تشکیل کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تشکیل و نماینده‌ای از سوی این سازمان به‌عنوان مسئول این کمیته منصوب‌ شده است.

حسن مؤذنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه برگزاری سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آذین‌بندی مناطق ۱۵ گانه شهر با حدود ۱۵۰۰ پرچم شاد مختص جشنواره، نصب ۱۲ تابلو بر عرشه پل در رینگ سوم با موضوع میزبانی اصفهان از جشنواره کودک و نوجوان و همچنین نصب پنج المان حجمی با کاراکترهای عروسکی دارای ترکیب نور و صوت در محور برگزاری جشنواره در حال انجام است.

وی افزود: اجرای نورنگاره سه بعدی (گوبولایتینگ) با طرح لوگوی جشنواره کودک و نوجوان در ورودی سینماهایی که میزبان اکران فیلم‌های جشنواره‌ خواهند بود، از دیگر برنامه های در نظر گرفته برای جشنواره سی و دوم است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه برگزاری سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) نیز با تصویری مناسب حال و هوای جشنواره به‌روزرسانی خواهد شد.  

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تشکیل و نماینده‌ای از سوی این سازمان به‌عنوان مسئول این کمیته منصوب‌ شده است، گفت: تمام اعضای این کمیته نیز پرسنل سازمان زیباسازی شهرداری هستند.

وی از نصب پنج المان حجمی‌ در محور برگزاری جشنواره خبر داد و تصریح کرد: این المان‌ها کاراکترهای عروسکی با ترکیب نور و صوت است.

کد خبر 384174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.