نماز جمعه سنگر مقابله با تهاجمات دشمن است

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: نماز جمعه در حفظ نظام نقش دارد و سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی سیاسی، و عنصری برای بصیرت سیاسی و روشنگری و رفع توطئه‌های است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تأکید بر اینکه شکر گذاری  از نعمات خداوند نشانه کامل عبودیت است، اظهار کرد: اگر تقوا در تمام امور کشور رعایت شود قطعأ هیچ گونه تخلفی صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به نخستین نماز جمعه کشور در پنجم مردادماه، گفت: نماز جمعه جایگاه بارزی دارد که همانند یک کارخانه انسان سازی است که در اهمیت نماز جمعه انبیاء احادیث فراوانی را بیان کردند.

امام جمعه چادگان با بیان اینکه نماز جمعه از برکات ارزشمند جمهوری اسلامی است، افزود: نماز جمعه در حفظ نظام نقش دارد و سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی سیاسی، و عنصری برای بصیرت سیاسی و روشنگری و رفع توطئه‌های است.

وی تصریح کرد: جنایات رژیم سعودی علیه مردم مظلوم یمن قطعأ توسط نیروهای مردمی و مقاومت پاسخ داده خواهد شد و همان طور که در سوریه و عراق شکست خوردند در یمن نیز شیکت خواهند خورد.

سلیمانی با بیان اینکه آژانس بین‌المللی به ابزار ی برای قلدران تبدیل شده است، افزود: انرژی هسته‌ای در بسیاری از حوزه‌ها کاربرد دارد که البته مدیریت آن با قلدرانی است که حق مسلم ایران را نادیده می‌گیرند.

کد خبر 383728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.