جان ارزان تر از نان است...

چهل سالگی به بعد، در واقع ۴٢ سالگی به بعد، برای زنده ماندن نیازمند تمرین عادت های جدیدم . . .گاهی خندیدن از همین عادت هاس. غریب ولی شدنی.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ ، در اینستاگرام خود خبر از پخش جدیدترین ترین قسمت محله گل و بلبل داده است :

سلام

قسمت ۹۵ محله گل و بلبل هم امروز پخش شد . انشاالله دوشنبه هفته آینده شاهد آخرین قسمت از سریال محله گل و بلبل خواهید بود . پیشنهاد می‌کنم نظراتتون رو با دیدن قسمت‌های پایانی این مجموعه زیر صفحه دوستان و همکارانم بنویسید ، قطعا همگی خوشحال خواهیم شد.

پویان گنجی، بازیگر و فرزند فاطمه گودرزی ، در اینستاگرامش، تولد نسرین مقانلو را تبریک گفته است :

زادروزت مبارک خاله نسرین. چه خوب که هستین، سلامت و سرحال . آرزو می کنم ۱۲۰ سال دیگه سرحال و سلامت و شاد و پر کار زندگی کنین،  کلی خوشحالیم از بودنتون.

مهدی پاکدل در اینستاگرام از تئاتری که در آن مشغول ایفای نقش است گفته است :

چند عکس از نمایش مادر دوستان عزیزم ، ما به شکل یک شب در میان ، نمایش پدر و نمایش مادر را در تئاتر مستقل اجرا می‌کنیم . یعنی یک شب نمایش مادر و شب بعد نمایش پدر و الی آخر . شاید عجیب باشه در برخورد اول این تجربه از اجرا . ولی وقتی هر دو نمایش را ببینید و هر دو متن را بخوانید ، اصرار تیم اجرایی و گروه کارگردانی به این شکل و فرم از اجرا را متوجه خواهید شد.

سعید نعمت الله که رمضان امسال سریال برادر جان به قلم او پخش شد ، با انتشار این عکس در اینستاگرامش آورده است :

چهل سالگی به بعد،  در واقع ۴٢ سالگی به بعد،  برای زنده ماندن نیازمند تمرین عادت های جدیدم . . .گاهی خندیدن از همین عادت هاس. غریب ولی شدنی . حتی در این سرزمین که خرس را سنگسار میکنند و جان ارزان تر از نان است ، بزرگترها میگن این نبودیم ، این شدیم . ما این شدیم، ما.

امیر غفارمنش ، بازیگر تلویزیون و تئاتر ، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود اینگونه آورده است :

این پستی که میذارم ربطی به معلم ها و فرهنگی های خوب کشورمون نداره . زود قضاوت نکنید و جمع‌ نبندید. اتفاقاً باید معلم های دلسوز و متخصص با حقوق بالا استخدام کرد . ولی این چک رو اون بچه نخورد،  من خوردم، تو خوردی که فردا توقع داریم این جوان‌ها از خاک ایران دفاع کنند . اعتماد به نفس دارند ؟ چه غیرتی چه نظارتی به نظام آموزشی ؟ چه مردانی داریم تحویل می‌دهیم ؟ احساسی که باقی می ماند برای این نوجوان جز یاس و بی ارزشی و تحقیر نیست . فکر کردم چون از دوران ما خیلی گذشته تحولی در برخورد با جوان ها و حفظ غرورشون صورت گرفته ولی هیچ رشدی نمیشه دید.  این چک و لگد را من خوردم ، تو خوردی . یادت نرود.

کد خبر 380991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.