"محله عمودی" در اصفهان کلید خورد

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان گفت:ویژه برنامه "محله عمودی" در هشت هفته آینده و در ۶۴ برنامه در محلات مختلف اصفهان اجرایی می‌شود.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برنامه "محله عمودی" که توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان تدوین شده قابل تحسین است، اظهار کرد: آموزش شهروندان در خصوص مسایل شهری از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای پنجم از آغاز فعالیت بوده است.

وی ادامه داد: تا قبل از این عدالت محوری آنطور که باید در عرصه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی دیده نمی‌شد و این امر را از آغاز شورای پنجم در دستور کار قرار دادیم.

 رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان ادامه داد:علت ارائه این خدمات و آموزش‌ها این است که افرادی که در این محلات سکونت دارند و به مراکز فرهنگی دسترسی ندارند از برنامه‌های و طرح‌های شهرداری بی نصیب نمانند.

وی تصریح کرد: این برنامه را اداره توسعه فرهنگ شهروندی پیشنهاد داد که به جای ورود به مرکز شهر و مناطق شلوغ در خود محله این امکانات در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

روشن با بیان اینکه در طرح آموزشی " محله عمودی" آموزش‌های لازم در خصوص حقوق شهروندی، مدیریت پسماند و ایمنی را به تمام افراد محله آموزش می‌دهیم، افزود: این برنامه در قالب ۶۴ برنامه و طی هشت هفته آینده اجرایی خواهد شد.

کد خبر 381957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.