حمایت مدیریت شهری از کانون‌های مساجد و سازمان‌های مردم نهاد

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اعلام فراخوان حمایت از طرح‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سازمان‌های مردم نهاد گفت: برای نخستین بار اعلام این گونه فراخوان‌ها با تمرکز بر روی شکل دهی محتوا در ویژه برنامه‌های دهه فجر سال گذشته آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، مرتضی رشیدی اظهار کرد: هم اکنون اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان فراخوانی با موضوع حمایت از طرح‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سازمان‌های مردم نهاد ویژه دهه ولایت را اعلام کرده است.

وی افزود: این فراخوان پیرامون چهار موضوع شامل آموزه‌های قرآنی، برگزاری نمایشگاه کتاب، فرزندپروری و تحکیم‌ پیوندخانواده و تبیین موضوعی مفاهیم عید قربان تا عید غدیر در قالب‌های ادبی و هنری و پنج شاخص خلاقیت‌ هنری، افزایش مشارکت‌ مردمی، مخاطب‌ محوری، عمق‌بخشی و کیفی‌سازی و افزایش نشاط‌اجتماعی در قالب‌های متنوع برنامه ریزی شده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف مدیریت‌شهری تمرکز بر محتوای فرهنگی و اجتماعی اعیاد مذهبی و ملی است و بر این اساس تمامی مساعدت‌های شهرداری اصفهان مبتنی بر ارائه طرح‌های محتوایی و شاخص خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سمن‌ها می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ مردادماه به اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی ارائه دهند تا پس از بررسی محتوا و تطبیق با شاخص‌های در نظر گرفته شده این اداره مورد حمایت قرار گیرند.

رشیدی توسعه و بسط عدالت و رعایت قانون در مساعدت و حمایت از کانون‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را از اهداف اصلی این فراخوان عنوان کرد و گفت: با اعلام این گونه فراخوان‌ها، منابع مالی و حمایت‌های مدیریت شهری متناسب با نوع محتوای طرح ها و پتانسیل و توان کانون ها و سازمان های مردم نهاد در اختیار این کانون‌ها قرار خواهد گرفت به همین دلیل می‌توان گفت عدالت در توزیع منابع و حمایت‌ها رعایت شده است.

وی از اعلام فراخوان بعدی در هفته اول مردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این فراخوان از طرح‌های مناسبتی ویژه ایام ماه محرم و صفر حمایت خواهد شد که جزئیات و محورهای موضوعی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 382625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.