توقیف نفتکش انگلیسی قدرت بازدارندگی ایران را ثابت کرد

لنجان_امام‌جمعه باغبادران گفت: توقیف نفتکش انگلیس که قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته بود نشان داد چشمان بیدار سربازان نظام اجازه تعدی به آب و خاک ایران اسلامی را نمی‌دهد و هیچگاه نباید در برابر زیاده‌خواهی مستکبران تسلیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ در نشست بصیرتی با مسئولان، معتمدان و مردم بخش باغبهادران با اشاره به روند رو به افول قدرت اسرائیل اظهار کرد: نتیجه مقاومت در برابر دشمن شکست آن بوده است، بنابراین مذاکره نتیجه‌ای جز تسلیم شدن در برابر خواسته‌های دشمنان و ذلت به همراه ندارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود فرمودند که رمز پیروزی مقاومت است و جهانیان دیدند که سربازان جبهه مقاومت به موشک نقطه‌زن دست پیدا کردند و این مسئله باعث نگرانی اسرائیل شد.

امام‌جمعه باغبادران تصریح کرد: فساد رژیم صهیونیستی مهاجرت یهودیان به اسرائیل را کاهش داده و مقاومت مردم فلسطین، اسرائیلی‌ها را مجبور به خروج از سرزمین‌های اشغالی کرده است.

فرهنگ با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی ادامه داد: به تعبیر امام خمینی(ره) انگلیس از آمریکا بدتر است و مردم ایران بیش از دو قرن است که شاهد جنایت‌های انگلیس هستند، اما نیروهای سپاه به ندای ولایت فقیه لبیک گفتند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تجاوز مستکبران کوتاه نمی‌آید، اضافه کرد: توقیف نفتکش انگلیس که قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته بود نشان داد چشمان بیدار سربازان نظام اجازه تعدی به آب و خاک ایران اسلامی را نمی‌دهد و هیچگاه نباید در برابر زیاده‌خواهی مستکبران تسلیم شد.

امام‌جمعه باغبادران عنوان کرد: ایران اسلامی قدرت ولایت و نظام ولایی را به رخ جهانیان کشیده است و مستکبران جهان فهمیدند با نظامی مقتدر روبرو هستند.

فرهنگ با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آزادسازی حریم رودخانه زاینده‌رود در باغبادران، گفت: رفع بعضی از مشکلات در این بخش خصوصا معضلاتی که مردم در روستاها با آن مواجه هستند با مدیریت جهادی ممکن است.

وی با انتقاد از تأخیر در انتخاب فرماندار شهرستان، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم نیازمند حضور افرادی است که با روحیه جهادی و بدون اعمال سلیقه‌های حزبی، جناحی و شخصی برای رفع مشکلات تلاش کنند.

کد خبر 383763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.