی سبب وارد شدن استرس زیاد به معلمین میشه، هیچ فایده ای هم نداره. مشکل اصلی بحث تقویت انگیزه ی معلمانه. و بحث رفع تبعیضه هر معلم در طول سال ذهنیت پانصد دانش آموز رو می تونه تحت تاثیر قرار بده و حال اگر شغل به این حساسی مورد بی توجهی قرار بگیره بسیاری از دانش آموزان متضرر خواهند شد. و آزمون اصلح صرفا وسیله ای برای تهدید و تضعیف روحیه مطالبه گری در معلمان تازه کار هست
  • ریحانه مردانی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    درودبرشما.آیاواقعابابرگزاری آزمون بدون منبع وبی هدف اصلح ،اصلح یانااصلح بودن ماده 28هامشخص خواهدشد!!!آزموده راآزمودن خطاست.غیرازبی انگیزگی واسترس اصلح هیچ ارزشی برای مانداردماخواهان حذف آن هستیم تاباانرژی ونشاط کامل مهرسرکلاسمان باشیم که باجان ودل شروع کنیم
  • US ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا این ازمون بعد از ازمون استخدامی و دوره یکساله مهارت ورزی ظلم بزرگی در حق ماست امیدوارم به این بی عدالتی پایان دهند...
  • رضا CA ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    کچوییان هیچ کس و هیچ چیزو قبول نداره بجز خودش تو صحبتای امشبش در رادیو گفته ماده 28فقط معارف و ادبیات امتحان دادند درصورتی که ما دروس تخصصی و عمومی را باهم امتحان دادیم خواهشمندیم به ما برای حذف این آزمون ناعادلانه کمک کنید
  • ناشناس US ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا متاسفم برای آقای کچوئیان که در صحبت های امشبشون کاملا از سوالات استخدامی ما بی اطلاع بودن ،ایشون نمیدونن که سوالات رشته ها متفاوت بود، فکر کنم باید براشون دفترچه استخدامی رو یکبار دیگه ارسال کنیم، بهر حال این نااصلح ترین هرچه زودتر حذف بشه به نفع خود مسئولین هست
  • امینی US ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آزموده را آزمودن خطاست ،بعد از گذراندن آزمون استخدامی و یکسال دوره پودمانی ،آزمون اصلح بی عدالتی است
  • مریم IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    صلاحیتی که با چندتا دونه سوال بخواد سنجیده بشه واقعا مسخره هست
  • ماده ۲۸ تحت فشار و ظلم است IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    نکات مهم مصاحبه کچوییان در رادیو 1-اقای کچوییان سازمان سنجش را قبول ندارد ایشان سواد و فهمش از سازمان سنجش بالاتر است 2-در ازمون استخدامی فقط چند تا سوال زبان ، معارف و ادبیات جواب دادیم ما اصلا سواد نداریم 3-اقای کچوییان اگر امتحان اصلح نگیرد پست و مقامش را از دست می دهد 4-کلا اقای کچوییان خیلی با سواد است و دلسوز دانش اموزان و اموزش و پرورش 5-اقای کچوییان و همکارانش دانشگاه تهران و .. را قبول ندارند و فقط خودشان را قبول دارند 6-و...
  • عبدی IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام، چرا اینقد به ما استرس وارد میکنن،هر روز یه خرف جدید،مثلا قراره ما مهر بریم سرکلاس،دارن مارو از همین اوایل فرسوده میکنن
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    انگار آقای کچوئیان اصلا در روند استخدامی و موارد دیگه نیستن!!! اون امتحان استخدامی که پارسال دادیم هم عمومی داشت هم تخصصی هر دو رو هم در سطح بالا سوال داده بودن... بعدشم که هفت خوان رستم رد کردیم تا قبول شدیم... چطور با خیال راحت انقدر به سواد ما توهین میکنن؟!
  • Diba ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آقااای کچوئیان شما واقعا بی خبری یا خودتونو زدید به بی خبری ..!!! ما در آزمون استخدامی هر کدوم متناسب با رشته سرفصل تخصصی داشتیم ..!!
