اصولگرایان مشغول اختلافات داخلی هستند

یک کارشناس علوم سیاسی گفت: مشکلات بسیار زیادی در جبهه اصولگرایی وجود دارد که به نظر نمی رسد تا پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل حل باشد؛ جمنا تمام نشده، ولی بسیاری از اعضای جبهه اصلاحات علاقه دارند این جریان را از بین رفته و منحط شده معرفی کنند.

ابوالفضل خداپرست، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به صحبت های چندی پیش محمدرضا باهنر، اظهار کرد: اصولگرایان علاقه مند هستند که فضای بین خودشان را مثبت و انسجام اصولگرایان را قاطع نشان دهند در حالی که همان طور که اصلاح طلبان به بزرگ ترین مشکلات درون حزبی برخورده اند، اصولگرایان نیز مشکلات درون حزبی زیادی دارند.

وی افزود: هدف اصلی اصولگرایان ائتلاف سازنده در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی است زیرا نمی خواهند آرایی که مربوط به آنها می شود در احزاب کوچک دیگر پخش شود. سیاست اصلی اصولگرایان در بازه زمانی حال حاضر تقویت وحدت و انسجام رفتار است، اما مشکلات بسیار زیادی در این جبهه وجود دارد که به نظر نمی رسد تا پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل حل باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان کرد: اصولگرایان باید به دنبال راهبردهای جدید در حوزه های مهم اقتصادی باشند زیرا بسیاری از مردم گمان می کنند، اصولگرایان از وضع موجود راضی هستند و به دنبال تشدید فشار های اقتصادی موضع گیری هایی انجام می دهند.

خداپرست یادآور شد: روابط جبهه اصولگرایان برخلاف پیشرفتی که اصلاح طلبان در برقراری ارتباط با مردم داشته اند اندکی رو به انزوا رفته است و لازم است تا اصولگرایان به دنبال راهکاری برای جلب اعتماد دوباره مردم باشند.

وی ادامه داد: جمنا تمام نشده است اما بسیاری از اعضای جبهه اصلاحات علاقه دارند این جریان را از بین رفته و منحط شده معرفی کنند. در صورتی که شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب (شاجا) تشکیل شود، جمنا به عنوان بازوی قدرتمند این شورا به فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود ادامه خواهد داد.

خداپرست تصریح کرد: اختلافات میان چمران و مصباحی مقدم به عنوان دو تن از شاخص ترین اصولگرایان جریان راست سیاسی کشور نشان دهنده نبودن وحدت در میان این جریان است و در حالی که اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی می کنند، اصولگرایان هنوز مشغول اختلافات داخلی هستند.

کد خبر 382047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.