موسوی لارگانی: خودتحریمی نکنیم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سال رونق تولید است و دشمن تمامی فشار هایش را وارد کرده تا نظام جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم کند بنابراین خودمان نباید خود تحریمی ایجاد کنیم و رفتار هایی که جز فرار سرمایه گزاران و صنعتگران ثمره ای ندارد مناسب امسال نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ناصر موسوی لارگانی عصر امروز -شنبه ۲۲ تیرماه- در شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: سامانه ای که در حال حاضر آب آشامیدنی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان اصفهان را  پوشش می دهد، برای تنها یک میلیون ۳۰۰ هزار نفر تعبیه شده و در حال حاضر پاسخگوی این جمعیت نیست.

وی افزود: مردم در شهرستان های اصفهان، میمه، برخوار، شاهین شهر، فلاورجان، بهارستان هر روز باقطعی آب روبرو هستند اما تا همین اندازه مدیریت شرایط بحرانی آب ارزنده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال رونق تولید است و دشمن تمامی فشار هایش را وارد کرده تا نظام جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم  در مقابل زیاده خواهی های آمریکا کند بنابراین خودمان نباید خود تحریمی ایجاد کنیم و رفتار هایی که جز  فرار سرمایه گزاران و صنعتگران ثمره ای ندارد مناسب امسال نیست.

لارگانی ادامه داد: در استان اصفهان برخی از استعلام هایی که از ادارات می شود چندین ماه طول می کشد آیا این روند در راستای رونق تولید است؟ اگر کسی شروع به فعالیت می کند به جای سنگ اندازی  قدردان  باشیم و به او کمک کنیم زیرا بسیار از معظلات اجتماعی را برطرف می کند؛ به ویژه در این شرایط بحرانی و تحریم شدید نباید خودمان باعث افزایش تحریم ها شویم و تولیدکنندگان را با مشکل روبرو  کنیم.   

وی با اشاره به بی اعتنایی مدیران نسبت به درخواست نمایندگان تاکید کرد: اگر این روند توسط برخی مدیران ادامه داشته باشد مجبور می شوم در رسانه ها این افراد را معرفی کنم. برخی مدیران حتی پس از شش ماه پاسخ منفی به نامه و یا درخواست نمایندگان نمی دهد، این رفتار شایسته ای نیست.

لارگانی ادامه داد: نمایندگان مجلس دهم تا هفتم خرداد ماه ۱۳۹۸ نماینده مردم هستند، مدیران فارغ از فضای انتخاباتی باید به آنها جوابگو باشند و همکاری های لازم را به عمل آورند.

کد خبر 382326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.