ثبت نام دوره های مردادماه مدرسه رسانه ایمنا آغاز شد

کلاس های لایت روم برای عکاسان و اینفوگرافی و کاربردهای ایلوستریتور در رسانه توسط مدرسه رسانه ایمنا برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، دوره های آموزشی  لایت روم برای عکاسان و اینفوگرافیک و ایلوستریتور در رسانه در مرداد ماه برگزار می شود. علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره ها می توانند به سامانه آموزشی مدرسه رسانه ایمنا به آدرس http://imnaschool.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اینفوگرافیک و ایلوستریتور در رسانه

دوره اینفوگرافیک و ایلوستریتور در رسانه از تاریخ سوم شهریورماه روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۳۰ در محل خبرگزاری ایمنا برگزار می شود.

این دوره برای آشنایی مقدماتی با نرم افزار ایلوستریتور و کارکردهای آن در رسانه و همچنین طراحی اینفوگرافیک با استفاده از نرم افزارهایی همچون فتوشاپ و ایندیزاین می شود.

اصول تولید و طراحی محتوا برای اینفوگرافیک، کاراکترسازی اولیه با ایلوستریتور، کار با ابزارهای ایلوستریتور در گرافیک رسانه، طراحی اینفوگرافیک در محیط پاورپوینت، آموزش طراحی انواع اینفوگرافیک (تایم لاین، نمودار درختی، نقشه و...) در طول این دوره تدریس می شود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا تاریخ ۲۸ مرداد با رجوع به سامانه آموزش مدرسه رسانه ایمنا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

لایت روم

دوره لایت روم از سوم شهریورماه روزهای یکشنبه و سه شنبه در ۱۰ جلسه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۰۰ برگزار می شود.

فرایند ویرایش عکس ها پس از عکاسی با هر نوع فرمت (RAW یاJPG) نیاز به پردازش و اصلاحات رنگی و نوری خواهد داشت که این تغییرات باید در کمترین زمان ممکن و بالاترین بازدهی ممکن صورت پذیرد؛ این دوره با رویکرد آموزش سریع ترین راه های ممکن و کاربردی ترین روش ها همراه با حفظ کیفیت عکس برگزار می شود. در طی این دوره آموزشی به نکاتی در باره استفاده کاربردی از  نرم افزار های Photoshop و photomechanic هم اشاره ای خواهد شد و در آخر هر آنچه یاد می گیرید، قطعا کاربرد خواهد داشت.

در این دوره مباحث اصولی لایت روم،‌ ویرایش عکس، گزینش تصاویر، تکنیک های افزایش سرعت عملکرد و دیگر امکانات لایت روم آموزش داده می شود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا تاریخ دوم شهریور با رجوع به سامانه آموزش مدرسه رسانه ایمنا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

راهنمای عضویت و تکمیل ثبت نام در سامانه مدرسه رسانه ای ایمنا:

وارد سایت مدرسه رسانه ایمنا به نشانی www.imnaschool.ir شوید و بر روی گزینه عضویت کلیک کنید

پس از ورود به صفحه قوانین موارد ذکر شده را بخوانید و سپس با تایید آن ها به صفحه بعد بروید

در فرم ثبت نام اولیه کد ملی خود ، ایمیل و یک رمز عبور یکسان و دلخواه در هر دو فیلد مربوطه وارد کنید. دقت کنید کد ملی شما شامل ۱۰ رقم و بدون خط فاصله باشد. در ادامه کد تصویری سیستم را در فیلد مورد نظر وارد کنید. در صورت خوانا نبودن این کد روی آن کلیک کنید تا سیستم کد تصویری دیگری در اختیار شما قرار دهد. پس از آن اطلاعات را ثبت کنید

در صورت نداشتن مشکل در بخش قبل، ثبت نام اولیه شما در سیستم انجام خواهد شد. اما شرکت در کلاس ها، ثبت نام دوره ها و دریافت برنامه کلاسی و گواهی پایان دوره منوط به تکمیل اطلاعات شماست. لطفا اطلاعات فردی خود را به صورت دقیق و شماره های تماس خود را بدون فاصله یا خط تیره وارد کنید. از این اطلاعات برای ارتباط همکاران ما در مدرسه رسانه ایمنا با شما و دریافت پیامک های اطلاع رسانی استفاده خواهد شد

با ورود به صفحه پیشخوان مدرسه، از منوی کلاس های ارائه شده لیست تمامی دوره های فعال و ظرفیت باقی مانده هر کلاس را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه ثبت نام به درگاه بانک متصل می شوید و می توانید شهریه هر دوره را از طریق تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید. همچنین سوابق کلاس ها و شهریه های شما در بخش دوره های هنرجو قابل رصد است. در صورتی که اطلاعات شما دارای نقص یا لازم به ویرایش باشد می توانید از گزینه آخر یعنی اطلاعات فردی نسبت به تکمیل یا اصلاح آن ها اقدام کنید 

کد خبر 382406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.