آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی رونمایی می‌شود

آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی در قالب ویژه برنامه "نغمه های زنده رود۱"، ۱۱ مرداد در هنرسرای خورشید رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، سرپرست هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه استاد جلال تاج اصفهانی با عنوان "نغمه های زنده رود۱" روز جمعه ۱۱ مردادماه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با مشارکت شرکت هنر پارتاک ساعت ۲۰:۳۰ در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.

زهرا شجاعی منش افزود: در این برنامه از پوستر آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی مربوط به سال های ۱۳۰۵ تا ۱۳۱۲ رونمایی خواهد شد و این آثار به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این برنامه شاگردان استاد تاج اصفهانی هم حضور دارند تصریح کرد: آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی از صفحات سنگی در موزه تهران جستجو و خریداری شده و به دی وی دی منتقل تا به دست عموم مردم برسد.

 وی ادامه داد: استاد میرعلی نقی پژوهشگر حوزه موسیقی و جواد کسایی در این برنامه سخنرانی می‌کنند همچنین استاد شاهزیدی با نوای نی و تنبک آثاری را اجرا خواهد کرد.

سرپرست هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در پایان گفت: در این برنامه به طور نمادین قطعاتی از آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی پخش خواهد شد.

کد خبر 384341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.