  • مصطفی IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    نهایت ظلم و بی عدالتی رو در حق ماده 28 های روا داشتن!! نه حقوقی نه بیمه ای نه سنواتی درسته اینا توی دفترچه نیومده، ولی طبق قانون استخدامی مصوب مجلس شورای اسلامی، ما باید حقوق و بیمه میداشتیم و سنوات این یکسال دوره هم برامون احتساب میشد! دفترچه استخدامی خلاق قانون مجلس هست! آزمون اصلح که خلاف انر خلاف #حذف_اصلح
  • اعتراض IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آزمون اصلح جنبه عقلایی ندارد باید حذف شود مسولین بایدبه آرا مهارت آموزان احترام بگذارند
  • منتظر IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    باسلام در کجای دنیا وکدامین عقل سلیم صلاحیت یک فرد رو فقط با یک آزمون می سنجن. به تجربه و آموزش نصف یک آزمون پوچ و بی منبع و ناقص امتیاز اختصاص می دن آزمونی که نه جنبه عقلی و نه جنبه قانونی داره . بله برای یک حرفه باید آموزش دید ولی نباید معیار آموزش رو در عمل دید؟
  • Diba ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ما ترسی از آزمون دادن نداریم ...این همه آزمون های مختلف خسته شدیم ...هدف شما آیا سنگ انداختن و خسته کردن ما نیست...آزموده را آزمودن خطاست..جناب کچوئیان
  • شب تاریک SE ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام واقعا گناه ما چیه که باید اینقدر اذیت بشیم؟ 2 ساله از آزمون استخدامی میگذره، ولی ما هنوز بلاتکلیف هستیم! کجای دونیا استخدام اینجوریه؟؟!!! تو رو خدا این آزمون رو کنسل کنید ... ما داریم از استرس دچار همه نوع مریضی میشیم ... تابستونمون خراب شد ...
  • شهاب ثاقب IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    باید همگی در اولین فرصت راهی تهران شویم و تکلیفمان را با آموزش و پرورش روشن کنیم کسانی حرف حساب نمی فهمند باید با آنها جوری دیگر رفتار کرد
  • محمودی IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام بسیار ممنون از زحمات شما لطفا خواسته ی مارو مبنی بر حذف اصلح غیر قانونی بیش از پیش به گوش همگان برسانید موفق باشید
  • آرزو IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام .برگزاری ازمون اصلح عین بی عدالتی در حق ما معلمان هست .متاسفانه صدای ما به گوش هیچ کس نمیرسه .و متاسفانه نمی توانند شرایط ما را درک کنند.تابستان را به جای اماده شدن برای شروع سال تحصیلی جدید درگیر ازمون اصلح هستیم .آزمون اصلح باید حذف شود.
  • ناشناس NL ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    2 1
    سلام، من فقط چند تا سؤال از آقای کچوییان میپرسم. میخوام ببینم اگه ما آزمون جامع قبول نشیم اون وقت این یک سال که آموزش دیدیم و کلی امتحان دادیم چی میشه. خب همون اول هیچی امتحان نمیگیرقتن و میگفتند آخر کار ی آزمون جامع میگیریم. پس کارآموزی و آموزش پژوهی ک من خودم بیست شدم چی میشه. یعنی اون معلم و استاد راهنما حالیشون نمیشده ک من برای تدریس ب درد نمیخورم ک بهم بیست دادند؟ آیا واقها با ی آزمون که قراره از دروس غیرتخصصی گرفته بشه صلاحیت ما تایید میشه. پس چرا آزمون استخدامی میگیرید؟ همون اول بگید دانشگاه فرهنگیان ی دوره یک ساله داره بیاید شرکت کنید. چرا میگید ۱۶ هزار نفر میخواید اگه ما ی سریمون حذف بشیم که دیگه ۱۶ هزار تا نیستیم. مگه شما برای کلاسهاتون روی ما برنامه ریزی نکردید؟ اصلا برنامه ریزی دارید؟ آقای کچوییان شما توی مصاحبه چند ماه پیشتون فرمودید منابع داره تلخیص میشه، چی شد پس؟ حالا میگید منبع اصلا موضوعیت نداره. شما حرف خودتون رو هم زیر پا میگذارید.
