شوک در جبهه پرسپولیس/کاناواروی سپاهانی در آمریکا

بعد از اینکه علیرضا بیرانوند با یک حرکت ساده شوک بزرگی را در میان هواداران ایجاد کرد؛ اینبار ستاره ملی پوش دیگری از میان سرخپوشان با دل هواداران بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاربران اینستاگرام تماشای عکس را به خواندن متن های طولانی ترجیح می دهند؛ این ویژگیباعث شده تا ورزشکاران و نزدیکانشان طرح موضاعات مختلف در اینستاگرام را یک راه مناسب برای جذب مخاطب بیشتر بدانند.

پیام عاطفی از آن سر دنیا برای استراماچونی

دالیلا استراماچونی همسر سرمربی ایتالیایی استقلال که قبل از ورودش به ایران از طریق گروهی معلوم‌الحال مورد تهدید قرارگرفته بود، با ورودش آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال به تهران پروژه ایران هراسی بر اخلاقیات همسر تأثیرگذار نبود. دالیلا روز گذشته با انتشار تصاویری از عروسی‌اش فرارسیدن سالروز ازدواجشان را به آندره آ تبریک گفت و خطاب به آندره آ چنین نوشت: 

"عشق من، همسرم، همه چیز من هشتمین سالگرد ازدواجمون مبارک! "

شنیده‌ها حاکی از آن است که استراماچونی در تلاش است تا به‌زودی خانواده‌اش را به تهران منتقل کند زوج استراماچونی یک پسر ۴ ساله و یک دختر یک سال و نیمه دارند.

شوک جدید در جبهه پرسپولیس

بعد از شوکی که علیرضا بیرانوند با لایکی که در صفحه تیم ژاپنی کرد؛ این بار نوبت یکی دیگر از مهره‌های کارآمد باشگاه پرسپولیس بود تا دل هواداران را بلرزاند. برادر هافبک شمالی پرسپولیس تهران با انتشار یک استوری معنادار در اینستاگرام شوک بزرگی را به هواداران پرسپولیس وارد کرد. حامد برادر احمد نور الهی با انتشار یک استوری و درج پرچم پرتغال نوشت:

"هرجا میری، به امید خدا پیشرفت کنی. "

رونمایی کاناوراو اصفهانی از مدرک بین‌المللی مربیگری

هادی عقیلی فوتبال خود را از تیم جوانان راه آهن  آغاز کرد و بعد از سه سال حضور در تیم سایپا کرج به سپاهان پیوست. او با تیم  سپاهان اصفهانبازی‌های ارزشمندی از خود به نمایش گذاشت. عقیلی هفت فصل متوالی در سپاهان حضور داشت و یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم به‌عنوان بازیکن و کاپیتان به شمار می‌رفت. عقیلی ساعتی پیش با انتشار عکسی از مدرک دریافت مدرک بین‌المللی مربیگری خبر داد و در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

"سخت بود ولی انجامش دادم"

کد خبر 381227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.