تامین اعتبار شوراهای فرادست بازنگری شود

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: تامین اعتبار شوراهای فرادست مسئله‌ای است که ما با بازنگری و اصلاح در قانون شوراها پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، مرتضی الویری در نوزدهمین جلسه رسمی غیرعلنی شورای اسلامی استان تهران اظهار کرد: تامین اعتبار شوراهای فرادست مسئله‌ای است که ما با بازنگری و اصلاح در قانون شوراها با توجه به نیاز خانواده شورایی راه کاری را پیش بینی کرده‌ایم که از بودجه عمومی قطع یا به حداقل برسد.

وی افزود: این قانون صرفا برای بودجه و بحث مالی نیست و بحث ورود افراد به شوراهای فرادست و حتی دیگر مسایل شورایی را نیز در برمی‌گیرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها از اعضای حاضر در جلسه درخواست کرد: با توجه به وجود پیش نویس این قانون، مشارکت و همفکری و همکاری لازم را برای بهتر شدن کار انجام دهند.

الویری ادامه داد: برای اعزام گروه ها و تیم های نظارتی به شورای استان های مختلف کمیسیون ویژه ای تشکیل شد تا در قالب تیم های چهار نفره شاخص های قابل ارزیابی و سنجش پذیر را بررسی کنند.

وی ادامه داد: این گزارش ها خمیرمایه برای عملکرد استان ها و بالا بردن وظایف شورای استان است و قطعا و حتما خط کش و ملاک ما قانون است.

الویری با تاکید بر صرفه جویی در مصرف کاغذ گفت: استفاده از کارتابل اتوماسیون اداری روشی بهینه وکاربردی و خوب است که کم مصرف کردن کاغذ برای حمایت از محیط زیست از خانواده ۱۲۰ هزار نفره شورایی شروع و به جامعه سرایت کند.

کد خبر 383817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.