شهرداری اصفهان با یکصد عنوان برنامه به استقبال تابستان می‌رود

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های متنوعی برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

حبیب الله ناظریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نشست‌های متعددی با روسای ادارت فرهنگی مناطق برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت شهروندان برگزار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی برنامه‌های متعدد و متنوعی را در طول تابستان برای شهروندان ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده است که در کتابخانه‌ها و فرهنگسراها اجرا می‌شود، همچنین برنامه‌های میدانی و رویدادهای خاص ویژه معاونت اجتماعی برای همشهریان و نوجوانان در نظر گرفته است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه‌ها در مناطق ۱۵ گانه برگزار می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: یکصد عنوان برنامه هر هفته در پارک‌ها و خیابان‌های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: اداره ورزش محلات نیز ۲۴ عنوان برنامه شامل ۳۵۳ اجرا را پیش‌بینی کرده است، این برنامه‌ها با هماهنگی هیئت‌های مختلف ورزشی شامل هندبال، والیبال و بستکبال و با اجرای بازی‌های بومی محلی در مراکز روباز برگزار می‌شود.

ناظریان افزود: این برنامه‌ها از چهاردهم تیرماه آغاز می‌شود و امیدواریم سبب رضایت شهروندان شود البته پس از گذشت فصل تابستان نیز برنامه‌های ‌دیگری برای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و فرزندان آنان تا پایان سال تدارک دیده شده است.

کد خبر 380368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.