دستور ویژه شهردار تبریز برای کاهش تشریفات اداری

شهردار تبریز در صفحه اینستاگرام خود خطاب به شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری تبریز نوشت: هرچه سریع‌تر جایگاه مسئولان دفاتر معاونان و مدیران زیر مجموعه شان حذف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز در صفحه اینستاگرام خود آورده است: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مستقیم به مشکلات شهروندان، از امروز نباید هیچ یک از مدیران و معاونان مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری، مسئول دفتر، دفتردار یا هرگونه واسطه‌ای بین خود و مراجعه‌کنندگان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه داشتن مسئول دفتر صرفا برای شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابع بلامانع است، گفت: باید درب اتاق معاونان و مدیران مستقیم به روی شهروندان باز باشد و آن‌ها بتوانند بدون منتظر ماندن یا طی کردن تشریفات اداری، رو در رو مسائل‌شان را درمیان بگذارند.

شهردار تبریز برچیده شدن موانع میان شهروندان و مدیران شهرداری را یکی از اولویت‌ها و رویکردهای اصلی خود عنوان کرد و افزود: اعتقاد ما بر این است که هرچقدر فاصله بین مدیران و مردم کاسته شود، روند حل مشکلات و کاستی‌ها نیز سرعت می‌گیرد.

کد خبر 380515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.