بانک رفاه به رونق تولید در اصفهان کمک کند

استاندار اصفهان با بیان اینکه از بانک رفاه انتظار داریم که به رونق تولید در اصفهان کمک کند، گفت: باید برای مشتریان خوش حساب در بانک تفاوت قائل شویم و تسهیلات ویژه‌ای برای آنها در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی، صبح امروز یکشنبه _ ششم مردادماه_ در نشستی با مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران، اظهار کرد: در جلسه اخیری که با رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، ۲۶ نفر از فعالان اقتصادی و صنعتی اصفهان به بیان مشکلات اقتصادی و مالی در اصفهان پرداختند. از بانک رفاه انتظار داریم که به رونق تولید در اصفهان کمک کند.

وی با اشاره به نوسانات نرخ ارز، خاطر نشان کرد: افزایش بی سابقه قیمت مواد اولیه و پنج برابر شدن نرخ مواد لازم برای تولید، فعالان اقتصادی و صنعتی را در تنگنا قرار داده است. باید برای مشتریان خوش حساب در بانک تفاوت قائل شویم و تسهیلات ویژه‌ای برای آنها در نظر بگیریم.

استاندار اصفهان ادامه داد: تیم اقتصادی فعالی در استانداری اصفهان تشکیل شده و نهادهای نظارتی استان نیز در زمینه رونق اقتصادی اصفهان کمک می‌کنند. مشکلات اقتصادی متعددی در استان وجود دارد و باید راهکارهای مالی خوبی برای آنها در نظر گرفته شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بانک رفاه در توسعه فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان سهم قابل توجهی دارد و انتظار داریم که تسهیلات بیشتری به این دو واحد صنعتی بزرگ پرداخت شود.

ایجاد ۳۰ هزار شغل در اصفهان در صورت تدارک تسهیلات

ایرج موفق، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه ۱۰ درصد از مجموع افراد شاغل اصفهان در بخش صنعت این استان مشغول به کار هستند، گفت: ۴۳ متقاضی صنعتی در استان اصفهان برای دریافت تسهیلات از بانک رفاه اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: باید یک خط ویژه اعتباری برای شرکت فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن در نظر گرفته شود و سهمیه ای از مرکز بانک رفاه بر اساس تبصره ۱۸ بند الف برای استان اصفهان پیش‌بینی شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اضافه کرد: سه هزار و ۸۰۰ طرح صنعتی در استان اصفهان وجود دارد و یک‌هزار و ۵۰۰ طرح دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، متقاضی دریافت تسهیلات از بانک‌ها هستند. در صورتی که تسهیلات مورد نیاز صنایع استان فراهم شود تا پایان امسال ۳۰ هزار شغل برای اصفهانی‌ها ایجاد خواهد شد.

کد خبر 383947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.