منصوریان: ذوب آهن پرچم دار ایران در آسیا است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن: تیم فوتبال ذوب آهن نماینده کشور، استان و ۱۴ هزار کارگر ذوب آهن است که قلبشان برای تیم فوتبال ذوب آهن می‌تپد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان امروز _ شنبه پنجم مرداد ماه_ در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن اصفهان با اشاره به روز خبرنگار و تبریک آن به اصحاب رسانه، اظهار کرد: سال سختی را پیش رو داریم و باید همگی در یک جهت بجنگیم تا با نتایجی که در جام باشگاه‌ها می‌گیریم قدردان کارگران زحمتکش ذوب آهن باشیم.

وی با بیان اینکه می‌خواستیم در سال گذشته و نیم فصل دوم از کارخانه ذوب آهن بازدید کنیم، تصریح کرد: به خاطر فشردگی لیگ این افتخار را نداشتیم تا از کارخانه ذوب آهن بازدید کنیم و امروز این بازدید باعث افتخار ما شد.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در مورد کوره بلند، کوتاه و کوک فولاد مطالعه کرده‌ام؛ در کوره بلند آنقدر گرما زیاد است که افراد بعد از گذشت چند ماه سنسورهای بدنشان را از دست می‌دهند و گرما و سرما را حس نمی‌کنند و سخت کوشی کارگران باعث شده ذوب آهن پر برکت باشد.

منصوریانبا اشاره به اینکه ریشه اصلی باشگاه به کارخانه ذوب آهن بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ذوب آهن نماینده کشور، استان و  ۱۴ هزار کارگر ذوب آهن است که قلبشان برای تیم فوتبال ذوب آهن می‌تپد.

وی افزود: امروز ذوب آهن سبز ریشه‌دار است که موجب فخر ایران شده است؛ تلاشمان را انجام می‌دهیم تا پرچمی که به ما داده‌اند، زمین نخورد و دست پر به ایران برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: اگر موفق شویم التحاد عربستان را شکست دهیم، در مرحله بعدی بازهم با یک تیم عربستانی رو به رو خواهیم شد که راه سختی داریم. می‌خواهیم به فوتبال ایران بگوییم همه چیز در اختیار خیلی‌ها نیست و تیم ما هم می‌تواند نتایج خوبی بگیرند.

کد خبر 383835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.