شکایت از اورژانس را به ۱۹۰ اعلام کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سامانه ۱۹۰ در وزارت بهداشت آماده پذیرش شکایات مردمی در خصوص هرگونه نارضایتی از خدمات بهداشتی، درمانی و اورژانس است که تمام موارد با دقت در وزارت بهداشت پیگیری و رصد می‌شود.

طاهره چنگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص چگونگی رسیدگی به نارضایتی و شکایات مردم از اورژانس اظهار کرد: تمام تماس‌های اورژانس با خط ۱۱۵ ضبط و ثبت می‌شود و زمان رسیدن ماموران اورژانس در محل حادثه هم قابل رهگیری است.

وی با اشاره به لزوم انعکاس شکایات مردم افزود: باید تمام موارد اعم از دلایل نبود همکاری ماموران یا بدرفتاری نیروهای اورژانس به صورت مکتوب به دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص چگونگی انتقال شکایات تصریح کرد: باید شکایت را به دانشگاه اعلام کنند تا طرفین موضوع حاضر شوند و بررسی‌های لازم از روند حادثه به دست آید و در صورت تخلف همکاران اورژانس با هر نوع تخلفی برخورد خواهد شد.

چنگیز با بیان اینکه افرادی که شکایتی دارند باید مستندات کافی از واقعه را ارائه دهند، اظهار کرد: سامانه ۱۹۰ در وزارت بهداشت آماده پذیرش شکایات مردمی در خصوص هرگونه نارضایتی از خدمات بهداشتی، درمانی و اورژانس است که مردم می‌توانند زمان، مکان و اطلاعات کافی از حادثه مورد نظر خود را به این سامانه اعلام کنند و تمام موارد در وزارت بهداشت پیگیری و رصد می‌شود.

کد خبر 380951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 22
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد شاهزیدی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    فقط میگن با ۱۹۰ شماره بگیر . اول که کلی پشت خط میزارن بعدشجواب سر بالا میدن. یه طوری بهت میفهمونن که همینه که هست. زنگ میزنی ۱۱۵ وقتی میاد هنوز بیمار را ندیده پذیرش میکنه هر جا دلش بخاد.
  • محمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    3روز پیش وقتی تماس گرفتیم با 115 برای کمک و امدن آمبولانس یا امداد هوای بعد 10بار تماس گرفتن نیامدن حتی 4ساعت بعد نیامدن جوان مردم از شدت خون ریزی مرد
  • رسول بابائی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    زنگ زدم اورژانس ۱۱۵ میگم از خونه تا حیاط نمیتونم برم ماشین سوار بشم برم دکتر لطفاً تشریف بیارید. میگه آمیولانس خصوصی بگیر ب ما ربطی نداره. خواهش میکنم رسیدگی کنید. هرکس که به وظیفه اش انجام نمیده.‌من اگه تکون بتونم بخورم خودم میرم دیگه دوتا ماشین دارم.
  • محمد رضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    با سلام اقا ما در شهر پرند هیچگونه خدمات اورژانسی نداریم ما که در شهرک صنعتی کار میکنیم و هر لحظه حادثه در کمینه تا زنگ میزنی اورژانس میگه خودت ماشین پیدا کن ببر بیمارستان یعنی واقعا باعث تاسف که جون انسان ها ارزش نداره