سپاهان و ذوب‌آهن حرفه‌ای‌گری را به فوتبال ایران یاد دادند

یک کارشناس داوری گفت: همیشه مسجد سلیمان و تبریز می گویند ما شهر اولین ها هستیم، اما اصفهان در بحث کودکان کار ثابت کرد اولین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارشنبه ۹ مرداد علی خسروی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان و کودکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهندس تابش و همه اصفهانی ها که میزبان هستند ممنونم همچنین از مجموعه "صعود" که کار جدیدی برای کودکان کار انجام داده تشکر می کنم. مسجد سلیمان و تبریز همیشه می گویند ما شهر اولین ها هستیم، اما اصفهان در بحث کودکان کار ثابت کرد اولین است و اقدامی ارزشمند انجام داد.

وی افزود: چهل سال به طور حرفه ای قضاوت کردم و کل ایران را دیدم؛ از خدا می خواهم که عملکرد کودکان کار آنقدر خوب باشد که قلعه نویی تعدادی از آن ها را برای آینده تیم سپاهان نگه دارد. چندین سال است که تابش را می شناسم، از نظر فرهنگی اقدامات زیادی انجام داده است.

کارشناس داوری با بیان اینکه قرار است کاری خدا پسندانه انجام دهیم، تصریح کرد: فکر می کنم نخستین باری است که در فعالیتی بیزینس وجود ندارد. در مورد VAR  گفتم قبل از اینکه ساخته شود در ایران به دنبال بیزینس آن هستند. نیما نکیسا و خانم سلیمانی با عشق به کودکان کار وارد این سفر شدند که امیدوارم دست پر به تهران برگردیم.

خسروی ادامه داد: دوست داریم بقیه استان ها به این مسئله ورود پیدا کنند تا کودکان کار از طریق فوتبال به بهترین تیم ها دعوت شوند و دیگر شاهد کار کودکان در سطح شهر نباشیم.

وی در خصوص تعامل خوب سپاهان و تراکتور سازی، خاطر نشان کرد: بازی های سپاهان و تراکتور سازی هیچ زمانی مشکل نداشته و زمانی که سپاهان در فولادشهر چهار گل از تراکتور دریافت کرد، بازیکنی کارت قرمز نگرفت. از مسعود تابش دعوت می کنم در تبریز مهمان ویژه ما باشد. اولین باشگاه هایی که حرفه ای گری را به فوتبال ما یاد دادند سپاهان و ذوب آهن بودند و اصفهان اولین شهری است که یک تیم کامل داوران را تا محل اقامت همراهی می کرد و همیشه امنیت داشتیم.

کارشناس فوتبال ادامه داد: یک بازیکن معمولی یک میلیار می گیرد که یک درصد آن می شود ۱۰ میلیون تومان که این مبلغ هاروی هم جمع شود پول زیادی خواهد شد و خیلی خوب است که مدیری با این فکر داریم.

کد خبر 384407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.