هفت روز قبل از مسابقات به قزاقزستان اعزام شدیم

عضو گلستانی تیم ملی دو و میدانی گفت: به دلیل اینکه تاریخ پروازها به‌گونه‌ای بود که هر هشت روز یک‌بار پرواز به قزاقستان داشتیم، مجبور شدیم هفت روز قبل از مسابقات در آنجا حاضر شویم.

آیلین بابکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن انتقاد از اعزام چند روز زودتر بازیکنان ملی‌پوش به قزاقستان، اظهار کرد: در مسابقات انتخابی شرایط خوبی از خود نشان دادم و توانستم به‌عنوان عضوی کوچک همراه تیم ملی دو و میدانی به قزاقستان اعزام شوم. به دلیل اینکه تاریخ پروازها به‌گونه‌ای بود که هر هشت روز یک‌بار پرواز به قزاقستان داشتیم؛ مجبور شدیم هفت روز قبل از مسابقات در آنجا حاضر شویم.

 وی با ابراز ناراحتی نسبت به اینکه نتوانسته به سطح توقعات خودش پاسخگو باشد، گفت: در مسابقات قزاقستان رقیب‌های خوبی داشتم ولی انتظارم از خودم بیشتر از این‌ها بود. دو روز آخر که در قزاقستان بودم، کسالت مختصری گریبان گیرم شد و شاید همین موضوع دلیلی شد تا نتوانم رکورد مورد نظرم را ثبت کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات قزاقستان با امیدواری نسبت به اینکه در مسابقات آینده درخشش بهتری خواهد داشت، گفت: از اینکه توانستم مدال بگیرم تا دست‌خالی به کشورم برنگردم خیلی خوشحال هستم ولی کسالتم دلیلی شد تا نتوانم پرشی را که مدنظرم بود به ثبت برسانم و همیشه حسرت این سفر همراهم خواهد بود. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم با سلامتی کامل این حسرتی که در دلم مانده را جبران کنم و با مدال خوش‌رنگ‌تری به کشور بازگردم.

سطح دوومیدانی در ایران خیلی بالاست و دخترهای ایرانی لایق حضور در مسابقات بیشتر و بهتری هستند. در پایان جا دارد از فدراسیون دوومیدانی بابت اینکه این فرصت‌های خوب را برای ما ایجاد می‌کنند تا در سطح بین‌المللی بتوانیم خود را محک بزنیم، تشکر کنم.

به گزارش ایمنا، تورنمنت بین‌المللی دو و میدانی جام کازانف قزاقستان که از صبح ۱۵ تیر در آلماتی قزاقستان آغاز شده بود، عصر ۱۶ تیر با پیگیری مسابقات روز پایانی خاتمه یافت. آیلین بابکی در ماده پرش ارتفاع با عبور از مانع ۱.۷۵ متری به مقام سوم دست یافت و به مدال برنز رسید.

کد خبر 382223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.