شفافیت بدون توجه به خبرنگاران تحقق نمی‌یابد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مبارزه جدی با فساد بدون ایجاد زمینه‌های شفافیت اتفاق نمی‌افتد و تحقق شفافیت بدون توجه به خبرنگاران تخقق نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه "روز خبرنگار" با اشاره به اینکه نمی‌توان جایگاه والای خبرنگار را در اختصاص یک روز خلاصه کرد، اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش اند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای مرهون تلاش آنان است.

وی خبرنگاران را بسان آیینه شفاف که همه رویدادها را بدون جهت گیری منعکس می‌کنند، معرفی کرد و افزود: این قشر با وجود مشکلات متعددی که دارند، تنها به رسالت خود فکر کرده، قلم می‌زنند و در بسیاری مواقع باید داد ستان باشند اما کسی نیست که داد خودشان را بستاند.

رییس کمیسون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گاهی به اشتباه در برخی مسائل انگشت اتهام به سوی خبرنگاران نشانه می‌رود، تصریح کرد: فرمان هشت ماده‌ای رهبری، موارد مطرح شده در ماده سوم قانون اساسی و اصل هشتم قانون اساسی به اعتبار امر به معروف و نهی از منکر ضرورت‌های مبارزه با فساد ذکر شده است.

وی ادامه داد: مبارزه جدی با فساد بدون ایجاد زمینه‌های شفافیت اتفاق نمی‌افتد و تحقق شفافیت بدون توجه به کنشگران این عرصه یعنی خبرنگاران تخقق نمی‌یابد.

کد خبر 383936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.