پارگی رباط صلیبی طاهری و بازگشت خلعتبری تا دو ماه دیگر

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: طاهری آزمایش ام‌آرای داد و مشخص شد که رباط صلیبی وی پاره شده و حداقل از شش تا هفت ماه نمی تواند تیم را همراهی کند.

امیرحسین شریفیان پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مصدومیت محمدرضا خلعتبری، اظهار کرد: تنها مصدوم تیم فوتبال ذوب‌آهن محمدرضا خلعتبری است که به دلیل پارگی رباط صلیبی در بازی ذوب‌آهن با نساجی مازندران از میادین دور ماند؛ ما تلاش می‌کنیم تا خلعتبری در نهایت تا دو ماه آینده بتواند در تمرینات تیمی حاضر شود. خلعتبری اوایل اسفندماه مورد عمل جراحی قرار گرفته و نزدیک چهار ماهی است که در حال گذراندن دوره نقاهت است ضمن اینکه در حال حاضر تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت رحیم زهیوی، خاطرنشان کرد: حدود یک ماه دیگر دوره نقاهت زهیوی باقی‌ مانده است و ظاهراً دیگر با باشگاه قرارداد ندارد.

پزشک تیم ذوب‌آهن در رابطه با مدت‌ زمان بهبودی نیما طاهری، بیان کرد: نیما طاهری به‌تازگی در اردوی تیم ملی امید دچار مصدومیت شده است. طاهری آزمایش ام‌آرای داد و مشخص شد که رباط صلیبی وی پاره شده و حداقل از شش تا هفت ماه نمی تواند تیم را همراهی کند.

کد خبر 380517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.