تولید بیش از ۳۸ هزار قالب قطعات پیش ساخته بتنی در سال جاری

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا توانستیم در چهار ماه نخست سال جاری بیش از ۳۸ هزار قالب، قطعات پیش ساخته بتنی تولید کنیم.

اصغر کشاورز راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال‌های گذشته به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر، جداول بتنی پیش ساخته مورد نیاز از خارج از سازمان تهیه می‌شد، اما با همت و تلاش کارشناسان و کارکنان سازمان، خط تولید قطعات فوق که ساخته متخصصان داخل اصفهان است، در مجتمع تولیدی صفه متعلق به سازمان نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: این مجتمع تولیدی علاوه بر تولید قطعات مورد نیاز سازمان، توانایی تولید و تحویل جداول بتنی مورد نیاز کل عملیات عمرانی در شهرهای اطراف و یا کل استان را نیز داراست.

احمدرضا ایرجی، مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: از آنجایی که افزایش کیفیت و دوام جداول بتنی استفاده شده در پروژه‌های شهری در حال اجرا، به جهت صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های شهر مد نظر مسئولان شهر قرار گرفته است، جداول در سطح شهر اصفهان در اکثر پروژه‌های عمرانی با فناوری جدید تولید و اجرا شده که علاوه بر ظاهر مناسب، دارای کیفیت و دوام بالایی است.

وی افزود: سازمان عمران شهرداری اصفهان به عنوان مجری پروژه‌های شاخص شهری نیاز خود را از طریق خرید قطعات فوق برطرف می‌کرد اما اخیرا دستگاه تولید جداول فوق در داخل کشور در حد  کیفیت و فناوری نمونه‌های خارجی، به دست توانمند صنعتگران داخلی ساخته شده است.

مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهردای اصفهان تصریح کرد: این امر سازمان عمران را بر آن داشت که برای تأمین نیاز خود و از سویی دیگر حمایت از تولیدات داخلی و با در نظر گرفتن این موضوع که زیر ساخت‌ها و توانمندی لازم جهت نصب و راه‌اندازی آن در داخل سازمان موجود بود، اقدام به خرید و نصب دستگاه و نهایتاً تولید جداول با روش پرس تر کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید بیش از ۶۰۰ قطعه انواع جداول در ابعاد ۳۰×۹۰ و ۵۰×۵۰ در سازمان عمران وجود دارد که جوابگویی نیاز سازمان و تمام پیمانکاران شهر اصفهان و حتی شهرهای اطراف خواهد بود.

کد خبر 384154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.