    • هم صدا SE ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      0 0
      لابد از نظر خودشون معلم راهنماها و اساتیدشون صلاحیت ندارن از ماها ارزشیابی کنن به همین خاطر دوباره با آزمون اصلح مخان صلاحیت ما رو بسنجن از هیچ کاری برای اذیت کردنمون دریغ نمیکنن
  • احسان IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    لطفا پیگیر کار معلمان آینده این مملکت باشین تا این آزمون ظالمانه و ناعادلانه حذف بشه
  • رادی IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    تورو خدا حذف کنید این اصلحو.پدرمون رو درآوردید انقدر که ازمون امتحان گرفتید
  • شب تاریک SE ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام واقعا گناه ما چیه که باید اینقدر اذیت بشیم؟ 2 ساله از آزمون استخدامی میگذره، ولی ما هنوز بلاتکلیف هستیم! توی خانواده و فامیل آبرومون رفته ... معلوم نیست چی قراره بشه آخرش ... کجای دونیا استخدام اینجوریه؟؟!!! آخه این چه جور استخدامیه!!! تو رو خدا این آزمون رو کنسل کنید ... ما داریم از استرس دچار همه نوع مریضی میشیم ... تابستونمون خراب شد...
  • mehri US ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    این ازمون واقعا بی عدالتی بزرگی در حق ماده ۲۸ هست
  • رویا US ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    انشالله به زودی خبر حذف آزمون اصلح رو میشنویم
  • مهارت آموز ماده ۲۸ ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    بابا آخه مگه ما چ گناهی کردیم ک باید این همه رنج بکشیم بخدا بی عدالتیه...حذفش کنید یا لااقل زمانشو ب تعویق بندازین..
  • ... US ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    به جون خودم دیگه رمق ندارم واسه اصلح بخونم. مرگ بر ازمون اصلح
  • شب تاریک SE ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام آقای کچوئیان من شما رو به مناظره دعوت میکنم تا به شما ثابت بکنیم که آزمون اصلح واقعا ناعادلانه و غیر قانونی است!!! واقعا چرا به نظرات ما مهارت آموزان بیچاره هیچ توجهی نمیکنید!!! مدام روی حرف خودتون پافشاری میکنید!!! بعضی وقت ها لازم است حرف حق را پذیرفت ... هر چند کار سختی است ... لطفاً شما هم این کار سخت را انجام بدید.
  • بهنام DE ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    با عرض سلام این ازمون نه تنها هیچ کمکی نمیکنه بلکه باعث شده به جای اماده شدن برای اول مهر وتدریس ما درگیر یک ازمون طاقت فرسا بشیم و به کل سیستم اموزشی لطمه وارد بشه
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    جناب دکتر کچوئیان فرمودن معلمان ماده۲۸ فقط فارسی و ریاضی تست زدن .اونا منابع عمومی بود پس اون همه منابع اختصاصی چی بودخوندیم ؟آخه این اصلح چیه مابه تواناییامون شک ندارم فقط دلمون نمیخواد زور بشنویم
  • ماده۲۸ IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام خواهش میکنم این اصلح نا اصلح رو حذف کنید ازموده را ازمودن خطاست و عین بی عدالتی شما باید جوابگوی این همه زحمت ما باشید
  • US ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    اغلب مهارت اموزان از بهترین دانشگاهها با مدارج عالی هستند اما تو این یک سالی هر بلایی خواستند سرمون اوردند. اما انگار تمومی نداره
  • علیرضا DE ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    درود‌به شرفتون‌که‌به‌حمایت‌از این‌قشر مظلوم‌به‌پاخواستید...
