اجرای پروژه‌های عمرانی نیازمند نیروهای باصلاحیت است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در عرصه تولید و توسعه کشور نیازمند حضور نیروهای بومی، کارآمد و مولد هستیم و باید جایگاه آن به جامعه شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با یادآوری سالروز عملیات مرصاد اظهار کرد: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و آرام شدن جبهه‌ها، هجوم گسترده‌ای از سوی دشمن به خاک جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و رزمندگانی که حتی جبهه‌ها را ترک کرده بودند به جبهه بازگشتند تا صحنه جنگ را تغییر دهند.

وی افزود: این حضور دوباره در جبهه نشان دهنده آن بود که ملت ایران هوشیاری لازم را برای دفاع از کشور و انقلاب داشته و هماهنگی بین ارتش، سپاه و نیروهای محلی و دولت برکاتی را به همراه داشت که امروز نیز نیازمند همان هماهنگی‌ها هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) نیز تصریح کرد: اگر چه آن حضرت به دست خلیفه عباسی به شهادت رسیدند، اما شخصیت ایشان به گونه‌ای بود که آثار و برکات آن همچنان در طول تاریخ وجود دارد.

وی ادامه داد: تنها عنصر بی بدیل و غیرقابل جایگزین که باید جایگاه ویژه آن را به مردم بشناسانیم، وجود نیروی انسانی بومی است که برای ارتقای کشور خود تلاش کرده‌اند و در عرصه تولید و توسعه کشور نیازمند حضور چنین نیروهای کارآمد و مولد هستیم.

معین اضافه کرد: میزان کارایی و مهارت‌های نیروی انسانی مجزا از تحصیلات آکادمیک است و نیروهای فارغ‌التحصیل که جنبه‌های تئوریک دانش آنان قوی است، برای ارتقای مهارت خود نیازمند آموزش‌های مکمل هستند.

وی گفت: نیاز جامعه به مهارت توسط سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای پاسخ داده می‌شود و برای آنکه کمبودی در کشور احساس نشود باید از ظرفیت آن فعالیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نیاز به حضور نیروهای با صلاحیت همواره در اجرای پروژه‌های عمرانی احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: صدور گواهینامه‌های مهارت توسط سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای حتی برای اشتغال در کشورهای دیگر نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد که این اقدامات سازمان نشان از نقش این فعالیت‌ها در توسعه کشور دارد.

کد خبر 383918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.