مظفر: ایمنا پل ارتباطی خوبی در بین کلانشهرها ایجاد خواهد کرد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان انتشار سریع و صحیح اخبار را ویژگی بارز خبرگزاری ایمنا دانست و گفت: این رسانه در طول ۱۲ سال فعالیت خود توانسته به رسالت واقعی خود در راستای تنویر افکار عمومی جامه عمل بپوشاند.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه از بدو آغاز فعالیت خبرگزاری ایمنا روزانه و به طور مرتب اخبار منتشر شده این خبرگزاری به ویژه در بخش فعالیت‌های عمرانی شهر را مطالعه کرده‌ام، باید اذعان کنم که این رسانه در انعکاس اخبار به خوبی عمل کرده است.

وی تاکید کرد: ایمنا تلاش مدیران شهری را به زبان رسانه اطلاع رسانی کرده و در انتقال خبرها به صورت دقیق و به موقع گام‌های خوبی برداشته است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان یکی از ویژگی‌های بارز خبرگزاری ایمنا را انتشار سریع و صحیح اخبار در تمام حوزه های شهری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: این رسانه در طول ۱۲ سال فعالیت خود توانسته به رسالت واقعی خود در راستای تنویر افکار عمومی جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: یکی از پیشنهادات ما در نشست شهرداران کلانشهرها ایجاد یک پایگاه اطلاع رسانی بود که مصوب شد، اما متأسفانه به دلیل پیگیری نکردن به نتیجه نرسید؛ اما خوشبختانه راه‌اندازی سرویس کلانشهرها در خبرگزاری ایمنا به عنوان نخستین خبرگزاری شهر و شهروندی ایران می‌تواند پل ارتباطی بین کلانشهرهای ایران برای انتقال تجربیات ارزنده باشد.

مظفر گفت: توصیه من به رسانه‌ها این است که بیش از گذشته خبرها به درستی اطلاع رسانی شود، در واقع ابتدا از صحت اخبار اطمینان حاصل شود و سپس اطلاع رسانی صورت گیرد.

کد خبر 384168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.