استقلالی می‌شدم آینده‌ام نامعلوم بود

پانصد و بیست و دومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "استقلالی می‌شدم آینده ام نامعلوم بود " عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از مرتضی منصوری بازیکن جدید سپاهان که از پدیده به این تیم آمده بیان شده است. وی در خصوص پیشنهادات این فصلش صحبت کرده و گفت: از استقلال هم پیشنهاد داشتم اما از آنجایی که این تیم هنوز مربی‌اش هم مشخص نشده بود این ریسک را نکردم و ترجیح دادم در تیمی باشم که مربی آن من را دیده و پسندیده است نه در جایی که ممکن بود مربی آن در آینده من را نخواهد.

" برخی باشگاه‌ها بازار را خراب می‌کنند" عنوانی دیگر از این رسانه است که در گفتگو با سرپرست سپاهان بیان شده است. فتاحی ضمن گلایه از یکی از باشگاه‌های داخلی به دلیل  پیشنهاد رقم‌های نجومی به بازیکنان مد نظر تیم‌های مدعی اظهار کرد: ای کاش فدراسیون قانون فیرپلی مالی اجرا می‌کرد و نظارت دقیق‌تری بر روی قراردادها اعمال می‌نمود تا برخی باشگاه‌ها نتوانند از حد مجاز فراتر بروند.

وی ادامه داد: مبلغ پیشنهادی قرارداد را برای کی روش استنلی فرستاده و منتظر امضا این بازیکن هستیم. اگرچه که خبرهایی مبنی بر پیشنهادات نجومی یکی از باشگاه‌های داخلی برای استنلی وجود دارد اما هنوز این بازیکن جواب قطعی به ما نداده است.

"وداع مهدی امینی با هواداران سپاهان و آغاز ماجراجویی مهرداد محمدی در آوس" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

کد خبر 381240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.