فاصله میان نور و تاریکی اراده خواهد بود

فاصله میان نور و تاریکی تنها اراده خواهد بود و تنها یک تصمیم قاطع سرنوشت فردای ما را رقم خواهد زد . تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز.....

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیررضا دلاوری ، بازیگر تئاتر و تلویزیون ، در صفحه اینستاگرام خود از تامین یک داروی نایاب برای کودکان بیمار گفته است :
سلام.  با توجه به اینکه شربت سلسپت مورد نیاز بچه های پیوندی خصوصا پیوند قلب نایاب شده و به هیچ وجه به کشور وارد نمی شود و بعد از پیوند بچه های زیر ۱۰ سال و با وزن پایین می بایست حتما از این شربت استفاده کنند و قادر به ادامه درمان با کپسول این دارو نیستند ، لذا بر آن شدیم که همه با هم و دست در دست هم به کمک این بچه ها رفته و با تهیه مبلغ خرید این شربت از خارج از کشور به بچه های چشم انتظار پیوندی کمک کنیم . اینجانب شکوفه نوری، سفیر اهدای عضو که پیش از این نیز چندین بار با مهر و محبت انسان های خیر پیگیر تهیه شربت‌های سلسپت بوده‌ام ، این بار نیز از شما خوبان تقاضا دارم برای کمک به این فرشته های کوچک دست ما را بگیرید و برای تهیه شربت ها کمکمان کنید . شربت سلسپت جهت مکانیسم ایمنی بدن در خصوص عضو پیوندی دریافت شده می بایست مورد استفاده کودکان پیوند شده قرار بگیرد.  همچنین تهیه شربت از کپسول سلسپت هم برای این گونه بیماران بسیار خطرناک است.  قیمت هر شربت برابر با ۶ تا ۷ میلیون تومان است پاسخگوی مهر شما عزیزان هستم.

لیندا کیانی ، بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نمایشگاه نقاشی شرمین اسلامی فر را اطلاع‌رسانی کرده است :
ایگنورانس
و چه آسان می گذریم از کنار تراژدی . این نمایشگاه تلنگری است به نوع تفکر و نگاه غالب جامعه امروزی ما . جایی که جهل و ساده انگاری تبدیل به توموری بدخیم می‌شود.  ایگنورانس به معنای فقدان آگاهی و بی‌خبری نسبت به یک واقعیت یا انجام کاری می باشد. در این حالت شخص به صورت تعمدی منکر واقعیت یا اطلاعات ارائه شده می شود و آن را بدون تحقیق و بررسی رد می‌کند . فاصله میان نور و تاریکی تنها اراده خواهد بود و تنها یک تصمیم قاطع سرنوشت فردای ما را رقم خواهد زد . تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز .
نمایشگاه نقاشی شرمین اسلامی فر، هم اکنون تا ۱۱ تیرماه جهت بازدید و خرید آثار در گالری نارنج، واقع در مجتمع آفتاب معالی آباد شیراز برپا می باشد.


امیرحسین رستمی که این روزها مشغول بازی در سریال فوق لیسانسه ها میباشد،  با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است :
استفاده از نور خورشید برای تبدیل آب دریا به آب شیرین برای آبیاری گلخانه ای که ۱۵ درصد تولید گوجه فرنگی سالانه استرالیا را تولید می کند . مدیران تحصیل کرده و وطن پرست ، خروجیش میشه این . تو مدرسه چقدر خوندیم
خدا را برآن بنده بخشایش است 
که خلق از وجودش در آسایش است 
آسایشتون زیاد.


مهتاب کرامتی در صفحه شخصی خود از مستند میدان جوانان سابق گفته است :
میدان جوانان سابق ، مستندی است درباره بهار مطبوعات . درباره تمام بازیگران آن دوران که فعالیت صنفی داشتند چه آنان که این بهار را آفریدند و چه آنانی که به خزانش کشاندند. این مستند اما همچنین برهه ای از تاریخ معاصر این سرزمین را به تصویر کشیده است . تاریخی که در آن امیدوار بودیم ، خندیدیم و گریستیم.  برای همین است که جز اهالی مطبوعات،  بسیاری از بزرگان هنر ، ادب و سیاسیون نیز با دیدن آن بخشی مهم از زندگی خود را روی پرده می بینند.


میلاد کی مرام با قرار دادن عکسی از خود در اینستاگرامش این‌گونه آورده است :
بعضی‌ها فکر می‌کنن من غمگینم ، ولی اینطور نیست . من فقط در دنیایی که هرگز از سخن گفتن باز نمی ایستد سکوت را پاس می‌دارم. آدینه زیباتون بخیر ، کمی فقط کمی به جای قضاوت و اظهار نظر در مورد هر آنچه که پیرامونمون رخ میده که بعضاً اطلاعات و دانش کافی در موردشون نداریم ، سکوت کنیم و کمی تعمق.

کد خبر 380765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.