برخورد با مفسدان اقتصادی  بایستی جزو اولویت دستگاه قضا باشد

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: سختگیری برابر فساد یکی از انتظارات مردم است و برخورد با مفسدان اقتصادی بایستی جزو اولویت دستگاه قضا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آمریکا منفورترین و خبیث ترین دولت جهان  است که عامل تفرقه، جنگ و غارت کشورها و ملت‌ها است.

قاسمی افزود: سران آمریکای جنایتکار  هر روز ملت ایران را مورد ناسزا و اتهام قرار می دهد، اما مردم ایران از این اعمال زشت آمریکا جاخالی نکرده و عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی گفت: ملت مظلوم ایران به فضل الهی همچنان مثل کوه ایستادگی کرده و با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد و به همه مقاصد موردنظر دست خواهد یافت.

امام جمعه بادرود گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، هدف آمریکا برای مذاکره با ایران را حذف عوامل اقتدار بیان کرد.

وی اظهار کرد: امروز پرچم حقوق بشر در دست ناقض ترین آن یعنی آمریکای خبیث قرار دارد که ظلم و فتنه در آن وجود دارد و با همدستی برخی حکام خائن مانند عربستان سعودی خود بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.

امام جمعه بادرود گفت: ۲۹۰ مسافر بی گناه هواپیمای جمهوری اسلامی توسط همین آمریکایی ها با شلیک موشک به شهادت رسیدند و امروز هم با کمک آل سعود مردم یمن را در مراسم عروسی، مذهبی، بیمارستان ها و … قتل عام می کنند و سپس معتقد به رعایت حقوق بشر هستند.

وی با اشاره به هفت قوه قضائیه با اشاره به انتظارات مردم از دستگاه قضایی، تصریح کرد: سختگیری برابر فساد یکی از انتظارات مردم است و برخورد با مفسدان اقتصادی  جزو اولویت دستگاه قضا باید باشد  

خطیب جمعه بادرود با بیان اینکه تحول در دستگاه قضا مطالبه ای است که باید جمعی و انقلابی باشد تا مردم آن را لمس کنند، افزود: شیوه های موثر و نوآورانه در قوه قضائیه، پیشروی و عملیاتی شدن قانون بدون اغماض طبق برنامه تبیین شده و پیشرفت قوه قضائیه در کنار حرکت بر محور عدالت و مبارزه به ظلم و فساد و تبعیض از دیگر انتظاراتی است که در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قوه قضائیه نیز مطرح می شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده اند که مردم از ظلم و تبعیض و رانت و … ناراحت هستند، گفت: اینها در سایه عدالت می تواند رفع شود که از قوه قضائیه می خواهیم به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد.

کد خبر 380692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
    0 0
    مفسد اقتصادی مگر به که ظلم می کند، به خودش ظلم می کند و ظلم انسان به خود بالاترین ظلم است و ایجاد جامعه ای متعالی سرشار از معنویت و اخلاق و خدمت به مردم و پیشرفت علمی و عملی کشور مورد تایید شجره ی طیبه ی حضرت زهرا (س) است و جامعه ای که در جهت خداوند یکتا حرکت کند، مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود