سیستم بانکی کشور محدودیت های زیادی دارد

رییس کل بانک مرکزی ایران گفت: دوست داریم به مردم اصفهان کمک کنیم تا رفاه بیشتری برای آن ها فراهم شود اما در شرایط اقتصادی کنونی سیستم بانکی کشور با محدودیت های زیادی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ عبدالناصر همتی عصرامروز سه شنبه _۲۵تیر۹۸ _درمراسم بازدید رییس کل بانک مرکزی ایران ازخط دوم قطار شهری اصفهان اظهار کرد:تلاش می کنیم تا حدامکان مسائل اساسی کشور رفع شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی دولت تصریح کرد: شرایط اقتصادی آنچنان سخت شده که دولت بودجه سال ۹۸ را که مورد تصویب مجلس قرارگرفته بود، به دلیل کاهش درآمدهای نفتی ۶۲هزارمیلیاردتومان کاهش داد از این رو درحال حاضر شرایط عادی را تجربه نمی کنیم.

رییس کل بانک مرکزی ایران با تأکید براینکه هیچگاه قولی نمی دهیم که نتوانیم آن را عملیاتی کنیم، گفت: باید بین تمام مباحث نوعی بالانس و توازن ایجاد شود تا بتوانیم به تمام مشکلات رسیدگی کنیم.

وی از شهردار اصفهان درخواست کرد: دغدغه های مدیریت شهری اصفهان را اولویت بندی کند و مشکلاتی که بیشتر برای مردم دردسر ساز شده را مطرح کند تا تصمیمات لازم برای رفع آن ها اتخاذ شود.

همتی با بیان اینکه درحال حاضر بانک مرکزی کشور با محدودیت های ارزی و ریالی مواجه است، تأکید کرد: باتوجه به این محدودیت ها باید مسائل و مشکلات اولویت بندی شود، البته هرکمکی بتوانیم برای رفع مشکلات انجام خواهیم داد و سعی می کنیم تا حد امکان شرایط مناسبی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: باید شرایط بازپرداخت فاینانس مشخص شود تا به موضوع فاینانس بادقت بیشتری رسیدگی شود.

کد خبر 382685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.