گزینه‌های جانشینی کی‌روش و کومان روی میز

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازار داخلی گزینه‌ای برای جانشینی کی‌روش استنلی وجود ندارد، پس در صورت که توافقات صورت نگیرد باشگاه به دنبال گزینه خارجی است.

سعید الهویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوب بین کادرفنی و مدیریت باشگاه، برنامه‌های تمرینی سرزمان مشخص خود و با حضور حداکثری بازیکنان آغاز شد. طبق لیستی که سرمربی تیم ارائه کرد، باشگاه بازیکنان مورد نیاز تیم را جذب کرد و به غیر از یک مورد، بازیکنانی که در فصل پیش حضور داشتند و در برنامه امیر قلعه نوعی نیز بودند نیز حفظ شده‌اند.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تا اینجا کار بسیار خوب پیش رفتیم و امیدوار هستیم برنامه‌های تدارکی در ادامه نیز خوب پیش رود تا با توان صددرصدی لیگ را آغاز کنیم. ثابت شده برای موفقیت در لیگ از هفته‌های اول باید با قدرت ظاهر شد و تمام تلاش ما در همین راستا است.

وی درباره وضعیت کومان و کیروش تصریح کرد: یکی از اصول آقای قلعه نوعی حفظ شاکله تیم بود، باشگاه در حال مذاکره با دو بازیکن خارجی فصل گذشته تیم یعنی کی‌روش استنلی و کومان است. با جذب این بازیکنان ۹۰ درصد پرونده نقل و انتقالات باشگاه بسته خواهد شد، البته طبق نظر سرمربی احتمال دارد که یک بازیکن به تیم اضافه شود. چند برنامه‌ برای فصل جاری داریم و در بازی‌های دوستانه هر کدام از این برنامه‌های را مورد سنجش قرار خواهیم داد و بر اساس این برنامه‌ها یک بازیکن را جذب خواهیم کرد.

در روزهای گذشته قلعه نوعی اعلام کرده بود که در صورت به تفافق نرسیدن با بازیکنان خارجی سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت؛ الهوی در این باره اظهار کرد: در بازار داخلی گزینه‌ای برای جانشینی کی‌روش استنلی وجود ندارد، پس در صورت که توافقات صورت نگیرد باشگاه به دنبال گزینه خارجی است. گزینه‌های جانشین هم‌اکنون نیز انتخاب و اولویت بندی شده‌اند و منتظر مشخص شدن شرایط کومان و استنلی هستیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: یکی از اصول مهم سرمربی تیم سازگاری بازیکنان خارجی با ایران است، کی‌روش در فصل اول حضور خود در ایران هیچ‌گاه درخشش فصل دوم را نداشت؛ این اتفاق برای کومان نیز خواهد افتاد و در فصل دوم اگر حضور داشته باشد بسیار درخشان‌تر خواهد بود.

وی در پایان برنامه‌های تمرینی تیم سپاهان تشریح و افزود: دو هفته ابتدایی تمرینات در اصفهان خواهد بود که از هفته دوم تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. سپس به کردان کرج خواهیم رفت و در آنجا سه بازی دوستانه انجام خواهیم داد، پس از کردان دوباره برای پنج روز در اصفهان هستیم و یک بازی دوستانه نیز انجام خواهد شد. آخرین مرحله آماده سازی نیز در ترکیه برگزار می‌شود، در آنجا نیز سه بازی دوستانه با تیم‌های سوپرلیگی هماهنگ شده است.

کد خبر 380559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.