پیشرفت ۳۵ درصدی احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه اردستانی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از اتمام دومین مرحله از بتن ریزی تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی خبر داد و گفت: حجم بتن مصرفی در این عملیات ۱۴۲۰ متر مکعب بوده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی در پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی، دومین مرحله از بتن ریزی این پروژه در روز جمعه ششم تیرماه به اتمام رسید.

وی افزود: عملیات بتن ریزی در این پروژه شامل شش مرحله در فواصل زمانی معین است که تاکنون دو مرحله از آن اجرا شده و چهار مرحله دیگر در آینده اجرا خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان حجم بتن مصرفی در این عملیات را ۱۴۲۰متر مکعب عنوان کرد و گفت: این عملیات از ساعت۲۱  روز پنجشنبه آغاز و در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه به پایان رسید که می‌توان گفت در حدود ۱۳ ساعت به طول انجامید.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۱۵۰ نفر نیروی انسانی مشغول فعالیت بودند، افزود: در این عملیات از چهار دستگاه پمپ بتن، ۳۵ دستگاه تراک و هشت دستگاه ویبراتور استفاده شده است.

مظفر خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی ۳۵ درصد است که این پیشرفت با توجه به برنامه زمان‌بندی ارائه شده قابل قبول و مطلوب است.

کد خبر 380813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.