ایمنا می تواند موفق تر از دیگر رسانه‌های مکتوب باشد

رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: ایمنا باید بیشتر به مردم معرفی شود تا مورد استقبال بیشتری قرار گیرد که با ابزارهایی مثل پادکست می‌توان مخاطب جذب کرد.

حمیدرضا غزنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فعالیت این خبرگزاری اظهار کرد: ایمنا تحلیلی کار می‌کند، گزارش‌های کاملی دارد که نخست  راه ورود به آن سوژه را باز می‌کند و بعد به تحلیل می پردازد که حالت تجزیه دارد. خبرهای جانب دارانه انتشار نمی‌دهد و پوشش دهی بالایی دارد.

وی با بیان اینکه مهم است خبرنگار در کارش سلامت داشته باشد، خاطر نشان کرد: ایمنا همیشه در زمینه‌هایی که کار کرده حساسیت نشان داده و پیگیر ماجرا بوده تا راه حل را پیدا کند.

رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در خصوص عملکرد بهتر خبرگزاری ایمنا، تصریح کرد: در حال حاضر فضای دیجیتال و الکترونیک را داریم که این خبرگزاری می‌تواند خیلی موفق‌تر از دیگر رسانه های مکتوب عمل کند؛ این خبرگزاری باید بیشتر به مردم معرفی شود تا مورد استقبال بیشتری قرار گیرد که با ابزارهایی مثل پادکست می‌توان مخاطب جذب کرد.

غزنوی اضافه کرد: باید به بحث‌های تخصصی در خبرگزاری توجه بیشتری کرد و مطالب علمی را نشر داد.

وی با اشاره به اینکه ایمنا تعامل خوبی با هیئت انجمن‌های ورزشی دارد، تأکید کرد: ایمنا نقدهای صادقانه می‌کند که ما از این بابت و اطلاع‌رسانی که انجام می‌دهد خوشحال هستیم. از روابط عمومی شهرداری و کارمندان این مجموعه که صادقانه کار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 384127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.