  • Perspolis IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    نظر ما مهارت آموزان این است که آزمون اصلح غیرقانونی است و هیچ توجیهی ندارد، و طبق قانون استخدامی باید پس از 3 ماه از پذیرش نهایی بیمه و سنوات و حقوق مانند دانشجو معلم ها به ما تعلق می گرفت، اگه خدای نکرده برای ماها در راه رفت و برگشت اتفاقی می افتاد کی جوابگو بود کمااینکه برای یکی از همکلاسی های من افتاد و بنده خدا با زور و تهدید 3 جلسه غیبت مساوی با حذف با وضعیتی کاملا مصدوم سر کلاس می نشست، امیدوارم که حداقل در این روزهای باقیمانده مسئولین به هوش بیان و وضعیت ما رو ببینن.
  • ماها IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    متاسفم برای این همه بی برنامگی و بی ضوابطی..آزمونی که معلمان را درگیر یه امتحان نا عادلانه ای کرده که نه منابعی داره و نه هیچگونه قابلیت پیاده سازی... یه مشت تئوریات که باید در مدت کوتاهی حفظ شوند و اسم این را گذاشته اند تعیین صلاحیت... آزمونی ک قرار بود محتوای دوره را بسنجد ولی در عمل شاهد سر فصل هایی هستیم نا مرتبط که فقط بازدهی آن استرس و فشار عصبی بوده
  • زینب ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    صلاحیت ما معلمین ماده ۲۸ بارها وبارها سنجیده و غربال شده ایم بخوبی . عده ای باید ازمون بدن که بدون هیچ ازمون و حتی مصاحبه و گزینشی قراره وارد ارگان بشن . انگار تمام نیروهای آموزش وپرورش باسواد و سنجیده شده ان فقط موندیم ما ماده ۲۸ . خیلی جالبه .
  • ماها IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    متاسفانه بین تمامی فرهنگیان فقط ماده 28 مظلوم واقع شده... دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دبیرستان وارد دانشگاه میشن بیمه و سنوات و حقوق دارند و در آخر هم بدون هیچ گونه آزمون اصلح وارد مدرسه میشن اما ماده 28 از هزار تا خوان باید رد بشه
  • غروب IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    باتشکر از سایت خبر گزاری ایمنا. بازم یک کسی صدای مارا شنید. واقعا که جای تاسف داره این چه برنامه ای است که هرروز برا ما میریزن. مگر میخان چی را بسنجن. ما بعضی هامون حتی سابقه 13 سال تدریس در بهترین مدارس وغیر انتفاعی را داشتیم. بچه های مردم هرچی میکشن از دست همین معلمان تربیت شده خودشون هست. چرا جو روانی این مهارت آموزان را با تعهد نامه های من درآوردی به هم میزنن. و...
  • مسلم IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    من به شخصه حاضرم برای به دست اوردن شغل شریف معلمی به جای هفت خان هفتاد خان بگذرونم ولی مشروط به اینکه مراحل حساب شده و منسجم و بدون تناقض و در چارچوب قانون تنظیم شده باشند. آقا یکی به عمو کچو بگه کدوم صلاحیت را میخوای بسنجی؟ صلاحیت ما چندین بار در مراحل قبلی سنجیده شد. اگر پودمان شما نتوانست ما را بسنجد چه اصراری داشتین مو به مو رعایت بشه؟ اگر لازمه درس به در کتاب به کتاب منبع به منبع بخونیم تا اصلح شبه کنکور را بگدرونیم چه نیازی به پودمان با این همه دردسر؟ شنیدم ۲۲ سوال یعنی حدود ۳۵ درصد سوالات از مفاهیم پایه رشته تخصصی ما سوال میاد! آیا در آزمون استخدامی که حدود سیصد هزار داوطلب داشت سازمان سنجش خیلی شیک تر و استانداردتر مفاهیم رشته تخصصی هر مهارت اموز را نسنجید؟ به دنبال چی هستین دقیقا؟ بگید ما هم بدونیم ....
  • مهارت آموز IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    باتشکر از انتشار این خبر که درد دل 16000 نفر می باشد.امروز آقای کچوئیان در مصاحبه رادیویی عرض کردن که این آزمون در اساس نامه درج شده.میخام بدونم کدو اساسنامه ما که جز ازمون جامع و دوره یکساله چیزی در آن ندیدیم که دوباره میخان بسنجنمون. مگر این که فکرای دیگری برا ما داشته باشند که از زیر بار استخدام کردن ما به بهانه های الکی شانه خالی کنند.
