چنگانیان قهرمان ایران شد/ دست دختران اصفهانی به مدال نرسید

در پایان مسابقات اسکواش قهرمانی کشور پسران و دختران رده‌های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵، تیم استان اصفهان تنها به کسب یک مدال طلا در بخش پسران بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات اسکواش قهرمانی کشور رده‌های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال دختران و پسران از روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه به مدت سه روز به ترتیب در شهرهای گرگان و قم برگزار شد.

تیم اسکواش پسران استان اصفهان با ترکیب محمد چنگانیان (اصفهان) و محمدصدرا سیدزاده (شهرستان آران و بیدگل) در رده سنی کمتر از ۱۳ سال و محمدسالار کریمی (اصفهان) و محمدرضا جعفری‌نژاد (شهرستان آران و بیدگل) در رده سنی کمتر از ۱۵ سال به مربیگری مسلم نجفی و سرپرستی مهدی جعفری‌نژاد در این رقابت‌ها حضور داشت که در نهایت محمد چنگانیان از اصفهان موفق شد برای چندین سال متوالی بر سکوی قهرمانی رده سنی کمتر از ۱۳ سال بایستد.

در بخش دختران نیز درسا حقیقت (اصفهان)، رایحه مجیدی (شهرستان آران و بیدگل)، نازنین‌زهرا دادخواه (شهرستان آران و بیدگل)، نرگس فخر (شهرستان آران و بیدگل) در رده سنی کمتر از ۱۳ سال و یاس صمدزاده (اصفهان) و یلدا رشتیان (اصفهان) در رده سنی کمتر از ۱۵ سال در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفتند.

 در رده سنی کمتر از ۱۳ سال حقیقت و دادخواه و همچنین در رده سنی کمتر از ۱۵ سال صمدزاده موفق شدند با شکست حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات راه یابند اما در نهایت تن به شکست دادند و از کسب مقام این رقابت‌ها باز ماندند.

پریناز مهنام به‌عنوان مربی و مریم حقیقی به عنوان سرپرست تیم اسکواش دختران استان اصفهان را در این دوره از مسابقات همراهی کردند. الهه مولادوست به عنوان سرداور و ندا ابوطالبی به عنوان داور از اصفهان قضاوت مسابقات بخش دختران را برعهده داشتند.

کد خبر 382349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.