آمریکا بزرگترین ناقض حقوق‌بشر در جهان

گلپایگان_امام‌جمعه گلشهر گفت: حقوق بشر به ابزاری در دست رهبران آمریکا تبدیل شده است و با زیر پاگذاشتن حقوق انسان‌ها و کشورها از آن سوء‌استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی‌خراسانی امروز (شنبه) در جمع مردم شهر گلشهر با اشاره به شهادت امام جعفرصادق(ع)، اظهار کرد: شیعه به معنی رهرو مولا و مطیع و بنده خاص خدا بودن و تبعیت از اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) در جریان جنگ با یزید در صحرای کربلا نماز را برپا کرد، عنوان کرد: طبق فرمایش نبی مکرم اسلام(ص) کسی که سه روز متوالی عمدا نمار نخواند و قضای آن را نیز به جا نیاورد، دفن کردن وی در قبرستان مسلمانان حرام است.

امام‌جمعه گلشهر گفت: امام صادق(ع) سفارشفرمودند فرزندان را به نماز خواندن و روزه گرفتن قبل از رسیدن بلوغ شرعی تشویق کنید، مسلمان نباید از منویات اهل بیت(ع) فاصله بگیرد.

موسوی با اشاره به هفته حقوق بشر، تآکید کرد: آمریکا کشور ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند در صورتی که دست‌های پلید رهبران این کشور در همه جنایت‌ها نمایان است و از این جهت به عنوان بزرگترین منشأ نقض حقوق بشر شناخته شده است.

وی با بیان اینکه جنگ در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، ژاپن و کشورهای ههجوار نتیجه اقدامات آمریکا است، گفت: حقوق بشر به ابزاری در دست رهبران آمریکا تبدیل شده است و با زیر پاگذاشتن حقوق انسان‌ها از نام حقوق بشر سوء استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه گلشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران با سرنگون کردن پهباد آمریکایی نشان داد ایران کشوری نیست که با یک تهدید از میدان مبارزه عقب‌نشینی کند، خاطرنشان کرد: ترامپ با آن همه یاوه‌گویی پس ازسقوط پهباد اعلام کرد من برای حفظ جان ایرانیان اعلام حمله نکردم در صورتی که دروغ می‌گوید او برای حفظ پایگاه‌های خود در سوریه و عراق اعلام جنگ نکرد.

موسوی با بیان اینکه بعضی کشورها از سیاست‌های آمریکا پیروی نکردند، اما اطمینانی به حرف آن‌ها نیست، اضافه کرد: هراس نداشتن از جنگ با آمریکا نشانه اقتدار ایران است؛ دشمن واقعی جمهوری اسلامی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

کد خبر 380761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.