الاتحاد؟ قدرتمنده ولی از آنها ترسی نداریم

دویست و چهل و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "با ذوب آهن می‌خواهم آقای گل شوم" عنوان اصلی این رسانه است که در گفتگوی خبرگزاری مهر با ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن بیان شده است. وی در خصوص شرایط به وجود آمده برای نرفتنش به استقلال صحبت کرده و اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه استقلال داشتم شرایطم را گفتم و پنج روز به این تیم فرصت دادم تا با من تماس بگیرند که غروب روز پنجم طبق قولی که به آقای آذری دادم با ذوب آهن تمدید کردم البته فردای همان روز استقلالی‌ها تماس گرفتند که دیگه دیر شده بود. وی ادامه داد: ماندنم در ذوب آهن را به فال نیک گرفته و تصمیم دارم با این تیم آقای گل آسیا شوم.

"برانکو از لیگ هجدهم به دنبال من بود" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با محمدرضا حسینی بازیکن جدید سپاهان و بهترین بازیکن فصل قبل ذوب آهن مطرح شده که وی از علاقه برانکو برای پیوستنش به پرسپولیس صحبت کرده و گفت: برانکو هم لیگ هجدهم و هم قبل تر از آن مرا می‌خواست و حتی در مقطعی قرار بود مرا به پرسپولیس داده و منشا را بگیرند که این امر محقق نشد.

"الاتحاد؟ قدرتمنده ولی از آنها ترسی نداریم" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و پنجمین  شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از محمدرضا عباسی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن بیان شده که وی ضمن اشاره به شرایط خوب این روزهای ذوب آهن و آمادگی این تیم جهت رویارویی برابر الاتحاد عربستان اظهار کرد: اگرچه الاتحاد تیم قدرتمندی است اما ترسی از این تیم نداشته و ما قبلا هم رقبای عربستانی پرقدرتی را شکست داده‌ایم.

"آرمین فسخ کرد تا سپاهانی شود" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 382618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.