سفر کاروان زیر سایه خورشید به نطنز و بادرود

نطنز- در دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با مردمان ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) و خانواده شهیدان شهرهای نطنز و بادرود دیدار کردند

  به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، کاروان زیر سایه خورشید در سفر به شهرستان نطنز  علاوه بر حضور در روستای هنجن با مسوولان و مردم شهرهای نطنز و بادرود نیز دیدار و در مسجد امام الرضای(ع) شهر بادرود مراسمی را با شکوه فراوان برگزار کردند.

کاروان زیر سایه خورشید پس از روستای هنجن وارد شهر نطنز شد و ابتدا به زندان این شهر و دلجویی از زندانیان با تبرک با پرچم سبز رضوی و اهدای تبرکات شد و پس از آن از بیماران یستری شده  در بیمارستان خاتم الانبیای نطنز عیادت کردند

کاروان پس از ورود به بیمارستان با عیادت از بخش های اورژانس، مراقبت‌های ویژه، اطفال و داخلی با قرائت صلوات خاصه، مولودی خوانی در شان و منزلت امام مهربانی ها روح امید، نشاط و شفا و شادابی را در جان بیماران ریختند.

خدام حرم رضوی، پس از عیادت بیماران به میدان معلم نطنز محل اجتماع مردم این شهر و آیین استقبال باشکوه و معنوی آنها از کاروان زیر سایه خورشید رفتند.

نطنزی ها با حلقه های گل به استقبال خدام حرم رضوی آمدند و چون نگینی آنها را در حلقه محبت علوی خود گرفتند. نوای نقاره خانه با نوای یا ضامن آهو مدد ملودی شور و شعور رضوی را از حضور یکپارچه جمعیت طنین انداز کرده بود.

مردم شهر نطنز با شاخه ها و دسته‌های گل در دست و عطر اسفند استقبالی زیبا را در کادر دوربین‌ها ثبت کردند.

ریختن نقل و شکلات بر سر سفیران ر چوضوی با زمزمه جانم رضا شهد شیرین نور ومعنویت را میهمان قلبت می‌کرد.

جمعیت استقبال کننده خدام حرم رضوی را به طرف مزار شهدای گمنام شهر نطنز همراهی کردند تا در این مکان مقدس جشن میلاد امام مهربانی را زیر سایه خورشید به بزم بنشینند.

خدام حرم رضوی پس از ورود به یادمان شهدای گمنام ابتدا آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام را با گلاب ناب قمصر شستشو دادند.

کد خبر 382114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.