تا شقایق هست زندگی باید کرد...

من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هوشیار است ، نکند اندوهی ، سر رسد از پس کوه زندگی خالی نیست ، مهربانی هست ، سیب هست ،ایمان هست ،آری.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رویا میرعلمی که این روزها مشغول بازی در سریال فوق لیسانسه ها است ، با انتشار عکسی قدیمی در اینستاگرامش نوشته است :

از راست به چپ

هومن سیدی ، رویا میرعلمی ،فریده سپاه‌منصور ، سیامک صفری ، مهدی پاکدل ، امیر دلاوری و شهرام حقیقت‌دوست . این عکس متعلق است به ۱۳ سال پیش ، زمانی که اینستاگرام و دنیای مجازی هنوز وارد زندگی ما نشده بود و در دنیای واقعی به دور از جنجال روی صحنه می رفتیم. نمایش همسایه آقاست به کارگردانی حسین کیانی که در سال ۸۵ در سالن چارسو به روی صحنه رفت و اکنون فقط خاطره ای شده در ذهن ها.

مرجانه گلچین با قرار دادن عکسی از خود در دل طبیعت ، به شعری از سهراب سپهری در اینستاگرامش اشاره کرده است :

دشت های چه فراخ ، کوه‌هایی چه بلند ، در گلستانه چه بوی علفی می آید ، من در این آبادی پی چیزی می گشتم ، پی خوابی شاید ، پی نوری ، ریگی لبخندی .

من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هوشیار است ، نکند اندوهی ، سر رسد از پس کوه زندگی خالی نیست ، مهربانی هست ، سیب هست ،ایمان هست ،آری .

تا شقایق هست ، زندگی باید کرد ، در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور ، مثل خواب دم صبح و چنان بی تابم که دلم میخواهد ، بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه ، دورها آوایی است، که مرا میخواند.

شقایق فراهانی ، با قرار دادن فیلمی قدیمی در اینستاگرامش، تولد خواهرش ، گلشیفته ، را اینگونه تبریک گفته است :

گلشیفته جان‌جانانم ، تولدت ، تولدت، تولدت مبارک . همیشه برای من همان دختر کوچولوی ناز و مهربان که همیشه پشتیبانم بوده هستی و باقی خواهی ماند . تاریخ تولد یک عدد است. هر روز تولد توست ، تا زنده هستیم ، دوستت دارم و بسیار دلتنگتم.

احسان کرمی نیز به مناسبت سالروز تولدش با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است :

۳۹ سالگی

از همه دوستان و فالورهای عزیزم که با محبتشون شرمنده ام کردن ،ممنونم . ببخشید که نمیتونم از تک تکتون جدا تشکر کنم ، اما از انرژی فوق العادتون عشق کردم و تلاش می‌کنم امسال آدم بهتری باشم . به ابتکار مادرم چند نفر از دوستان دوره دبیرستان که خیلی عزیزن اومدن تا در کنار پدرم و برادرم در شب تولدم کنارم باشن. جای خیلی هاشون هم خالی بود، به خصوص برادر دیگرم آرین. مطمئنم بهترین دوستای دنیا رو دارم با سابقه‌ای بیست و سه ساله.

سجاد افشاریان که ماه رمضان امسال سریال برادر جان را بر روی آنتن تلویزیون داشت ، با انتشار این عکس در اینستاگرامش آورده است :

با من نرقصی دلم میگیره ، بذار تا دستات شونه هام بگیره

بعد برو ، شبای غمناک ، شبای تیره ، برات میخونم تا دلت بگیره، بعد برو

دستامو بپوش ،پاهامو بپوش ، رقصامو بگیر ، پلکامو بپوش ، بعد برو.

کد خبر 382311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.