  • عععع IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    اگر قرار باشه صلاحیتی سنجیده بشه بهتره عملکرد دانشگاه فرهنگیان و اساتیدش برای برگزاری دورههها ارزیابی بشه وگرنه ماده 28ها یکساله که انواع آزمونا رو دادن وموفق بودن. الان هم کانالای تلگرام که خود ماده 28 ها ایجاد کردن و هرجه که مربوط به حرفه معلمی هست رو به اشتراک می ذارن خیلی مفیدتر از تدریس استادای فرهنگیان بوده. چطور زمانی که نیروی حق التدریس با هر مدرک غیرمرتبطی می گیرید به فکر صلاحیتش نیستید!!!
  • سامان IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام #تشکر_فراوان_از_خبرگزاری_ایمنا_خبرگزاری_مردمی امیدوارم همیشه قوی تر و موفق تر از لحظه ی قبل باشین
  • Mahmood IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ممنون از شما بابت پوشش این خبر. حذف آزمون اصلح خواسته به حق ۱۶هزار مهارت آموز دانشگاه فرهنگیان است.
  • اوا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آزمونی که منبعی نداره و آزمون شوندگانش تعیین تکلیف نشدن کجاش اصلحه؟؟؟؟؟؟؟کجای دنیا ازمون به این شیوه و سیاق دیدین؟
  • زهرا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    جناب کچوییان هم هر روز یه نظر جدید ارائه داده و می خواهد یک شبه به تمام ارزوهایی که در سر دارد برای اموزش و پرورش دست یابد. یکی نیست بگوید چرا این همه تصمیم یکدفعه ای در عرض یک ماه برای مهارت اموزان و استرس شدیدی برما وارد می کنند هر روز ایشان یه نظر جدیدی دارن که می خواهند اعمال کنند
  • رضا IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    حجم زیادی از استرس که بلاخره بعد پشت از سر گذراندن این همه سختیها و موفقیت در همه مراحل،چه خواهد شد و تصمیمات لحظه ای مسئولان دانشگاه فرهنگیان به کجا خواهد رسید،ما را بسیار اذیت می کند و هم خودمان و هم خانواده های عزیزمان دچار سردرگمی و ناراحتی می باشیم. و متاسفانه رسانه ملی هم در حمایت مسئولان بوده و هیچ حمایتی از ما ندارد. ازمون اصلحی که اینان بعد از این همه مراحل سخت می خواهند برگزار کنند واقعا ظلم بزرگیست. از مسئولین می خواهم به فکر ما باشند و مارا دریابند.
  • فاطمه IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    لطفا ما راحمایت کنید. ازمون اصلح ظلم به ماست چون ما همه مراحل را با موفقیت طی نموده ایم و این حق ماست که استخدام شویم. ما در آزمون استخدامی قبول شده ایم. و باید طبق قانون بعد از مراحل گزینش و مصاحبه و...استخدام شویم.
  • نسرین ی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    این آزمون واقعا بی عدالتیه باید حذف بشه
  • مریم ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    1 0
    انشاءالله خدا به داد ما برسه هیچ نهادی دوره نذاست و اموزش و پرورش گذاشت درصورتی که همه نیروهایی که گرفته دردانشگاه بخاطر رشته شون کارورزی رفتن و یاد گرفتن حالا نوبت اصلح یعنی به نیروی که دارن میگیرن اعتماد ندارن یعنی اصلا به خودشون و کار خودشون اعتماد و اعتبار نیست
  • حمید IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا درد ما رو گفتید،هیچ کس اهمیتی ب معلمان آینده نمیده از استرس این ازمون خانوادمون از هم پاشیده ،لطفا حرفای مارو انتقال بدید،بگید اگ بنا ب تعیین صلاحیت بود پس دوره سخت یکساله با اون همه آزمون و پروژه و تحقیق و کارگاه چی بود؟
  • افسرده ای به نام ماده 28 IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    بیش از این با روان رنجور ما بازی نکنید!
