مدیریت ووشو به همین شکل پیش برود، مشکلات زیادی پیدا خواهد کرد

دبیر سابق هیئت ووشو گفت: مدیریت هیئت ووشو به همین روند ادامه پیدا کند ووشو اصفهان دچار مشکلات غیر قابل جبرانی خواهد شد.

عبدالواحد احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وضیعت ووشو به طور کلی وضعیت خوبی است، اما وضعیت هیئت به دلیل مدیریت ضعیف و مشکلاتی که در ریاست هیئت وجود دارد، خیلی خوب نیست.

وی ادامه داد: رییس هیئت در مسائلی که در آن تخصص کامل ندارد دخالت می‌کند؛ امسال قرار بود یک تیم ملی را دعوت کنند و آن‌ها تیم تالو را دعوت کرده‌اند که هشت بازیکن آن در تیم اصفهان بودند، اینکه هشت نفر از اعضای تیم اصفهانی هستند چه کمکی می‌تواند به رشد و ارتقای ووشو اصفهان بکند؟ هزینه همین دعوت حدود ۲۰ میلیون تومان بود.

دبیر سابق هیئت ووشو ادامه داد: نظر ما این بوده که تیم ساندا دعوت شود زیرا تیم ساندای اصفهان به نسبت تالو ضعیف است و اگر تیم ملی ساندا دعوت می‌شد، مربیان اصفهانی ساندا می‌توانستند از تجربه مربیان تیم ملی استفاده و رشته ساندا را قوی‌تر کنند.

احمدیان ادامه داد: اگر در دوره بعد نیز ریاست هیئت به همین شکل پیش برود ووشو اصفهان دچار مشکلات غیر قابل جبرانی خواهد شد؛ با این حال چهار سال است که از نظر قهرمانی برترین هیئت هستیم و به هر جهت مربی‌ها و بازیکنان بسیار زحمت می‌کشند که این تلاش سبب شده که هیئت ووشو برترین هیئت از نظر قهرمانی باشد.

وی در رابطه با برنامه‌های آینده ووشو گفت: تیم ساندای اصفهان خیلی ضعیف است و تمام مقام‌های اصفهان را تیم تالو کسب می‌کند و ما سعی داریم در رده‌های نو جوانان و جوانان ساندا را ارتقا ببخشیم و در این خصوص فراخوانی دادیم که نیروهای رایگان  کار کنند و بتوانیم از آن‌ها استعدادهای خوبی کشف کنیم.

مربی ووشو اصفهان ادامه داد: استقبال مردم از این رشته بسیار خوب است و با این حال که شرکت کنندگان باید از نونهالی وارد این رشته شوند استقبال خوبی از آن شده است و با وجود مربیان خوب امیدوار هستیم که بتوانیم مقام‌های خوبی کسب کنیم.

کد خبر 383600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.