خواسته‌های شهروندان در بیش از ۶ هزار تماس با ۱۳۷ چه بود؟

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۸۸۲ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۵۰۴ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۳۲۲ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۱ درصد، ۳۴۸تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۹۵ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۸۵ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز و ساخت و ساز بدون مجوز که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۲۷ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۸۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، اطلاع رسانی درباره عوارض شهرداری و برنامه های فرهنگی شهرداری های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 383376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.