  • مهارت IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    مسئولین با چند بار امتحان رضایت میدن؟ بهتر بود یه نقشه راه از اول پیش روی ما میذاشتن تا تکلیفمون معلوم باشه نه اینکه یه تعهد بگیرن و هر روز ما رو با بی نظمیشون ما رو دچار دردسر کنن
  • ماده۲۸ KR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ازمون اصلح رو حذف کنید این ازمون جز اتلاف وقت و هزینه اضافه هیچ نتیجه ای نداره
  • منیر US ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    خدا ازشون نگذره .ما تو این یک سال خیلی سختی کشیدیم الخصوص متاهلای خانه دار با دوتا فرزند.هر روز میگفتیم این دیگه اخریش هست.همه زندگی مابا استرس میگذره .
  • یکتا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا این آزمون اصلح خیلی خیلی خیلی بی‌عدالتی هست کاملا مشخص هست که میخوان ی عده ای رو از میدان بیرون کنند و اینکه تمام سهیمه های ایثارگران که در کنکور اولی لحاظ شد اینجا هیچ تاثیری ندارد و اینا با همه این کارشون خیلی توهین ب ماده ۲۸کردند
  • یکتا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    وار این سایت خوب متشکریم که بالاخره ی سایتی پیدا شد که مارو درک کنه و حرف مارو بزنه...لطفا در تلاش باشید که بتونیم این آزمون اصلح غیر قانونی رو حذف کنیم
  • هستی CA ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام بخدا آرامش از زندگی من و فرزندم گرفته شده بااین آزمون ها و دوره های پشت سرهم حالا هم اصلح مگر اینها خودشان به آزمون استخدامی که گرفتند ایمان ندارند؟ جور همه ی انتخاب های بی مورد قبلی آموزش و پرورش را ما باید بکشیم؟
  • ماده ۲۸ ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    این آزمون غیرقانونی باید حذف شود.
  • مهارت آموز IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    سپاس از خبرگزاری ایمنا.لطفا آزمون اصلح را ک همانند آزمون مجازی تان بی هدف و کذایی است حذف کنید و این هزینه ها را صرف کارهای واجبتر مانند مدارس خرابه و دانش آموزان بی بضاعت کنید و دیگر دست از سر ما بردارید،همه ما از بهترین دانشگاهها فارغ التحصیل شدیم و از باسوادترین نیروهای آموزش و پرورش هستیم....
  • سحر ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ب گوش مسؤلین برسونید ک اینقدر با اعصاب و روان ما بازی نکنند.. می‌فرمایند ک در آزمون استخدامی فقط ب سوالات عمومی پاسخ داده اید و آزمون ملاک ما نیست، تو را ب خدا ما فقط سوالات عمومی پاسخ داده ایم!!! این چه ظلمیه آخر،، چرا یک روز خوش برای ما نگذاشتید. مسول محترم را آگاه کنید ک هر رشته ای دفترچه تخصصی مربوط به رشته خود را داشته است.
  • Zahra ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    با این کاراتون دارید منو از این همه عشق و علاقه ای ک ب معلمی دارم دلسرد میکنید
  • US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    باسلام و تشکر از سایت ایمنا که مشکلات ما مهارت آموزان ماده 28 رو منتشر کردید. ما توهین رو نمیتونیم تحمل کنیم اینهمه درس خوندیم مدرک گرفتیم. برای آزمون استخدامی چندین ماه با بچه و دردسرای دیگه مطالعه کردیم. از آزمون قبول شدیم. چرا ما رو بی سواد قلمداد میکنید؟! استرس آزمون استرس مصاحبه استرس گزینش استرس آزمون های این یکسال دوره در دانشگاه فرهنگیان استرس آزمون مجازی استرس نقشه راه و مصاحبه و حالا استرس آزمون نا اصلح پیش رو.... دیگه روحیه ای برامون نمونده برای ورود به مدارس!!!
