اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در سال جاری

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در سال جاری خبر داد و گفت: بودجه عمرانی منطقه یک امسال با ۱۶ درصد افزایش، ۵۵ درصد سهم بودجه منطقه را شامل می‌شود.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان‌های طالقانی تا میرداماد تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: احداث این پارکینگ در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: آسفالت سقف پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت انجام و آماده بهره‌برداری است؛ و این پارکینگ تعداد ۱۰۳ خودرو را در خود جای خواهد داد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان افزود: برای احداث این پارکینگ شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در منطقه یک در سال جاری خبر داد و گفت: بودجه عمرانی منطقه یک امسال با ۱۶ درصد افزایش، ۵۵ درصد سهم بودجه منطقه را شامل می‌شود.

شکرانی با اشاره به پروژه‌های شاخص عمرانی سال جدید در منطقه یک شهرداری اصفهان، تصریح کرد: کف‌سازی گذر رحیم خان حدفاصل خیابان طالقانی تا کوچه سرلت به طول ۱۰۰ و عرض ۹ متر مربع تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اجرای آن ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه انتقال کلکتور شرقی- غربی مبلغ ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کف‌سازی محور بیدآباد حدفاصل بازار علی قلی آقا تا خیابان مسجد سید، تکمیل شده و مرمت خانه روغنی و احیاء بازار رحیم خان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: روکش و ترمیم آسفالت معابر فرعی و اصلی، ساماندهی پل ابوذر، پیاده‌روسازی حاشیه زاینده رود حدفاصل پل مارنان تا پل فلزی، نوسازی پیاده رو خیابان شهید مطهری، احداث پارک محلی شاداب، ساماندهی مادی نیاصرم، تملک و احداث پارک محلی جوزدان، تملک مجموعه فرهنگی شهید بهشتی، تملک و احداث ساختمان اداری منطقه، پیاده روسازی چهارباغ پایین حد فاصل کوچه بحرینی تا میدان شهدا و احداث رینگ دوچرخه از دیگر پروژه‌های منطقه یک در سال جاری است.

وی با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی بودجه منطقه در سال جاری، گفت: بودجه ناخالص عمرانی منطقه یک شهرداری اصفهان سال گذشته ۴۴ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بود که امسال با ۱۶ درصد افزایش به عدد ۵۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر 381945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.