طارمی رفتنی شد/ اوباما با پیراهن شماره ۱۹

بازیکن سابق پرسپولیس قرار است از الغرافه جدا شود اما قرا نیست به پرسپولیس بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فضای مجازی امروزه به یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای ارتباطی بین مردم تبدیل شده است و حتی برخی از مردم به محض بیدار شدن از خواب اینستاگرام و تلگرام خود را چک می‌کنند. در این میان ورزشکارانی حضور دارند که فعالیت مجازیشان به نسبت دیگر ورزشکاران بیشتر است.

الغرافه بدون طارمی

مهدی طارمی، مهاجم سابق پرسپولیس تهران که یک‌فصل و نیم برای الغرافه قطر بازی کرده است، با انتشار پستی به دو زبان عربی و فارسی در صفحه اینستاگرامش از هواداران، کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه قطری خداحافظی کرد و جدایی‌اش از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد.

طارمی که این روزها به دنبال حضور در فوتبال اروپا است، به‌زودی مقصد خود را انتخاب خواهد کرد و همان‌طور که پیش‌ازاین اعلام کرده بود، قصد بازگشت به فوتبال ایران را در شرایط فعلی ندارد.

"رسالة الی جمیع محبی نادی الغرافة العریق.
اود ان اشکر جمیع من ساندنی طوال فترة تمثیلی هذا النادی الکبیر بالأخص اخوانی اللاعبین و الإداریین و الجماهیر الوفیه.
لقد امضینا أیاماً جمیلة معاً و اتمنی تواجدی معکم فی المستقبل. اسأل اللهان یوفقکم جمیعاً.
مهدی طارمی"

به همه دوستداران باشگاه بزرگ الغرافه
می‌خواهم از همه کسانی که طی همکاری با باشگاه پر افتخار و بزرگ الغرافه همراهم بودند خصوصاً برادران هم تیمی مدیران اداری و هواداران وفادار دوران زیبایی را کنار هم رقم زدیم آرزو دارم در آینده دوباره فرصتی داشته باشم برای حضور در کنار شما 
موفق باشید"

نصیحت شاگرد تنبل به آقا مدیر!

شاگرد تنبل کلاس بود و اصلاً علاقه‌ای به درس نداشته با زور به مدرسه می‌رفت. هرچه به مغزش فشارمی آورد، اصلاً درس و کتاب به آن راه پیدا نمی‌کرد. تجدیدی پشت تجدیدی در کارنامه او به ثبت رسید اما با هر داستانی که بود دیپلمش را گرفت.

آخرین حضور حنیف عمران زاده در سطح اول فوتبال ایران، فصل ۹۷–۱۳۹۶ و تیم سیاه‌جامگان بود که در پایان فصل، این تیم به دسته پایین‌تر فوتبال ایران سقوط کرد. در روز ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷، عمران زاده با انتشار نامه‌ای، به‌طور رسمی خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد. حنیف عمران زاده در پیج شخصی اینستاگرامش به‌شدت علیه مدیریت باشگاه استقلال جبهه گرفت و با انتشار یک استوری نوشت:

"آقایون مدیر!
لطفاً از خواب بیدارشید، تیم رقیب هم بازیکناشو حفظ کرد، هم بازیکن جدید گرفت شما چی؟  همه تیما به فکر قوی کردن هستن، شما چی؟
فکر می‌کنید یه مربی گرفتید شاخ غول رو شکستید؟  ۱۵ تا بازیکن تیم رو فراری دادن هنر می‌خواد که فقط شما این هنر رو داشتید... فقط اینو بدونین امسال دیگه مردم صبر زیادی ندارن. یا علی"

اوباما، شماره ۱۹ تیم ملی

تیم ملی فوتبال بانوان آمریکایی موفق شد با شکست هلند دومین قهرمانی متوالی در جام‌جهانی زنان را جشن بگیرد.

پس‌ازاین قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا، نکته جالب اهدای پیراهن ویژه جشن قهرمانی به باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا بود. این اتفاق در حالی افتاد که شنیده‌ها حاکی از آن است: برخی ستاره‌های تیم ملی زنان آمریکا ازجمله مگان راپینو و الکس مورگان به‌شدت علیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی کشورشان موضع‌گیری کرده‌اند.

کد خبر 382535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.