  • Baran ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آقای دکتر کچوییان، مسول محترم تضمین کیفیت و نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان، صحبت های دیشب شما در رادیو، حقیقتا قلب مرا ب درد آورد.
  • 28 خان 4 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    آزموده را آزمودن خطاست.. آزمونی بدون منبع ک اگر هم در این باره سوال کنیم می‌فرمایند ک این آزمون جامع است، آزمون های دکتری هم ب همین شکل است.. مسول محترم مگر ما در آزمون دکتری شرکت کرده ایم ک باید آزمونی بدون منبع دهیم..
  • ماهان HK ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    خسته شدیم از آزمون دادن و کلاس و کارگاه رفتن،هیچ کس حرف دل ما رو نمیشنوه
  • الهام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ای کاش دانشگاه فرهنگیان،بقیه دانشگاهها رو هم به حساب میاورد،این دانشگاه فقط دانشجوهای خودش رو ماهر به حساب میاره،و فکر میکنه ما ماده 28ها از دم بیسوادیم،در حالی که شاگرد بهترین استادای کشور بودیم که تو بهترین دانشگاههای دنیا درس خوندن
  • امبن IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    چرا حد اقل منبع موثقی برای آزمونش اعلام نمیکنن؟
  • ز IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ما معلمی را با خاطرات تلخی شروع می کنیم که دکتر کچوییان با تصمیمات آنی برایمان می گیرد. در حق ما واقعا داره ظلم میشه و من واقعا از مسئولین دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در شگفتم
  • حسین GB ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    همه ما خواهان حذف آزمون اصلح هستیم. آزمون اصلح ظلمی است در حق ماده 28
  • سعید RO ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    ما الان حدود دوساله داریم درس میخونیم و امتحان میدیم یک سال خوندیم و تو آزمون قبول شدیم یک سال هم دوره برامون گذاشتن ..واقعا دیگه نمیکشم بابا ما هم ادمیم به استراحت نیاز داریم .لطفا این آزمون نا اصلح رو حذف کنید چونکه قبول نشدنش دلیل بر ضعف علمی ما نیست بلکه دلیلش بی انگیزگی هست که برای ما به وجود آوردن
  • ماده۲۸ IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
    0 0
    کاش همه این مقاله رو بخونن و بفهمن ما تو این مدت چقد اذیت شدیم و هنوزم تکلیفمون مشخص نیست که آیا دراین سازمان بی مزایا وپر دردسر استخدام میشیم یا نه
  • زهرا US ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    1 0
    از وقتی که استخدام شدیم فقط استرس هستش اون از پودمان مزخرف اولشون که یه ترم وقتمون رو گرفتن و هیچی بهمون آموزش ندادن جز مرور خاطرات دوران کاریشون اینم از اصلح که هیچیش معلوم نیست اصلا به فکر نیستن که بیشتر افرادی که قبول شدن همسر و بچه دارن هر روز یه تز جدیدی میدن فقط خدای ادعا هستن کدوم یکیشون میتونه یه دونه ز این راهنما معلما که گفتن رو یاد گیره؟ اون موقع از ما توقع دارن این همه راهنما معلم بشینیم مطالعه کنیم خوبه حالا کمبود نیرو دارن وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرمون می آوردن چرا از حق التدریس ها این آزمون رو نمیگیرن؟ چرا از مستخدمین مدرسه که تغییر سمت پیدا میکنن و معلم میشن اصلح نمیگیرن؟ کاش یه فکری هم برای شایستگی خودتون بکیند
  • الهی به امید تو US ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    0 0
    با عرض سلا خدمت تمامی همکاران گرامی پیامهایی که در اینجا گذاشته میشه رو کسی (مراجع مرنبط با اصلح) هم میخونه؟ یا با این کارشون فقط میخان نشون بدن که مثلا به نظرات ما احترام میذارن
