کولر پوشیدنی!

شرکت سونی به تازگی از محصول تابستانی خود با نام "Reon Pocket"، رونمایی کرده است؛ این گجت مناسب حال افرادی است که نسبت به گرما بسیار حساس هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زمانی که دمای هوا به مقدار زیادی افزایش پیدا می‌کند، استفاده از کولر پوشیدنی قابل حمل که می‌تواند شما را با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند خنک کند، ایده خوبی است. این گجت برای افرادی که به گرما حساس هستند و نمی‌توانند به خاطر گرمای بیش از حد فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهند بسیار مناسب است. 

 شرکت سونی اعلام کرده است که این دستگاه در روزهای سرد سال نیز می‌تواند دمای بدن افراد را بالا ببرد. کولر پوشیدنی که به اندازه یک کارت اعتباری است، می‌تواند دمای بدن را ۱۳ درجه سانتی‌گراد (۲۳ درجه فارنهایت) در روزهای گرم سال کاهش دهد و در روزهای سرد نیز دمای بدن افراد را هشت درجه سانتی‌گراد (۱۴ درجه فارنهایت) بالا ببرد.

Reon Pocket برای خنک‌کردن کاربران از تکنولوژی ترموالکتریک استفاده می‌کند و قابلیت کارکردن با بلوتوث را دارد. این دستگاه روی قسمت پشتی یک زیرپیراهنی مخصوص، داخل یک جیب در قسمت پایین گردن قرار می‌گیرد و با وصل شدن به یک برنامه به کاربران اجازه می‌دهد از طریق گوشی هوشمند دمای بدن خود را تنظیم کنند. کولر پوشیدنی با سیستم عامل‌های اندروید و "آی او اس" سازگار است.

دو ساعت طول می‌کشد تا باتری این گجت از طریق "USB-c" شارژ شود و پس از آن برای مدت ۲۴ ساعت شارژدهی دارد. شکل ظاهری کولر پوشیدنی شبیه یک موس و وزن آن ۸۵ گرم است. این دستگاه دارای دو مدلReon Pocket Standard   و Reon Pocket Lite است که مدل استاندارد آن گرانتر بوده و به کاربر اجازه می‌دهد به صورت دستی آن را تنظیم کند، اما شرکت سونی مدعی است که نمونه دوم آن به صورت اتوماتیک دما را تنظیم خواهد کرد.

قیمت این محصول به همراه پیراهنی که روی آن نصب می‌شود بین ۱۱۷ تا ۱۷۵ دلار ارزیابی شده است. به نظر می‌رسد گجت جدید در ماه مارچ سال ۲۰۲۰ در بازار ژاپن عرضه شود.

کد خبر 383892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.