آمریکا دچار سقوط و سرگردانی استراتژیک شده است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: آمریکایی‌ها وزیر امور خارجه کشورمان را تحریم کرده‌اند که نشان دهنده سرگردانی استراتژیک و سقوط آمریکایی‌ها است که از یک طرف درخواست مذاکره دارند و از طرفی تحریم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت شهادت امام جواد(ع)، اظهار کرد: یکی از عوامل اختلاف انگیزی‌ها در جامعه جهل و نادانی بعضی افراد است که غیر کارشناسی نظر می‌دهند.

وی افزود: فردی که نسبت به رشته خود تخصص ندارد نباید اظهار نظر کند که اختلاف و تفرقه ایجاد شود، اظهار نظر غلط عامل تفرقه است و باید ریشه اختلاف افکنی در جامعه خشکانده شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه سالروز ازدواج علی (ع) و فاطمه الزهرا(س) به عنوان روز ملی ازدواج در کشور تعیین شده است، افزود: بنیان خانواده و شکل گیری نهاد مقدس خانواده اهمیت فراوانی در دین اسلام دارد بنابراین باید جوانان به این سنت پیامبر(ص) عمل کنند.

وی گفت: براساس آخرین آمار سرشماری سال ۹۵ حدود ۱۲ میلیون جوان در شرف ازدواج هستند که زنگ خطر و هشداری جدی است.  باید وسیله ازدواج جوانان از جمله تسهیل در ایجاد اشتغال و مسکن جوانان در کشور فراهم شود. تسهیلاتی که دولت در اختیار جوانان قرار می‌دهد بسیار ناچیز است.

کرامتی با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه توسط آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها وزیر امور خارجه کشورمان را تحریم کرده‌اند که نشان دهنده سرگردانی استراتژیک و سقوط آمریکایی‌ها است که از یک طرف درخواست مذاکره دارند و از طرفی تحریم اعمال می‌کنند، در برابر این سیاست تهاجمی آمریکا  باید با عزت و اقتدار درعرصه‌های مختلف مقابله کنیم.

کد خبر 384536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.