تشییع دو شهید دفاع مقدس در شاهین‌شهر

شاهین‌شهر_رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین‌شهر از تشییع و خاکسپاری دو شهید دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین‌شهر، عباس طاهریان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از این دو شهید از شهر گز و دیگری گمنام است. 

وی ادامه داد: شهید شناسایی شده، ‌"حسین خسروی" متولد ششم دی‌ماه ۱۳۳۵ است که در عملیات محرم در ۱۱ آبان ۱۳۶۱ در سن ۲۶ سالگی به درجه رفیع شهادت رسیده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین‌شهر گفت: مردم شهرستان برای وداع با پیکر این شهید می‌توانند شامگاه پنجشنبه_ ششم تیرماه ۱۳۹۸_ بعد از نماز مغرب در هشتمین یادواره سرداران و ۱۴۱ شهید شهر گز در جوار مزار شهدای گمنام حاضر شوند.

طاهریان اضافه کرد: آیین تشییع و خاکسپاری این شهید ساعت ۹ صبح روز شنبه_هشتم تیرماه ۱۳۹۸_ همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) از حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) شهر گز به طرف گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود و مراسم یادبود وی روز یکشنبه_نهم تیرماه_ از ساعت هشت تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷ در مسجد جامع شهر گز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهید دیگر از شهدای گمنام است و از ساعت ۱۸ روز شنبه_هشتم تیرماه_ از سه راهی خیابان فردوسی شاهین‌شهر به طرف مصلی نمازجمعه تشییع و روز یکشنبه_نهم تیرماه_ در پادگان شهید خرازی شاهین‌شهر خاکسپاری می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین‌شهر یادآور شد: مراسم گرامیداشت این شهید ‌از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه‌شنبه_۱۱ تیرماه_ در مسجد المهدی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 380497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.