احداث "پارک حیوانات" برای گردش سگ‌های خانگی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز ساماندهی سگ‌های حلقه دره، به دنبال ایجاد فضاهای جدید برای انتقال سگ‌های بلاصاحب جمع‌آوری شده از سطح شهر هستیم.

به گزارش ایمنا، پیمان بضاعتی‌پور اظهار کرد: متاسفانه سگ‌گردانی در پارک‌ها و مکان‌های عمومی شهر به معضلی برای برخی از شهروندان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بارها در خصوص اینکه سگ‌گردانی در پارک‌های شهر انجام نشود، اطلاع‌رسانی شده است ولی همچنان شاهد بی‌توجهی برخی نسبت به این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان نسبت به تردد سگ در مکان‌های عمومی از جمله پارک، حساسیت دارند و سگ گردانی عده‌ای باعث از بین رفتن حس آرامش روانی آن‌ها می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: احترام به حقوق سایر شهروندان وظیفه همه است به همین دلیل از صاحبان سگ‌های خانگی تقاضا می‌شود به حساسیت دیگر شهروندان توجه کنند و با بردن سگ به پارک امنیت و آرامش آن‌ها را به هم نزنند.

بضاعتی‌پور اضافه کرد: به نظر می‌رسد فرهنگ‌سازی لازم در خصوص ممنوعیت سگ گردانی در پارک‌ها صورت گرفته و چاره‌ای جز برخورد قهری با عده‌ای که به این موضوع توجه نمی‌کنند، باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور با هماهنگی با پلیس و دستگاه قضا قرار است سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار از سطح پارک‌های شهر جمع‌آوری شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز ساماندهی سگ‌های حلقه دره، به دنبال ایجاد فضاهای جدید برای انتقال سگ‌های بلاصاحب جمع‌آوری شده از سطح شهر هستیم و علاوه بر آن امیدواریم با احداث "پارک حیوانات"، صاحبان سگ‌های خانگی نیز بتوانند حیوانات خود را به راحتی در فضای تعیین شده و مشخص، بگردانند.

کد خبر 383158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.