سلیمی: شهرک های گلخانه ای به ایجاد اشتغال سمیرم کمک می کند

سمیرم- نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک های گلخانه ای در شهرستان سمیرم می تواند به اشتغال شهرستان کمک کرده و در هر هکتار به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

به گزارش خبرنگارا ایمنا از شهرستان سمیرم، اصغر سلیمی در رابطه با آسفالت کشی روستایی در این شهرستان افزود: آسفالت کشی روستایی در تمامی روستاهای شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران به مرحله اجرا رسیده است و ما هرگز روستاهای دورتر از مرکز شهرستان را فراموش نکرده و نخواهیم کرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به روستاهای شهرستان افزود: شهرستان سمیرم با وجه به گستردگی جغرافیایی و فاصله روستاها از یکدیگر نیازمند نگاهی ویژه تر از سایر شهرستان ها است تا بتوانیم رسیدگی بیشتری به این مناطق را داشته باشیم.

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد: کارها و فعالیت ها باید بستر سازی، زیر سازی شده و زیربنایی باشند تا آیندگان نیز بتوانند از آن بهره مند گردند نه این که همچون کف روی آب پس از مدتی خراب و ناپدید شود.

سلیمی همچنین با اشاره به عدم تفاوت بین روستاهای شهرستان برای این کار افزود: ما تمامی روستاهارا در این طرح فعال کرده ایم که در همین رابطه به روستای چشمه رحمان می توان اشاره کرد که علاوه بر آسفالت کشی معابر، مسجد و میدان این روستا نیز درحال ساخت و تکمیل است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ایجاد شهرک های گلخانه ای در شهرستان سمیرم می تواند به اشتغال شهرستان کمک کرده و در هر هکتار به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

سلیمی در همین رابطه خاطر نشان کرد: شهرک های گلخانه ای برای چهار راه سادات آباد، حنا و کمه دیده شود که امیدواریم بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.

وی همچنین با اشاره به جذب اعتبار از محل ارزش های افزوده برای دهیاری ها و بخش داری های زیر ۵۰ هزار نفر افزود: این کار کمک بزرگی به این حوزه خواهد کرد تا بتوان به روستاها و شهرهای رسیدگی بیشتری کرد.

سلیمی با شاره به اقدام خوب شهردار جدید سمیرم در رابطه با آسفالت ریزی خیابان های شهر افزود: شهردار جدید سمیرم خوشبتانه همکاری لازم را با ما دارد و در حال حاضر به خوبی از این امکانات دیده شده استفاده می‌کند.

کد خبر 382976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.