تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی به ۴۸ واحد می‌رسد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تا افق ۱۴۰۰ تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی که اکنون ۲۴ ایستگاه است به ۴۸ واحد خواهد رسید.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پس از گذشت بیش از ۲۰ ماه مناقصه احداث ایستگاه شماره ۱۹ واقع در میدان جوان اعلام شده است، اظهار کرد: طراحی ایستگاه شماره ۲۷ آتش نشانی اصفهان در منطقه هشت شهرداری اصفهان انجام و آماده کلنگ‌زنی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اولویت‌های این سازمان در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: آموزش و پژوهش، وارد کردن ۲۰ دستگاه خودروی خریداری شده به ناوگان آتش نشانی، به کارگیری ۲۰۰ نیروی جدید، افتتاح دو ایستگاه جدید آتش نشانی، کلنگ زنی چهار تا هشت ایستگاه آتش نشانی، ارتقای سطح شغلی نیروها با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان آور همچنین ایجاد فضای پرنشاط برای کارکنان مهم‌ترین اولویت‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه در تفاهمنامه‌ای با سازمان تاکسیرانی آموزش ۲۳ هزار نفر از رانندگان تاکسی‌های گردشی، آژانس‌ها و اسنپ انجام خواهد شد، ادامه داد: برای آموزش دو هزار نفر راننده اتوبوس برنامه ریزی شده و تفاهمنامه‌ای در این راستا امضا خواهد شد.

گلابی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۵ هزار نفر از راهبران حمل و نقل شهری اصفهان اعم از اتوبوس و تاکسی دوره‌های آموزشی سازمان آتش نشانی را پشت سر خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان آموزش‌های ارائه شده توسط واحد آموزش سازمان آتش نشانی اصفهان در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱درصد رشد داشته است.

کد خبر 380944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.