کیانی: با همدلی به جایگاه اصلی سپاهان باز می‌گردیم

کاپیتان تیم سپاهان گفت: با توجه به بازیکنان جذب شده امیدوارم سال خوبی را در نتایج مسابقات پیش رو داشته باشیم، انتظارها از تیم بالا رفته و باید با قدرت کار کنیم که شرمنده هواداران و باشگاه نشویم.

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برخلاف چند سال اخیر که سپاهان نتایج خوبی را کسب نکرده بود، در  سال قبل موفق ظاهر شد و فصل خوبی داشتیم. بازیکنان و اعضای تیم با تمام قدرت کار کردند و توانستیم بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا برگردیم و در جام حذفی نیز تا نیمه نهایی پیش رفتیم. با این حال حق تیم در فصل گذشته حداقل یک جام بود.

کاپیتان سپاهان ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که در فصل آینده هم در خدمت سپاهان خواهم بود، با توجه به بازیکنان جذب شده امیدوارم سال خوبی را در نتایج مسابقات پیش رو داشته باشیم. انتظارها از تیم بالا رفته، در سه جام حضور خواهیم داشت و باید با قدرت کار کنیم که شرمنده هواداران و باشگاه نشویم.

وی درباره بازیکنان جدید سپاهان تاکید کرد: بازیکنان جذب شده همه در تیم‌های قبلی خود یکی از مهره‌های اصلی و کلیدی بودند و خوشحال هستیم که چنین بازیکنانی به تیم اضافه شدند. هرچقدر اجزای مختلف باشگاه از هوادار تا مربی و بازیکن همدل باشند سپاهان به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.

کد خبر 380562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.