  • مظلومان استخدامی US ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اصلح را حذف حذف حذف حذف حذف حذف حذف حذف حذف حذف حذف کنید به خدا صلاحیتمون ثابت شده اگر غیر اینه چرا یه سال بچه های مردم رو دست ما سپردین بدون اینکه صلاحیتمون اثبات بشه پس اگر صلاحیت نداریم در حق بچه های مردم ظلم کردید آرزوی ما سربلندی تمام کودکانی است که به دستان ما سپرده می شوند ولی با این استرس هایی که شما وارد می کنید نمیتونیم درست وظیفمون رو انجام بدیم خدا ازتون نگذره
  • فریادرس US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    0 1
    این مسخره بازی هاتون رو جمعش کنید اصلح رو حذفش کنید سپاس
  • معلم JP ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام چیزی که فایده نداشته باشه باعث اتلاف وقت و انرژی میشه آزمون اصلح فایده ای نداره فقط باعث میشه وقتمون رو تلف کنیم و از نظر روانی رومون فشار بیاد درضمن باید دولت هزینه کنه و کلی پول کاغذ و مصحح بده
  • سمانه IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    1 0
    سلام با تشکر از ایمنا برای انعکاس این بی عدالتی و ظلم کاملا هویدا مسئولین غیر مسئول، کارشناسان نا اصلح در راه رضای خدا برای یک لحظه هم که شده به خودتون بیاین و به این فکر کنین که حقیقتا با این آزمون کااااملا غیراستاندارد که ابدا ذره ای در حرفه ی معلمی یاریگرمون نخواهد بود، به چه چیزی میخواین برسید؟؟ که فارغ التحصیلان دانشگاههای دیگه رو به زعم مضحک خودتون به چالش بکشین و پشیمانشون کنید از ورود به سیستم آموزش و پرورش؟! به خدا قسم جز این که با این رفتارهای غیرکارشناسانه، اوج و مهایت بی سوادیتون بر همگان محرز شده، نتیجه ی دیگه ای در پی نداشته و نخواهد داشت با این آزمون اصلح تنها خودتون، دو پودمان تهی از معنا و وقت گیرتون و کل امتحانات جانفرسای بیهوده تون رو زیر سؤال می برید. همین و بس ایمنا لطفا همچنان منعکس کننده ی درد بی درمان ماده28؛ این طفل یتیم آموزش و پرورش باش ماده 28های متشکل از نسل سوخته ی دهه 60 که بعد از سپری کردن هزاران خوان جانفرسا و بیهوده، همچنان امسال دیرتراز دهه هشتادی هایی که با رتبه های نجومی وارد تربیت معلم خواهند شد، دستش توی جیب خودش خواهد رفت!
  • حق دار US ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    0 0
    وای به حال مملکتی که اینطوری به فکر معلماش باشه شورش رو درآوردین باز این نظراتی که غیرقابل انتشار گذاشتین چیه بندگان خدا چه حرف راستی رو گفتن که نباید کس می فهمید
  • شهاب IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    0 0
    براساس قانون طی کردن دو دوره مهارت آموزی موجب صدور گواهی صلاحیت حرفه ای میشه..بنابراین اخذ آزمون اصلح ارزش قانونی ندارد
  • پر ابهام پر چالش مثل آزمون اصلح SE ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    با عرض سلام و احترام خدمت تمامی همکاران عزیز و گرامی به ما گفتن که قرار تا آخر شهریور ماه نتایج آزمون اصلح بیاد (البته نمیدونم تا چه حد صحت داره) حالا یه سوال که ذهنم رو خیلی به خودش مشغول کرده چطوری توی این فرصت کم 16هزار برگه که قسمتی از اون هم تشریحی هستش میخاد صحیح بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا معیار قابل قبولی برای تصحیح برگه های آزمون وجود داره یا اینکه..............
  • پرابهام پرچالش مثل آزمون اصلح SE ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 0
    سلام در این آزمون هیچ عدالتی نیست با سرنوشت هزاران نفر دارین بازی میکنین کاش انقدر که برای استخدام کردن ماده 28 سختگیری میشه در بقیه موارد هم در کشور سختگیری میشد اونوقت دیگه مشکلی نداشیم کشور گل و بلبل بود